Gå til innhold

Mensentruse er altså det nye?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Tror ikke det blir noen veldig suksess det der...

Anonymous poster hash: caa37...ec7

Skrevet (endret)

Up and go for voksne😆

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Utrolig tungvint å måtte bytte truse flere ganger til dagen! Og skal liksom vaskemaskinen ta alt blodet da...fysj....

Skrevet

Utrolig tungvint å måtte bytte truse flere ganger til dagen! Og skal liksom vaskemaskinen ta alt blodet da...fysj....

Det spørs hvilken type man kjøper. De som tåler mest kan man ha på seg i ca 12 timer

Anonymous poster hash: 846c8...c0c

Skrevet

Det spørs hvilken type man kjøper. De som tåler mest kan man ha på seg i ca 12 timer

Anonymous poster hash: 846c8...c0c

Særlig. Jeg blør mye, hadde blitt skvalping og basseng i trusa 😉

Anonymous poster hash: de5a3...cca

Annonse

Skrevet

Tror jeg sverger til menskoppen min! Etter jeg begynte med det for 4 mnd siden vil jeg ikke tilbake!

Anonymous poster hash: 6cb5c...49d

Skrevet

12 timer?? Ser for meg yngste sin up-and-go etter at han satte seg i plaskebassenget😨😉

Anonymous poster hash: 6dfa2...f20

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Særlig. Jeg blør mye, hadde blitt skvalping og basseng i trusa 😉

Anonymous poster hash: de5a3...cca

😂

Skrevet

Jeg har kjøpt! De er helt geniale, men kanskje ikke for de som blør kjempemasse!

Skrevet

Vil ikke disse trusene trigge til soppinfeksjoner med tanke på det klamme og våte "miljøet"? Og vil det ikke sminke? For tanken er vel å gå med disse lengre enn bind?

Anonymous poster hash: 91b21...6e9

Skrevet

Vil ikke disse trusene trigge til soppinfeksjoner med tanke på det klamme og våte "miljøet"? Og vil det ikke sminke? For tanken er vel å gå med disse lengre enn bind?

STINKE! Ikke sminke.

Skrevet

Grøss tenker jeg.bytte truse 5-6 ganger i døgnet også til 200kr stk.jada.virkelig ett kupp må jeg si.nei takk

Annonse

Skrevet

Hvor kjøpes de?

Anonymous poster hash: 4de03...51e

Skrevet

Jeg hadde garantert fått sopp om jeg skulle gått med våt truse i mange timer, får det ofte om jeg svetter mye om sommeren og ikke kan bytte truse (eks på en lang fjelltur).

Anonymous poster hash: 418ec...d35

Skrevet

Jeg har kjøpt! De er helt geniale, men kanskje ikke for de som blør kjempemasse!

Hvordan er de da`? Blir det ikke klamt og vått? Er det ikke litt ekkelt å vaske de i maskina?

Hi

Anonymous poster hash: f84f2...fff

Skrevet

Hvordan er de da`? Blir det ikke klamt og vått? Er det ikke litt ekkelt å vaske de i maskina?

Hi

Anonymous poster hash: f84f2...fff

Ikke klamt og vått i det hele tatt!

Jeg skyller de enten for hånd før jeg vasker de, eller kjører ett vaskeprogram med forskylling.

Jeg blør forholdsvis lite, bortsett fra dag 2! De er perfekte å bruke den dagen jeg venter mensen. Dag 2 bruker jeg tampong + bind eller denne trusa (som sagt blør jeg MYE dag 2)! Resten bruker jeg kun trusa!

Jeg digger de! Har hatt problemer med å bruke tampong etter fødsel nummer 2! Det bare lekker og blir grisete, så disse var helt perfekt for meg!

Anonymous poster hash: 8f49e...214

Skrevet

Ikke klamt og vått i det hele tatt!

Jeg skyller de enten for hånd før jeg vasker de, eller kjører ett vaskeprogram med forskylling.

Jeg blør forholdsvis lite, bortsett fra dag 2! De er perfekte å bruke den dagen jeg venter mensen. Dag 2 bruker jeg tampong + bind eller denne trusa (som sagt blør jeg MYE dag 2)! Resten bruker jeg kun trusa!

Jeg digger de! Har hatt problemer med å bruke tampong etter fødsel nummer 2! Det bare lekker og blir grisete, så disse var helt perfekt for meg!

Anonymous poster hash: 8f49e...214

Hvor kjøpte du de? Tenker de må være fine for unge jenter som nettopp har fått mensen, når tampong og menskopp enda ikke er et godt alternativ.

Anonymous poster hash: 1c78a...456

Skrevet

Hvor kjøpte du de? Tenker de må være fine for unge jenter som nettopp har fått mensen, når tampong og menskopp enda ikke er et godt alternativ.

Anonymous poster hash: 1c78a...456

Og ikke minst supert på trening eller om du er redd for lekkasje!

Skrevet

Tror jeg sverger til menskoppen min! Etter jeg begynte med det for 4 mnd siden vil jeg ikke tilbake!

Anonymous poster hash: 6cb5c...49d

Nei, noen er bare ekle. Menskopp er seriøst EKKELT.

Anonymous poster hash: a255c...591

Skrevet

Hva er "kjempemasse"? 

Anonymous poster hash: a255c...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...