Gå til innhold

Noen som har funnet hjertelyden i første trimester?

Anbefalte innlegg

Fikk Angelsounds i posten i dage, men tenkte å la den ligge et par uker til slik at jeg har kommet meg over til andre trimester som de anbefaler. Men hører stadig vekk om de som finner hjertelyden i første trimester. Har så lyst til å høre, men er redd det er for tidlig og at jeg egentlig bare burde vente.

Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 92f8b...b7a

Fortsetter under...

Jeg prøvde sist svangerskap som desverre endte i sa i uke 10. 
Dette svangerskapet nå (er i uke 5) så vil jeg ikke røre den. Dette pga at jeg er helt på trynet denne gangen og legger vekk alle slike ting jeg gjorde da, imed jeg er redd for  å miste igjen. 

Legger dermed vekk den, vil ikke ha sex, ikke magemassasje,  osvosv. Men dette vil nok forandre seg bare jeg har vært på ultralyd og sett om det er bra der inne. :) 

Andre erfaringer har jeg ikke. Utenom at jeg trodde jeg hørte hjertelyden, men det er egentlig klin umulig da ikke hjertet banka noe lenge før det ga seg. Så jeg vil vel egentlig råde både meg selv og andre å vente til ul og få se hjertet først :)

Anonymous poster hash: 340ef...b76

Jeg kjøpte min Angelsounds i forrige svangerskap og fant hjertelyden veldig lett i uke 10 da. Nå bruker jeg den igjen, og fant hjertelyden like lett i uke 9+5. Er verdt forsøket å lete, er bare så fantastisk!

Anonymous poster hash: 5c2c3...5b9

Annonse

Visste ikke man kunne høre babyens hjertelyd selv, så fantastisk :hjerter:

Hvor kjøper man Angelsounds?

Anonymous poster hash: 6b286...2e7

Ja, det var en venninne som tipset meg, men hun hadde brukt den i andre trimester.

Kjøpte min her: http://www.angelsounds.no

Anonymous poster hash: 92f8b...b7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...