Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Del Skrevet 18. juli 2016 Det er flere år siden jeg skrev til dere her inne. Jeg og min ekssamboer var "prøvere" i flere år (ca 12 år) uten hell. Dessverre gikk alt "år skogen" for en tid tilbake. I desember 2014 møtte jeg en annen. Og i nesten ett år levde jeg et dobbeltliv med en samboer hjemme og en elsker på si. De visste ikke om hverandre. Helt til nok var nok. Jeg orket ikke mer. Jeg la alle kortene på bordet og sa alt som det var hjemme. Jeg fortalte absolutt alt fra A til Å. Jeg er IKKE stolt av det jeg gjorde. Men tok mitt valg og flyttet fra min samboer og inn hos "min elsker". Jeg er lykkelig. Jeg har det virkelig bra. Men samvittigheten river fortsatt i meg. Jeg gråter fortsatt over at jeg såret den jeg var glad i. Den jeg hadde levd livet sammen med i nesten 16 år og ikke fått barn med. Det var HANS største drøm. Ikke min. Jeg ønsket ikke. Jeg innrømmer det. IVF forsøk, inseminering, all prøvingen... Jeg har innsett at det var en grunn til at det ikke fungerte. Jeg er lei for at jeg ikke klarte det. Uansett, tiden er inne for å starte på nytt. Jeg har et VELDIG avslappet forhold til dette med barn med min nye samboer. Jeg har innsett at hvis det ikke blir barn ut av oss så er det helt OK. Min nye samboer er 46 år, har en jobb som tilsier at han er mye borte, men vi har det veldig bra sammen. Familien min er (nesten) mer forelsket i han enn meg hahaha) og vi lever livet som vi føler for. Vi har ikke god råd, men koser oss med de små tingene. (en kaffekopp om morgenen, en gåtur i skogen, en tur til fjellet osv. Jeg kjenner det bobler over i hjertet av hvor høyt jeg elsker denne mannen. Joda, vi har snakket om det, og bruker ingen prevensjon når vi har sex. Dersom det skulle skje noe blir vi veldig glade, men det er et veldig avslappet forhold rundt dette. Jeg ville bare "reintrodusere" meg og legge meg flat for de feilene jeg har gjort. Og jeg vet det er noen "bedrevitere" der ute som har noen meninger om alt det som har skjedd, men som sagt, jeg har lagt alle kort på bordet, jeg har bedt om tilgivelse og faktisk er jeg og min eks gode venner den dag idag og vi har en helt OK kontakt. Min nye samboer vet om venneskapet vi har og leser meldinger på telefonen min uten noen problem. Jeg har det bra <3 Anonymous poster hash: ac6b9...c8f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144284627-hei-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå