Gå til innhold

Kall meg gjerne snobbete, men jeg forstår ikke folk som ferierer i campingvogn eller hytte uten dusj og do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Særlig på campinger der man må vaske hele hytta før man drar. Jeg har nettopp vært på 10 dagers hotellferie (tilbud, så ikke noe dyrere enn camping, med boblebad på taket, frokost og middag inkludert) og jeg er ordentlig uthvilt. Jeg hater husarbeid som pesten, og er sjeleglad for at jeg slapp å vaske, rydde, lage mat og gjøre andre husmorplikter på ferie. Har ei venninne som klager på at hun må ha hvile etter at hun har vært på ferie, for hun må vaske campingvogna utvendig og innvendig, lage masse mat, tømme doen hele tiden osv. Hvorfor slite seg ut?

Anonymous poster hash: a83e2...9df
Skrevet

Man er jo flere om jobben, så det er ikke noe pes. Men med campinghytter er gjerne vaskinga så dårlig at man må skure ned når man kommer også. Det er dritt!

Anonymous poster hash: 64694...b59

Skrevet

Min far har hytte uten innlagt vann.

Jeg er oppvokst med det og synes det er koselig.

Elsker telt og jeg da.

Anonymous poster hash: f90fe...6d3

Skrevet

Folk har forskjellige lyster..slik er det bare.

Jeg for min del kan ikke forstå hvorfor noen foretrekker eple fremfor pære. Pære er jo bedre på alle måter!

Anonymous poster hash: ef503...5f2

Skrevet

Kunne ikke tenkt meg annen ferie enn vampingvogn😉 Vi har fire barn i alderen 2-10 år. Vi kan pakke alle klær i skapene før vi reiser, vi kan flytte oss dit det er fint vær. Vi kan sitte ute, selv om de minste barna har lagt seg osv. Kjøpe alle måltider ute med fire barn er 100% uaktuelt 😉

Godt vi mennesker er forskjellige så er det marked både for hoteller og campingplasser😊

Anonymous poster hash: df05f...a81

Skrevet

Vi har hytte uten innlagt vann og do. Stortrives der:-) ikke er det dekning heller:-)

Anonymous poster hash: ebc86...414

Skrevet

Vi er på camping og bor i hytte uten do og dusj, det er felles fasiliteter for slikt og det er rent og pent der.

Barna storkoser seg, de er ute og leker fra morgenen til kvelden, de kan løpe fritt det går ikke på hotell.

Skrevet

Vi har hytte uten innlagt vann, uten innlagt strøm og med utedo. Langt innpå fjellet. Herlig. Og noe helt annerledes enn hjemme, og det er det som er deilig.

Anonymous poster hash: 76427...f26

Skrevet

Jeg har vært flere ganger på hoteller,telttur,bilferie gjennom Tyrkia,tyskland,nederland, og campingvogner. Det er foreskjellige typer ferie. Selv ville jeg aldri valgt bare hotellferie for det er alt for kjedelig. Det finnes bare en måte å få med seg alle severdigheter en ønsker og det er på bilferie som du planlegger selv. Hotellferie er til for å slappe av bed bassenget,kanskje gå en planlagt tur eller to. Telttur og campingvogn er opplevelse for seg selv. Jeg gro opp på slike ferier,ihvertfall jeg husker dem som beste opplevelser.

Anonymous poster hash: e1a31...076

Skrevet

Kvar finn du hotellferie for familie, med frukost og middag inkludert, for same prisen som camping? Det lurer eg på. Tyrkia er vel billeg no til dags? Ungane elskar camping, både fordi me som familie kjem tett saman, og fordi det er mykje kjekt på campingplassane me vel. Vi vaksne synes hotell er ganske greit, men blir dyrt i lengda, og forfi me må kjøpe middagar ute kvar dag.

Skrevet

Jeg elsker camping!! I sommer har vi vært på ferie med campingvogn, og på ferie på hytte uten dusj.. Det er ingenting som er bedre om sommeren, så du kan få ha hotellet ditt helt i fred for meg☀️

Anonymous poster hash: fcf08...00f

Skrevet

HI : Ja, du er snobbete 😉

Anonymous poster hash: f762e...a0e

Skrevet

Vi har faktisk bodd i et lite hus i skogen, med innlagt strøm og vann, men ikke egen dusj eller do. Vi hadde en campa potti ( campingdo ) som måtte tømmes og lånte dusjen i nabohuset. Slik bodde vi i 7 år.

Vi sparte mye penger på det og trivdes med enkle kår.

Vårt første barn vokste også opp der.

Mye går an, kommer bare an på innstillingen!

Anonymous poster hash: 32412...c16
Skrevet

Enig med deg Hi, jeg er oppvokst med hytteturer uten innlagt vann, toalett osv. Det gjør jeg aldri igjen nå som jeg selv er voksen å har råd til hotellturer gjør jeg helt klart heller det sammen med min familie.

Anonymous poster hash: 70692...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...