Gå til innhold

Noen med tjukt hår som har kort hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt hår står rett ut om det er "kort"... Det står lett rett ut og rettetanga er noen ganger min beste venn.

Jeg har nå hår til midt på ryggen og synes jeg kler det best, trenger lite styling og har det ofte i hestehale eller knute. Men det er så ekstremt upraktisk på mange måter, tar 15 minutter å gre det, liksom. Floker seg lett (jeg har ikke rett hår! Det er bølgete, og tykt). 

Vinteren 2015 prøvde jeg pannelugg, never again.. så helt jævlig ut, fordi den stod rett ut. Orket ikke styre med rettetang hver dag så satte det i spenner liksom, bakover. Derfor jeg tenker at kort hår = skandale? Men virker SÅ deilig å slippe 2 håndfuller med sjampo og balsam hver gang man vasker håret :P

Anonymous poster hash: 32029...41d
Gjest Stjerneklart
Skrevet

Kort hår var skandale på meg. Aldri, aldri igjen. Måtte bruke rettergang daglig, og gjerne to ganger om dagen om jeg skulle ut etter jobb. Jeg hadde hår ned til midt på ryggen og jeg tenkte som deg, såå deilig det ville vært med kort hår! Frisøren ville nesten ikke klippe håret mitt, men jeg insisterte. Angret som en hund morgenen etterpå og nå holder jeg på å spare igjen 😄

Skrevet

Kort hår var skandale på meg. Aldri, aldri igjen. Måtte bruke rettergang daglig, og gjerne to ganger om dagen om jeg skulle ut etter jobb. Jeg hadde hår ned til midt på ryggen og jeg tenkte som deg, såå deilig det ville vært med kort hår! Frisøren ville nesten ikke klippe håret mitt, men jeg insisterte. Angret som en hund morgenen etterpå og nå holder jeg på å spare igjen

Huffda :P ! Høres ut som vi har likt hår, da.. finnes det ikke noen kremer o.l man kan bruke som alternativ til rettetang?

Skrevet

Jeg har veldig tjukt og stritt hår. Håret er en slags rufsete bob. Veldig kult og praktisk😊

Anonymous poster hash: df9d7...6fd

Skrevet

Samme her. Kort hår er skandale. Da står håret rett ut, sånn skikkelig bustete etter ei natt.

Orker heller ikke å stå timesvis og style håret hver dag.

Har derfor langt. Enkelt og greit. Men mye hår å vaske da. Lufttørker alltid.

Anonymous poster hash: a60c2...809

Skrevet

Jeg har veldig tjukt og stritt hår. Håret er en slags rufsete bob. Veldig kult og praktisk

Anonymous poster hash: df9d7...6fd

Bildeeksempel?

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Huffda :P ! Høres ut som vi har likt hår, da.. finnes det ikke noen kremer o.l man kan bruke som alternativ til rettetang?

Jeg har hørt om litt av hvert av mirakelkurer, men jeg vet ikke om jeg har så troen på det lengre. Jeg prøvde en shampoo en gang som skulle gjøre det mindre fluffy, men det fungerte dårlig på meg i alle fall. Dyrt var det og  :sjokkert:

Skrevet

Jeg har lagt oppå, og barbert på sidene. Ber alltid frisøren tynne det veldig når jeg er der. En venninne har tykt og langt hår+krøller. Hun bruker mye tid på å rette og har det nesten alltid i strikk. Mye arbeid!

Anonymous poster hash: e2efd...07e
Skrevet

Ja har hatt kort hår mange ganger og jeg har hår for 3 stk og masse krøller.løsningen på kort hår for meg er veldig kort.jeg kler heldigvis helt kort kort hår.men med engang det blir litt lengde blir det enten hjelm også lampeskjerm før det blir såpass langt at vekten gjør at det strekker seg litt.

Har langt hår nå og gubben maser daglig om at jeg må klippe meg kort.

Skrevet

Jeg har klippet meg til ca skulderhøyde, har tykt hår i form av at hvert hårstrå er tynt, men har så utrolig mange av de. For å få det fint skjærte frisøren i stedet for å klippe det, fungerer fint.

Anonymous poster hash: 32e49...6c6

Skrevet

Jeg har en veldig tynnet og rufset Bob, med shortcut under håret (som ikke viser). Veldig bra klippet slik at håret legger seg naturlig. Føner fort og retter over de få lengdene jeg må. Mye mindre arbeid med denne enn langt hår. Frisøren min er genial og kjenner håret mitt. Ingen andre har klart å få til mine sveiver og fall som kan ødelegge alt. Mitt kan ikke klippes rett av. 😊 Finn en frisør som forstår tykt og uregjerlig hår, har vært borti mange før jeg fant "vidunderfrisøren" min❤️

Anonymous poster hash: df332...d41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...