Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Jeg skulle egentlig hÞrt til uke 31, men pga tidligere lange sykluser, sÄ er ikm rundt 10-11 August Andre med lang syklus ?  Anonymous poster hash: 820a4...acb
Minimeg123 Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Mulig eg ogsÄ mÄ over hit! Negative ELtester enda
Keep_on_trying Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Jeg mĂ„ sikkert joine her, jeg ogsĂ„ Vi har humpet annenhver dag siden forrige lĂžrdag, og skal humpe videre til neste lĂžrdag đ Da er det slutt, og sĂ„ fĂ„r vi bare hĂ„pe pĂ„ det beste
_HarefrÞken Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Hei. Sniker litt her forelÞpig. Er i PP12 nÄ. Jeg er pÄ dag 13 av syklus, har det siste halvÄret hatt syklus pÄ 33-36 dager og vanligvis EL rundt dag 20. Jeg har hatt litt EL-slim de siste dagene, sÄ testet bare for morro. Den viste positiv! SÄ hvis EL faktisk blir nÄ vil jeg ha IKM den 11., samme dag som jeg skal til gynekolog for fÞrste samtale vedr. videre utredning.  Har gÄtt ned 8 kg siden starten av juni, kan jo hÄpe at det er det som pÄvirker EL nÄ, men samtidig har jeg blitt lurt tidligere og hatt to runder med positiv EL-test pÄ en syklus.
_HarefrÞken Skrevet 31. juli 2016 #5 Skrevet 31. juli 2016 Ingen Þkning i temp for Ä bekrefte egglÞsning, sÄ kan se ut som jeg mÄ vente en liten stund til denne mÄneden ogsÄ og dermed havner pÄ uke 33.
_HarefrĂžken Skrevet 1. august 2016 #6 Skrevet 1. august 2016 I dag hoppet plutselig tempen til 36.82, skjĂžnner ingenting jeg...
_HarefrĂžken Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Kan se ut som jeg akkurat blir med i denne gruppa. Hvordan gĂ„r det med dere andre? đ
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #8 Skrevet 6. august 2016 Jeg som startet trÄden fikk mensen igjen bare 20 dager etter forrige, altsÄ nÄ for en uke siden, sÄ er akkurat ferdig, sÄ ble ingen uke 32 pÄ meg, jeg aner ikke hvilken uke jeg hÞrer til nÄ..for alt er bare tull Ä tÞys her, jeg sluttet pÄ Cerazette (minipillen) etter 1 mnds bruk i Februar. Etter det, sÄ har syklus vÊrt helt merkelig. Jeg har sykluser som er alt fra 20 til 32/33 dager lange...FÞdte i Juli i fjor, men har aldri ammet, sÄ burde ikke ha noe Ä si det i allefall...HÄper det ordner seg snart.. Anonymous poster hash: 18db9...e1c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #9 Skrevet 8. august 2016 Ingen andre med ikm denne uken her ? Veldig rart at vi er sÄ fÄ..  Anonymous poster hash: 18db9...e1c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #10 Skrevet 8. august 2016 Ikm pĂ„ onsdag, men null tro pĂ„ klaff. Venter pĂ„ oppstart med ivf-behandling. Hvordan gĂ„r det med dere andre?đ  Anonymous poster hash: 4bcbe...c9b
_HarefrÞken Skrevet 8. august 2016 #11 Skrevet 8. august 2016 8DPO i dag her(ca, jeg tror egentlig jeg er 9 ). Har vÊrt litt Þm i magen. Puppene er Þmme, men det er de som regel alltid fÞr mensen. Jeg har ikke merket noe til kvalmen som pleier komme snikende fÞr mensen enda. Jeg har IKM pÄ lÞrdag. I gÄr kveld fikk jeg migrene med aura, startet fÞrst med bare synsforstyrrelser, tok noen timer fÞr det gjorde sÄ vondt at ingenting hjalp. Tok bÄde parcet, migrene-tabletter og paragin forte gjennom kvelden/natten. Det verste stoppet rundt Ätte-ni i morges, men kjenner det trykker litt enda. Jeg pleier Ä fÄ migrene dagen fÞr mensen kommer, men ikke sÄ ille som det her.  Har time til gynekologen pÄ torsdag for Ä se om det har kommet nye cyster i magen siden operasjon i mai og snakke litt om veien videre siden vi har prÞvd litt over ett Är nÄ. Hadde vÊrt gÞy Ä istedenfor kunne se en liten pose eller noe pÄ ultralyden hehe
TresÞtesmÄ141517 Skrevet 9. august 2016 #12 Skrevet 9. august 2016 8DPO i dag her(ca, jeg tror egentlig jeg er 9 ). Har vÊrt litt Þm i magen. Puppene er Þmme, men det er de som regel alltid fÞr mensen. Jeg har ikke merket noe til kvalmen som pleier komme snikende fÞr mensen enda. Jeg har IKM pÄ lÞrdag. I gÄr kveld fikk jeg migrene med aura, startet fÞrst med bare synsforstyrrelser, tok noen timer fÞr det gjorde sÄ vondt at ingenting hjalp. Tok bÄde parcet, migrene-tabletter og paragin forte gjennom kvelden/natten. Det verste stoppet rundt Ätte-ni i morges, men kjenner det trykker litt enda. Jeg pleier Ä fÄ migrene dagen fÞr mensen kommer, men ikke sÄ ille som det her.  Har time til gynekologen pÄ torsdag for Ä se om det har kommet nye cyster i magen siden operasjon i mai og snakke litt om veien videre siden vi har prÞvd litt over ett Är nÄ. Hadde vÊrt gÞy Ä istedenfor kunne se en liten pose eller noe pÄ ultralyden hehe Jeg hÞrer egentlig ikke til her, men jeg ville bare si at du ikke mÄ bli skuffet hvis de ikke ser noe pÄ UL. Det er veeeldig tidlig og nesten umulig Ä kunne se noe. Jeg var selv pÄ UL i den tiden med fÞrstemann, og da sa hun til meg at hun sÄ at jeg skulle ha mensen snart. Men mensen kom aldri, sÄ etter 10 dager tok jeg en test og den var veldig positiv Lykke til!! Jeg hÄper du snart ser en knallpositiv test
Keep_on_trying Skrevet 9. august 2016 #13 Skrevet 9. august 2016 Jeg er usikker pÄ EL, men tenker Ä ta en test pÄ torsdag eller fredag
_HarefrÞken Skrevet 11. august 2016 #14 Skrevet 11. august 2016 Fertilityfriend har hoppet litt frem og tilbake pÄ min DPO de siste dagene. Den har nÄ landet pÄ at jeg er 11DPO i dag, fortsatt IKM sÞndag. Jeg tror fortsatt at den tar feil hehe. Jeg begynte med litt sporting i gÄr og tempen har gÄtt ned. Bare litt over en time til avtale med gynekolog, forberedt pÄ at det ikke kommer til Ä bli en sÊrdeles hyggelig samtale...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #15 Skrevet 12. august 2016 Fertilityfriend har hoppet litt frem og tilbake pĂ„ min DPO de siste dagene. Den har nĂ„ landet pĂ„ at jeg er 11DPO i dag, fortsatt IKM sĂžndag. Jeg tror fortsatt at den tar feil hehe. Jeg begynte med litt sporting i gĂ„r og tempen har gĂ„tt ned. Bare litt over en time til avtale med gynekolog, forberedt pĂ„ at det ikke kommer til Ă„ bli en sĂŠrdeles hyggelig samtale... Hvordan gikk det hos gynekolog?đ  Anonymous poster hash: 4bcbe...c9b
_HarefrÞken Skrevet 12. august 2016 #16 Skrevet 12. august 2016 Hvordan gikk det hos gynekolog?  Anonymous poster hash: 4bcbe...c9b  Det gikk ok. Fortsatt ingen forklaring pÄ hvorfor vi ikke har fÄtt barn. Alle prÞvene vÄre har vÊrt normale og hun sÄ ingenting rart med livmor og eggstokker denne gangen heller(heldigvis ikke tegn til nye cyster da). Jeg fikk henvisning til HSG rÞntgen pÄ Rikshospitalet. Hun sa det kom til Ä vÊre en del ventetid. Jeg ringte med en gang jeg var ferdig hos henne og fikk time neste onsdag! De setter fortlÞpende opp timer avhengig av siste fÞrste dag mens. Siden i gÄr var min fÞrste dag(jeg teller ikke med fÞrste dagen med bare litt spotting), sÄ passet det perfekt med at de hadde ledig tid da.  Hvis det viser seg at alt er ok der sÄ gjenstÄr det bare Ä henvise til assistert bekfruktning. Men fÞr vi kan gjÞre det mÄ jeg gÄ ned i vekt og det visste jeg jo... Helt tydelig at min gynekolog ikke er noe god pÄ det Ä snakke om vekt, men det fÄr sÄ vÊre.  Hvordan gÄr det der?
Keep_on_trying Skrevet 12. august 2016 #17 Skrevet 12. august 2016 Spennende, HarefrÞken! Stebroren min og hans kone slet med Ä fÄ barn. Begge gangene hun ble gravid var rett etter HSG-rÞntgen Det skyller opp systemet! Jeg ble ogsÄ gravid retter etter lap med gjennomskyll Jeg fÞdte halvveis i svangerskapet da, men det er en annen historie.  Jeg begynte Ä spotte sent i gÄr kveld, sÄ ingen spire denne pp. Venter til april/mai neste Är nÄ fÞr vi starter aktiv prÞving igjen
Lilletrille17 Skrevet 12. august 2016 #18 Skrevet 12. august 2016 Ble visst anonym pĂ„ forrige innleggđ  SĂ„ bra at du fikk time sĂ„ raskt!! Det blir spennendeđ Jeg har ogsĂ„ hĂžrt om flere som har blitt gravide etter den undersĂžkelsen. Ble nĂ„ ikke det selv, men lov Ă„ hĂ„peđ  Her gĂ„r jeg bare Ă„ venter pĂ„ timen pĂ„ St.Olav 8. September.. Har innsett at det nesten garantert ikke skjer noe fĂžr det, sĂ„ prĂžver Ă„ slappe av i forhold til prĂžvinga. Bare koser oss og er kjĂŠresterâșïž Men tida mĂ„ gjerne gĂ„ litt fortere kjenner jeg.. Hehe
_HarefrÞken Skrevet 12. august 2016 #19 Skrevet 12. august 2016 Syns det virker ganske 50/50 via kommentarer. En del av meg hÄper nesten at det er noe tett der, bare for Ä kunne gi dette en grunn. Utrolig vanskelig Ä forholde seg til "vi vet ikke hvorfor det ikke gÄr"...  Spennende med time i september da, har dere ventet lenge siden henvisning?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #20 Skrevet 13. august 2016 Humper som en helt her nĂ„...14 dager siden mens Ă„ hatt meg to dager pĂ„ rad nĂ„...men..aner ikke nĂ„r neste IKM er pga syklus pĂ„ bĂŠrtur... SĂ„ aner ikke hva som skjer...mini er straks 13 mnd nĂ„..Ăžnsker sĂžsken...sĂ„ fĂ„r se om ikke spiren snart sitter đ  Anonymous poster hash: 18db9...e1c
Lilletrille17 Skrevet 13. august 2016 #21 Skrevet 13. august 2016 Syns det virker ganske 50/50 via kommentarer. En del av meg hĂ„per nesten at det er noe tett der, bare for Ă„ kunne gi dette en grunn. Utrolig vanskelig Ă„ forholde seg til "vi vet ikke hvorfor det ikke gĂ„r"...  Spennende med time i september da, har dere ventet lenge siden henvisning? Ja, skjĂžnner veldig godt hvordan det fĂžles. Hos oss finner de heller ingenting som skulle tilsi at vi ikke skal bli gravide pĂ„ egenhĂ„nd. Trodde aldri jeg skulle si det for 1 Ă„r siden, men etter at vi startet ned utredning har jeg nesten hĂ„pet at de skulle finne en grunn. Har tenkt at da kan det kanskje hvertfall finnes en lĂžsning.. Men den gang eiđ Blir spennende Ă„ hĂžre hvordan det gĂ„r for deg pĂ„ rĂžntgenđ  Vi ble henvist i mai, men hele prosessen har dratt ut litt fordi jeg har en bindevevssykdom. (Som forĂžvrig muligens kan vĂŠre en medvirkende Ă„rsak til at det tar tid Ă„ bli gravid.) SĂ„ har vĂŠrt mye vurdering og planlegging mellom St.Olav og leger ved Revmatismesykehuset. SĂ„ blir veldig spennende Ă„ hĂžre hva slags behandling/stimulering jeg kan fĂ„. FĂ„r svar pĂ„ det i septemberđ  Men jeg syns jo allikevel at det har gĂ„tt relativt fort. Har ei venninne som ble henvist til Riksen fĂžr oss, og de har fĂ„tt time til forsamtale etter oss. SĂ„ tydeligvis lengre ventetid der.
_HarefrÞken Skrevet 13. august 2016 #22 Skrevet 13. august 2016 Ja, skjÞnner veldig godt hvordan det fÞles. Hos oss finner de heller ingenting som skulle tilsi at vi ikke skal bli gravide pÄ egenhÄnd. Trodde aldri jeg skulle si det for 1 Är siden, men etter at vi startet ned utredning har jeg nesten hÄpet at de skulle finne en grunn. Har tenkt at da kan det kanskje hvertfall finnes en lÞsning.. Men den gang ei Blir spennende Ä hÞre hvordan det gÄr for deg pÄ rÞntgen  Vi ble henvist i mai, men hele prosessen har dratt ut litt fordi jeg har en bindevevssykdom. (Som forÞvrig muligens kan vÊre en medvirkende Ärsak til at det tar tid Ä bli gravid.) SÄ har vÊrt mye vurdering og planlegging mellom St.Olav og leger ved Revmatismesykehuset. SÄ blir veldig spennende Ä hÞre hva slags behandling/stimulering jeg kan fÄ. FÄr svar pÄ det i september  Men jeg syns jo allikevel at det har gÄtt relativt fort. Har ei venninne som ble henvist til Riksen fÞr oss, og de har fÄtt time til forsamtale etter oss. SÄ tydeligvis lengre ventetid der.  Bra det ikke bare er meg, sÞsteren min mener jeg er gal fordi jeg ville noe skulle vÊre galt  Jeg kjenner noen som har venta et halvt Är. Jeg tror min gynekolog mener jeg skal henvises til Rikshospitalet, sÄ vi fÄr se. MÄ som sagt gÄ ned i vekt, sÄ det kan jo ta litt tid fÞr vi fÄr henvisningen avgÄrde..
Lilletrille17 Skrevet 15. august 2016 #23 Skrevet 15. august 2016 Bra det ikke bare er meg, sĂžsteren min mener jeg er gal fordi jeg ville noe skulle vĂŠre galt  Jeg kjenner noen som har venta et halvt Ă„r. Jeg tror min gynekolog mener jeg skal henvises til Rikshospitalet, sĂ„ vi fĂ„r se. MĂ„ som sagt gĂ„ ned i vekt, sĂ„ det kan jo ta litt tid fĂžr vi fĂ„r henvisningen avgĂ„rde.. Hehe.. Ja, man burde jo vĂŠre glad for at de ikke finner en grunn. I teorien kan det jo da plutselig klaffe. Men allikevel, mister trua pĂ„ det etter 2 Ă„r med prĂžving, og da vil jeg likt Ă„ vite hvorfor det ikke skjer noeđ  Jeg mĂ„ antageligvis gĂ„ litt opp i vekt, sĂ„ kjenner jeg er spent pĂ„ hva de sier om det nĂ„r vi skal dit.. De kan ikke sende henvisninga nĂ„ allikevel da? Hu venninna mi som ble henvist til Riksen mĂ„tte ogsĂ„ ned i vekt, men da fikk a beskjed i innkallingen at det var Ăžnskelig at hun gikk ned sĂ„ og sĂ„ mange kilo fĂžr forsamtalen. Hu syns det var veldig greit, for da visste hu nĂžyaktig hva hu hadde Ă„ forholde seg tilđ I utgangspunktet trodde hu at a mĂ„tte mer ned i vekt enn a fikk beskjed om.. SĂ„ hu ble positivt overrasket, og har nĂ„dd mĂ„let til september nĂ„đđ  Vi valgte forĂžvrig St.Olav pĂ„ fritt sykehusvalg. Bor 1 time fra riksen og 6 timer fra Trondheim, sĂ„ gynekologen min og tenkte i utgangspunktet Riksenđ
Lammeskanken Skrevet 16. august 2016 #24 Skrevet 16. august 2016 Ser at det er noen kjente nick her đ kan tenke meg at det blir bra Ă„ komme dere videre i babylaginga nĂ„.. † Her er det ingen nyheter. Jeg har egglĂžsning, men mannen har ikke bestilt seg time hos Dr. Purvis for Ă„ finne ut om han har sĂŠdceller gjemt i sine edle deler. Problemet vĂ„rt er at drĂžmmebarnet vĂ„rt kommer til Ă„ koste oss dyrt Ă„ lage, da vi ikke fĂ„r det dekket ettersom jeg har blitt 40 đŁ Â SĂ„ vi spiller lotto og vikinglotto som gale for Ă„ vinne. Ănsket etter en mini-oss er stort â€đ  Masse lykke til jenter.. đ HĂ„per spirene kommer pĂ„ lĂžpende bĂ„nd her đŒđ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ