Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #1 Skrevet 16. juli 2016 Skulle lade den i sted og etter en stund startet den av seg selv, slik at jeg måtte slå på simkortet igjen, dette skjedde to ganger. Og plutselig låste den seg helt, så nå ligger den å lyser med fb oppe Jeg har forstått at man ikke kan fjerne batteriet selv? Noen som har opplevd noe slikt før? Syns det er skikkelig leit å sitte her uten telefon som virker, føler meg nesten avskåret fra verden Ikke får jeg snakket med datteren som er på ferie med faren Ikke har jeg vekkerklokke heller, så det blir artig når jeg skal på jobb på mandag Anonymous poster hash: 89084...743
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #2 Skrevet 16. juli 2016 De fleste mobiler restarter du ved å holde inn to knapper samtidig til den slår seg av. Er vel som regel på/Av-knappen samtidig som volum ned. Anonymous poster hash: 0ff16...ab0
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #3 Skrevet 16. juli 2016 De fleste mobiler restarter du ved å holde inn to knapper samtidig til den slår seg av. Er vel som regel på/Av-knappen samtidig som volum ned. Anonymous poster hash: 0ff16...ab0 Funker ikke her, det er ingen reaksjon i det hele tatt.. Men takk for tipset Anonymous poster hash: 89084...743
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #4 Skrevet 16. juli 2016 Funker ikke her, det er ingen reaksjon i det hele tatt.. Men takk for tipset Anonymous poster hash: 89084...743 Jeg har iphone, og den kan restartes hvis en holder inn ( slå av skjermknappen og den runde nederst på tlf) Må da holde inn en stund. 10-15 sek kanskje? Hvis ikke kan du jo google Anonymous poster hash: 1e5d9...617
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå