Gå til innhold

Skal teste imorgen...blir det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positivt eller negativt svar på graviditets testen? Mye mensmurringer og ett humør som går opp og ned. Redd det er kroppen som bare lurer meg...igjen !!!

030584

Skrevet

Hvordan gikk det?

Her var testen negativ i morges og mensen er 7 dager forsinket.

Anonymous poster hash: b4dc5...e7f

Skrevet

Tok en clearblue test. Var negativ😥 Ikke noe tro på denne perioden. Får teste om noen dager igjen .

Skrevet

Hmm rart din var negativ da! Har du sen Hcg stigning kanskje ?

Skrevet

Vet ikke. Men sist jeg var gravid for 5 år siden så var testen positiv dagen jeg ventet mensen. Men tror det er kroppen som lurer meg. Ønsker så sårt å være gravid så mensen kommer sikkert når jeg ikke tror jeg er gravid lenger😜

Lykke til med neste testing☺

Skrevet

Jeg testet med clearblue ukeindakator

Skrevet

Kanskje du har litt sen Hcg stigning allikavell da🙏🏻håper det for din del at du er gravid🙏🏻 og for oss😃 Jeg var gravid også for 5 år siden og jeg fikk svakt positiv med billigstrimmler 11 dpo😳

Skrevet

Hvordan går det?

Her er det fortsatt negativ test😔 og konstat uggen i magen det siste døgnet, er vel mensen som er på vei og kommer vel med storm

Skrevet

Ikke testet faktisk siden mandag... Venter på tester i posten. Er egentlig en testetøs😂 Så utrolig at jeg klarer og holde meg😳 Håper ikke du får mens🙏🏻🙏🏻

Skrevet

Hehe, jeg fikk tester i posten i går, og prøver å la være å teste hver dag. Hehe. Lykke til med testing, krysser fingrene for positiv for deg☺

Skrevet

Negativ test her også😥

Skrevet

Hvordan gikk det med deg? Her er det fortsatt negativ test og mensen 14 dager forsinket😞 skjønner ingenting jeg

Skrevet

Så kjipt 😥 Min er negativ også og ingen mens så har vell ikke hatt noen eggløsning allikavell 😒😳 krysser alt jeg har får at vi plutselig er gravide 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...