TPK Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Vi skal snart ha dåp, og jeg trenger en fin kjole. Ønskeliste: Lyse farger, men ikke helt hvit, gjerne mønster Må kunne amme i den ( vil ikke kjøpe en egen ammekjole, men en vanlig som kan brettes/dras ned) Ikke for dyr (max 600) Knelang Ikke trang over magen, gjerne A-formet Fint stoff, ikke tynn bomull o.l Gjerne med ermer ned til albuen Ble mye krav dette ser jeg 😜 Noen som har forslag?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Vanskelig å finne ammevennlig kjole. Omslgaskjoler går an, men de er ikke alltid så lette å finne. Jeg måtte gi opp og endte opp med en fra Mamalicious. Den er ikke utpreget ammekjole, så går fint an bruke den etter ammeperioden. Anonymous poster hash: 8a2b7...b6f
TPK Skrevet 23. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2016 Hm, ja kanskje jeg bare må tråle kjøpesentrene...
TPK Skrevet 30. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2016 Dytter en siste gang på denne. Håper noen har linker til fine kjoler 😃
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #6 Skrevet 30. juli 2016 Kjoler som sitter pent over brystet kan ikke dras ned, da må du over på kjoler som ser mer ut som strandkjoler... Det peneste er skjørt og bluse/topp som kan dras opp eller en ammekjole synes jeg. Anonymous poster hash: 66932...9fa
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2016 #7 Skrevet 30. juli 2016 http://www.milker.no/shop/creme-sort-stripet-ammekjole-7889p.html Anonymous poster hash: 66932...9fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå