inchi Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Skal til Bergen med 2-åringen, og trenger litt tips fra dere som kjenner byen. Finnes det noen gøye lekeplasser i sentrum? Barnevennlige restauranter og caféer? Butikker som selger fine barneklær, leker og interiør (ikke typiske kjedebutikker)? Setter stor pris på tips
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 synes ikke bergen passer for så små egentlig, var der med min 2 åring i fjor ( altså når han var 2 ), eneste vi gjorde var akariumet Anonymous poster hash: 976c9...af3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Flott lekeplass på Fløien! Fysak på Sletten har åpen hall hver dag (gratis). Jeg kommer ikke på at det er noen lekeplasser i sentrum egentlig, men du kan jo leke i barnehagene rundt omkring hvis de er stengt (veldig mange har feriestengt nå). Akvariet er jo fint for barn i alle aldre. Hilsen en innfødt Anonymous poster hash: a5156...2cc
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Café anbefaler jeg Godt Brød ved Muséhagen, god plass, godt mat/kaffe, tegnebord og stellerom. Da kan man løpe rundt i hagen også. Klær: Rompetroll ved Strandkaien, Illums bolighus har mye lekkert interiør, Akrobaten har fine merkeklær og sko. Sprell har nettopp åpnet butikk rett ved Torgallmenningen. Museumsbutikken til KODE (den på Smakverket) har mange fine bøker og leker. Smakverket er forøvrig en bra café men ble litt for trang/bråkete nå min var to år😉 Anonymous poster hash: 67d8b...bb8
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Lekeplassen på Fløien er helt super. Har dere god tid ta banen opp og gå ned igjen. Den store fisken bak på bryggen (gå inn ett av smauene så finner du den) er veldig morsom, skjært ut av tre og skikkelig stor. Er det fint vær har sjøbadet på Nordnes barnebasseng som pleier å være suksess her. Hoppe på steinene i vannet på Ole bull plass, utenfor hotell Norge, alltid mye barn der. Småting på Bryggen er den søteste lekebutikken, i skostredet finner du tiljamid med de deiligste bambusklær. Er det bare ett barn er de fleste spisesteder barnevennlige velkommen! Anonymous poster hash: 26ea4...383
inchi Skrevet 20. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2016 Supert, tusen takk for tips! Det blir fløyen en dag det er fint vær. Og skal sjekke ut caféen og butikkene som er blitt nevnt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå