Gå til innhold

Alle rundt meg går ned i vekt av amming.... Ikke meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er baby 8mnd og jeg ammer følgende:

Morgen, før første lur, og kveld. Kanskje en gang midt på dag om vi er hjemme, Viss ikke får hun tilbud om en flaske med pumpet eller mme.

Har fullammet frem til vi startet med mat 5mnd og nettopp startet med litt mme.

Jeg går ikke ned i vekt av amming....

Vil jeg gå ned etter all amming er avsluttet ?

Hver kg har jeg svettet for, virkelig..: legger på meg bare jeg ser på en sjokolade 😂😂😂😂

Anonymous poster hash: bc90b...f0e

Skrevet

Jeg la faktisk på meg da jeg ammet! Etter ammeslutt raste jeg ned i vekt.

Anonymous poster hash: 3d773...4a3

Skrevet

Jeg har heller ikke gått ned noe særlig!

Anonymous poster hash: 9b0a7...b3d

Skrevet

Jeg la PÅ meg. Sikkert pga oksehunger og lettvinte løsninger siden jeg sov så lite. Og kroppen min elsker å holde på fettet. Vi er forskjellige, og livet er urettferdig.

Skrevet

Jeg gikk ned ti kg på tre mnd når jeg begynte å jobbe. Alt for mye av det gode liv når jeg var i permisjon :) Men lærerjobben fikset biffen kjapt :)

Anonymous poster hash: deec8...309

Skrevet

Håper jeg kommer til å gå ned i vekt av amming.

Men jeg tviler 😂

Anonymous poster hash: ed921...e77

Skrevet

Ikke her heller, til tross for fullamming av en stor baby og to gode trilleturer hver dag!

Anonymous poster hash: a8924...c47

Skrevet

Har ikke gått ned en eneste kilo (la bare på meg 5 kg i svangerskapet). Ammer 3-åringen 5-8 ganger i døgnet.

Anonymous poster hash: fd993...744

Skrevet

Jeg fikk ned masse av amming. Etter avsluttet amming rant kiloene på. Nå veier jeg 6 kg mer enn normal vekten :(

Anonymous poster hash: 6acea...e73
Skrevet

Med første barnet gikk jeg ned ved amming, men ikke med nr to 😳

Da forsvant kiloene når jeg begynte i jobb igjen ☺️

Anonymous poster hash: 410c2...e03

Skrevet

Har ikke gått ned en eneste kilo (la bare på meg 5 kg i svangerskapet). Ammer 3-åringen 5-8 ganger i døgnet.

Unnskyld avsporingen, men du ammer TREÅRING 5-8 ganger i døgnet?!?

Anonymous poster hash: 7ed25...1b4

Skrevet

Har aldri sett noe til vektnedgang pga amming. Fødsel og de første to ukene ja, men ikke mens jeg ammet. Gikk heller opp under amming og ned etter ammeslutt. Tror kroppen min tviholdt på kaloriene og fettet for å opprettholde ammingen. 

Anonymous poster hash: ee743...9a3
Skrevet

Unnskyld avsporingen, men du ammer TREÅRING 5-8 ganger i døgnet?!?

Anonymous poster hash: 7ed25...1b4

Ja😊 naturlig avvenning finner som regel sted når barnet er mellom 2,5 og 7 år. Mitt barn er ikke klar for å avvenne seg ennå.

Skrevet

Det kommer etterhvert

Anonymous poster hash: f24aa...697

Skrevet

Sønnen min er 9 mnd. og jeg har fortsatt tre kilo igjen til startvekt. Jeg blir så sulten av å amme!

Anonymous poster hash: 616df...b93

Skrevet

Ja😊 naturlig avvenning finner som regel sted når barnet er mellom 2,5 og 7 år. Mitt barn er ikke klar for å avvenne seg ennå.

Så du har planer om å amme barnet ditt etter det har begynt på skolen dersom barnet ikke er klar for å slutte enda? Lurer også på hvordan du får det til i praksis med 5-8 ganger i døgnet??

Anonymous poster hash: 6247d...83d

Skrevet

Jeg gikk ikke ned et gram den gangen jeg ammet. Ikke raste jeg ned etterpå heller. Kiloene var en kamp. Har de alltid vært og er fortsatt 😉

Skrevet

Så du har planer om å amme barnet ditt etter det har begynt på skolen dersom barnet ikke er klar for å slutte enda? Lurer også på hvordan du får det til i praksis med 5-8 ganger i døgnet??

Anonymous poster hash: 6247d...83d

Her tar vi en dag av gangen.

Hvordan jeg får det til? På samme måte som alle andre som ammer... når vi våkner, før bhg/jobb, etter bgh/jobb, ved leggetid, om natten.

Skrevet

Rant av etter ammeslutt

Anonymous poster hash: 74db6...bf1

Skrevet

Fy så ekkelt...og unaturlig

Skrevet

Du er ikke klar tror jeg vi sier. Sånne som deg er ikke riktig navla(!)

Skrevet

Her tar vi en dag av gangen.

Hvordan jeg får det til? På samme måte som alle andre som ammer... når vi våkner, før bhg/jobb, etter bgh/jobb, ved leggetid, om natten.

Natten????🙈🙈🙈🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...