Gå til innhold

Leie leilighet i Spania.....2 eller 3 uker?

Anbefalte innlegg

Neste sommer. Barna vil være 7 og 9 år. Vi skal ha leiebil og muligheten til å kjøre til ulike strender, gjøre ting.

Ville dere leid i 2 uker eller 3 uker?

Vi er på chartertur nå i Spania....aldri mer charter.

Anonymous poster hash: 83f00...586

Fortsetter under...

Du er på ferie og sitter på Dib for å planlegge neste års ferie?? Ikke rart du har det trasig........

Anonymous poster hash: 08a64...e18

Idiot. Barna er utslitte og sover....jeg sitter på terrassen med et glass vin og tenker litt. Sorry hvis det var vanskelig for deg.

Annonse

Idiot. Barna er utslitte og sover....jeg sitter på terrassen med et glass vin og tenker litt. Sorry hvis det var vanskelig for deg.

Sjarmtroll du da 😍😍😂😂

Du er på ferie og sitter på Dib for å planlegge neste års ferie?? Ikke rart du har det trasig........

Planlegging av ferie, er jo halve turen 😉! Vi er allerede godt i gang med neste års ferie. Synes det er topp å ha et felles familieprosjekt😊.

HI: Det kommer i grunnen helt an på plassen og deres egen families tålmodighet. Dersom dere leier leilighet i nærhet av sentrum og strand, kan dere nok fint være der opptil tre uker. Dersom alt må kjøres til, blir ei uke mer enn nok!

Anonymous poster hash: 7c4ae...7b1

Vi planla neste års ferie på vei til årets ferie. Planlegging er jo kjempe gøy....hvorfor må man ha det trasig på årets ferie for det?

Jeg synes 3 uker....da får man mer "ro" over ferien...men igjen, det handler om hvordan stedet er, sentralt, komfort etc etc

Jeg personlig hadde ikke orket 3 uker. Men har dere lyst så går dere for det. Hvor lenge er det lengste dere har vært i syden da?

Forøvrig har jeg også begynt å planlegge neste års ferietur, og det kom i tankene mine på vei hjem fra årets tur. I år ble det mye bilkjøring for skulle fra øverst i Nord-Trøndelag og helt ned til Kristiansand pluss retur. Sverget på at neste år skal jeg ikke kjøre på tur, men ta fly. Og da vil jeg fly til et varmt og herlig land, mest sannsynlig Kreta 😀👍

Men jeg tror faktisk det bare blir en uke, for har også lyst på noen gode feriedager hjemme 🌸

Anonymous poster hash: b8477...a84

Vi pleier å leie villa i Spania i 2 uker, men hadde vi hatt råd så hadde vi leid i 3 uker! :) Dagene går alltid så fort og det er mye å finne på når man har leiebil. Ikke unormal å allerede tenke på neste års ferie vel, flere måneder siden vi booket neste års villa:)

Anonymous poster hash: 9b2b7...f9e

Annonse

Ungene kom akkurat hjem ette tre uker i spania. Konklusjonen ders var at to uker hadde vært passe. Første gang de var i huset til farmor i spania, slik at nå har de muligheten til å være der flere ganger, men to uker i sola, nytt sted og mye som skjedde gjorde at de syns det hadde holdt med to uker. Når det nerrmet seg to uker de var der, så var de egentlig klare for å dra hjem. Da savnet de de vanlige rutinene, vennene sine og slappe av i vant omgivelser.

Anonymous poster hash: 62528...2f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...