moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Jeg har fått et Norwegian kredittkort og vil sette inn penger på det før jeg bruker det. Noen som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Har du akkurat fått det så er det jo penger på det. Mener du at fu vil overføre fra en annen konto til kredittkortet? Anonymous poster hash: 9bb12...efe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Du betaler vel etter du har brukt det, før rentene begynner å løpe 30-45 dager. Anonymous poster hash: 75a0a...50b
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2016 Har du akkurat fått det så er det jo penger på det. Mener du at fu vil overføre fra en annen konto til kredittkortet? Anonymous poster hash: 9bb12...efe Ja jeg vil gjerne sette inn 'mer' penger da fra en annen konto i en annen bank ☺ Vi skal være borte i 1 måned og tenker at kredittgrensen er for liten til hele måneden.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Hvis du har tenkt å bruke hele summen+penger du har på konto til et transaksjon ville jeg heller ga overført pengene fra norwegian-kortet til brukskontoen din. Lettere å gi råd hvis du forklarer hvilke planer du har med pengene😊 Anonymous poster hash: 9bb12...efe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Så svaret ditt etter jeg skrev😁 Anonymous poster hash: 9bb12...efe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Har du/ dere flere kort? Anonymous poster hash: 9bb12...efe
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2016 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2016 Vi skal bruke kredittkortet som et visakort i utlandet på ferie. Handle, diesel, mat, uttak osv. Beløpsgrensen er for liten og vi vil derfor sette inn mer penger på kredittkortet. Men finner ikke ut hvordan jeg setter inn penger på det 😳
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 Du må kontakte de og få hevet kredittgrensen. De ønsker ikke at du skal ha pluss på slike kort. Anonymous poster hash: 0d0ec...920
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 Vi skal bruke kredittkortet som et visakort i utlandet på ferie. Handle, diesel, mat, uttak osv. Beløpsgrensen er for liten og vi vil derfor sette inn mer penger på kredittkortet. Men finner ikke ut hvordan jeg setter inn penger på det 😳 Jeg satte inn penger på krefittkortet mitt ved en feiltagelse. Jeg betalte skyldig beløpet 3 ganger..😂😂 Var skikkelig flaut, men jeg satte da altså inn penger på mitt kredittkort. Så det er en måte å gjøre det på. 😀 Anonymous poster hash: 88976...0fa
Anarkali Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 Kan dere ikke bare overføre fra vanlig konto til kredittkortet når maxgrensen begynner å nærme seg? Evt ta ut cash med vanlig kort.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 Kan dere ikke bare overføre fra vanlig konto til kredittkortet når maxgrensen begynner å nærme seg? Evt ta ut cash med vanlig kort.Samme tenker jeg😊 Anonymous poster hash: 9bb12...efe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 Hvis man har et kort med en kreditt på 30.000.- så kan man vel ikke sette inn 20.000.- og øke selv? Det har aldri jeg hørt om. Anonymous poster hash: 63bf9...d3b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 Dette må jo være tull ?! Ingen er vel så dumme ???? Anonymous poster hash: af299...023
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #15 Skrevet 19. juli 2016 "Ring opp til kredittkort leverandøren din, be dem om å øke grensen din i og med at du skal til å handle noe stort i ganske nær fremtid. I de fleste tilfeller så holder dette for en økning, de vil gjerne vite hvilken grense du ønsker og tar en kredittsjekk av deg på nytt. Dermed kan du lett øke grensen din fra 50.000 til 70.000, gjenta prosessen om noen måneder igjen og du havner fort opp i 100.000 klassen." Anonymous poster hash: 0208a...9c9
Mammaaaa? Skrevet 19. juli 2016 #16 Skrevet 19. juli 2016 Med vanlig mastercard kan man i alle fall sette inn ekstra. Har gjort det flere ganger selv. Dårligere renter, men om de likevel skal brukes opp fort spiller det egentlig liten rolle. Du setter bare inn penger på det kontonummeret hvor du ellers ville betalt ned. Forstår ikke hvorfor dette virker så absurd for noen?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #17 Skrevet 19. juli 2016 Med vanlig mastercard kan man i alle fall sette inn ekstra. Har gjort det flere ganger selv. Dårligere renter, men om de likevel skal brukes opp fort spiller det egentlig liten rolle. Du setter bare inn penger på det kontonummeret hvor du ellers ville betalt ned. Forstår ikke hvorfor dette virker så absurd for noen? Fordi hele forskjellen mellom KREDITTKORT og vanlig debetkort (visa) er kreditt - altså man handler først og betaler etterpå. Hvis man skal handle debit, kan man like gjerne bruke Visa-kortet! Anonymous poster hash: e2a2f...554
Hønemor30 Skrevet 19. juli 2016 #18 Skrevet 19. juli 2016 Du betaler inn på samme måte som du gjør når du skal betale fakturaen. Men siden kortet er nytt og du ikke har brukt det så ville jeg ringt de å hørt om det går. Det du evn kan gjøre er å betale inn på kortet under ferien, slik at du igjen får disponibel kreditt. Har du spurt de om å heve kredittgrensen? Det er et eget skjema for det når du logger på din side
Mammaaaa? Skrevet 19. juli 2016 #19 Skrevet 19. juli 2016 Fordi hele forskjellen mellom KREDITTKORT og vanlig debetkort (visa) er kreditt - altså man handler først og betaler etterpå. Hvis man skal handle debit, kan man like gjerne bruke Visa-kortet! Anonymous poster hash: e2a2f...554 Eller så setter man inn ekstra på kredittkortet fordi man skal betale en reise eller lignende og ønsker reiseforsikringen mastercardet gir. Er man i utlandet er det dessuten en sikkerhet å bruke mastercard fremfor vanlig visa. Et kredittkort har mange fordeler et vanlig visa ikke har. Samme med 365, whitecard osv. Har alle disse tre, og vi betaler alltid inn i forkant.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #20 Skrevet 19. juli 2016 Jeg bruker norwegian og jeg har satt inn sånn at jeg hadde 10.000kr I pluss. Men hadde da allerede brukt kortet en mnd slik at jeg fant kid og kontonr på faktura.. Det er det vel gjerne ikke når du ikke har brukt det før. Sjekk inne på mine sider. Veldig greit kort med gratis uttak I utlandet, bare husk og ta ut I lokal valuta. Dessuten får man cash point når man drar kortet. Det jeg syns er kjipt er at det tar noen dager før transaksjoner oppdateres I nettbanken så det er viktig å holde litt styr på forbruket " manuelt". Anonymous poster hash: 28a44...9f8
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2016 Forfatter #21 Skrevet 19. juli 2016 Tusen takk for god hjelp dere som har kommet med gode råd. Jeg har fått det til 😊 😊
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #22 Skrevet 19. juli 2016 Tusen takk for god hjelp dere som har kommet med gode råd. Jeg har fått det til 😊 😊Av ren nyskjerrighet, hvorfor vil du sette pengene inn på Norwegian-kortet? Du har vel kort i den banken du overfører penger fra og, eller? Anonymous poster hash: 9bb12...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå