Gå til innhold

Tangen dyrepark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vært der?

Anonymous poster hash: 79a68...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amadeus ikke sant?

Ser den har to navn.

En veldig koselig park for de minste. Min på 21 måneder koset seg der for en måned siden. Klarte gå hele parken selv. Matet dyrene som er virkelig tamme.

Rasteplassen i enden er koselig. Masse leker for barna. En liten kiosk der du får kjøpt basic ting.

De har store griller besøkende kan grille på selv. Anbefaler å gjøre det.

Eldste på syv likte også godt å være der men vil si den er best for de minste.

Anonymous poster hash: 59658...d02

Skrevet

Amadeus ikke sant?

Ser den har to navn.

En veldig koselig park for de minste. Min på 21 måneder koset seg der for en måned siden. Klarte gå hele parken selv. Matet dyrene som er virkelig tamme.

Rasteplassen i enden er koselig. Masse leker for barna. En liten kiosk der du får kjøpt basic ting.

De har store griller besøkende kan grille på selv. Anbefaler å gjøre det.

Eldste på syv likte også godt å være der men vil si den er best for de minste.

Ja, ser at den også heter Amadeus. Så på anmeldelser at den fikk dårlig kritikk. Bl.a for at det var skittent og luktet stygt. Dere har ikke opplevd dette?

Skrevet

Ja, ser at den også heter Amadeus. Så på anmeldelser at den fikk dårlig kritikk. Bl.a for at det var skittent og luktet stygt. Dere har ikke opplevd dette?

Det er ikke topp moderne der. Og kan være enig i at det er litt "stygt" men ungene ser ikke slikt og våre barn likte godt å være der.

Vi drar jo dit for ungene.

Eneste er at jeg anbefaler å ta med egen mat da utvalget er minimalt. Brus og is i kiosken og litt godis.

Skrevet

Den het Amadeus tidligere og nå har den skiftet navn til Tangen dyrepark. Vi var der sist for 2 år siden og da var det dårlig der så vi har ikke tenkt på å prøve igjen..Vi bor 10 minutters kjøretur unna også...

Anonymous poster hash: 3eac1...ddb

Skrevet

Det er ikke topp moderne der. Og kan være enig i at det er litt "stygt" men ungene ser ikke slikt og våre barn likte godt å være der.

Vi drar jo dit for ungene.

Eneste er at jeg anbefaler å ta med egen mat da utvalget er minimalt. Brus og is i kiosken og litt godis.

Takk for svar

Skrevet

Den het Amadeus tidligere og nå har den skiftet navn til Tangen dyrepark. Vi var der sist for 2 år siden og da var det dårlig der så vi har ikke tenkt på å prøve igjen..Vi bor 10 minutters kjøretur unna også...

Takk for svar

Skrevet

Vi har vært der flere ganger de siste 5 årene - bor ikke langt unna! Det har blitt dårligere og dårligere og dyrere og dyrere!

Jeg kommer ikke til å dra tilbake!!

Skrevet

Helt greit, men kommer nok ikke til å reise tilbake.

Anonymous poster hash: 97452...143

Skrevet

Vi har vært der flere ganger de siste 5 årene - bor ikke langt unna! Det har blitt dårligere og dårligere og dyrere og dyrere!

Jeg kommer ikke til å dra tilbake!!

Samme her 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...