Gå til innhold

Hvor er det rareste/kleineste stedet du har onanert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og hvordan og hvorfor gjorde du det?

Anonymous poster hash: 9182a...f14

Skrevet

Hva med deg, HI? Og hvorfor spør du?

Anonymous poster hash: 74199...f41
Skrevet

Hva med deg, HI? Og hvorfor spør du?   Anonymous poster hash: 74199...f41

Spør bare fordi jeg lurer og har lite å finne på.

Når det gjelder meg selv onanerte jeg en gang når jeg lå på firemannsrom etter en operasjon på sykehuset. 3 Gamle damer bak hvert sitt forheng på samme rom. Litt spesielt, men kåtheten tok helt overhånd og jeg bare måtte.

HI

Anonymous poster hash: 9182a...f14

Skrevet

Ute i en sånn pedalpadlebåt i Syden et sted.. 😶

Anonymous poster hash: 26c6f...845

Skrevet

På toalettet på jobben

Anonymous poster hash: 8cbb9...247

Skrevet

På toget (NSB) aner ikke hva som kom over meg men det var kveld og ingen rundt. Lurte etterpå på om de hadde overvåkningskamera 🙈

Anonymous poster hash: c92ff...f2c

Skrevet

På flyet på vei til Australia.

En del ganger på jobb og.

Anonymous poster hash: de68e...0ea

Skrevet

Hadde kjøpt en sånn minivibrator med " fjernkontroll" og klarte ikke å vente. Så jeg stappa den ned i buksa og skrudde på samtidig som jeg gikk en tur. Stoppa ved en bro faktisk, da det ble så intenst at jeg kom :P. Åhh de glade 18 års dagenes tid. Aldri ville jeg gjort slik nå :P

Anonymous poster hash: 3131a...556

Skrevet

På en buss full av folk!

Anonymous poster hash: f0cae...92f

Skrevet

Vet ikke hva som er mest spesielt.

Men i vaskekjelleren under oppveksten. Fant ut at det var veldig deilig å "henge seg på" sentrifugen. Var en sånn egen sentrifuge som ristet som er helvete. Fikk en del orgasmer der.

Ellers hadde jeg en tendens til å gni meg selv inntil klatrestativet i friminuttene på barneskolen til jeg kom.

På doen på jobb.

På fisketur langt oppå fjellet med familien. Jeg gikk en stykke unna og lå ved elvekanten.

Har alltid vært i overkant kåt, så har egentlig gjort det overalt.

Anonymous poster hash: 80ea5...b74

Skrevet

Vet ikke hva som er mest spesielt.

Men i vaskekjelleren under oppveksten. Fant ut at det var veldig deilig å "henge seg på" sentrifugen. Var en sånn egen sentrifuge som ristet som er helvete. Fikk en del orgasmer der.

Ellers hadde jeg en tendens til å gni meg selv inntil klatrestativet i friminuttene på barneskolen til jeg kom.

På doen på jobb.

På fisketur langt oppå fjellet med familien. Jeg gikk en stykke unna og lå ved elvekanten.

Har alltid vært i overkant kåt, så har egentlig gjort det overalt.

Det har sikkert sett smart ut på barneskolen 😂

Anonymous poster hash: ed1e7...016

Skrevet

Doen på jobb og doen på treningsstudio.

Skrevet

En kveld jeg syklet hjem fra en venninne i pøsende regnvær. Var vel rundt 16 år og det var skikkelig digg å gjøre det mens jeg suste forbi alle husene på vei hjem våt over alt. Det ble nesten en fast greie en periode så jeg elsket de våte høstkveldene når jeg var nesten alene i gatene😂.

Anonymous poster hash: c0c4c...b61

Skrevet

Hmm...jeg har sikkert glemt noen steder, men har gjort det i basseng noen ganger. Streller meg der hvor den strålen under vann kommer ut, henger armene over kanten og later som jeg slapper av. Har sikkert sett mistenkelig ut. Har ikke vært mange til stede, men likevel...

Anonymous poster hash: 62cb3...317

Skrevet

Hmm.. Kanskje på baderomsgulvet til min venninnes bestemor? Jeg fikk et skikkelig urge, og fikset det på et par min. Håper for guds skyld de ikke skjønte hva jeg drev med der inne.

Anonymous poster hash: 765ac...25a
Skrevet

Jeg pleide også å late som jeg klatret da jeg gikk på barneskolen. Var sikkert mange som så meg, og jeg har lagt merke til at det er flere småjenter nå som har oppdaget det samme. (Inkl min egen datter som så stolt proklamerer til alle at "det kiler i tissen!")

Har også onanert en hel masse i skogen. Husker en gang jeg fant en gammel trestokk som hadde noen passe tykke avkuttede greiner. Tredde meg på og red stammen til jeg kom.

I samme skogen, på en gammel traktorvei, sto det en hvit plaststol. Satte meg der, tok hånda nedi buksa, og gnei meg til jeg kom.

Har også onanert på toget. Jeg har en egen evne til å kunne tenke meg til orgasme, og fikk det for meg at jeg skulle gjøre det en kveld da toget var smekkfullt. Var deilig det.

Jeg har onanert en hel masse ganger ute på verandaen. Gjerne mens folk har gått fordi nedenfor. Moro å høre andre snakker, mens jeg driver med mitt.

Anonymous poster hash: 8d30f...95a

Skrevet

Det har sikkert sett smart ut på barneskolen 😂

Huff ja... Har tenkt litt på det i voksen alder. Lurer på om noen så det. 😬

Skrevet

Hmm...jeg har sikkert glemt noen steder, men har gjort det i basseng noen ganger. Streller meg der hvor den strålen under vann kommer ut, henger armene over kanten og later som jeg slapper av. Har sikkert sett mistenkelig ut. Har ikke vært mange til stede, men likevel...

Anonymous poster hash: 62cb3...317

Oi, det hadde jeg nesten glemt😂. Jeg tok sklien noen ganger og lot strålene på toppen gjøre jobben. Og så har jeg fått orgasme i hulen på tropicana på pers hotell mens mannen lekte med barna i poolen utenfor😂. Lenge siden nå så jeg vet ikke om de har den grotten lenger, men den funket fint.

Og så har jeg onanert på bussen flere ganger. Har forresten også hatt sex på bussen😁

Skrevet

På jobb og mens jeg kjører bil😋

Anonymous poster hash: a73e3...9aa

Skrevet

Jeg begriper faktisk ikke hva folk snakker om når de sier at de bare ble så kåte at de ikke kunne vente. Og det er ikke ekkelt ment, jeg bare forstår det ikke. Det skjer aldri med meg at jeg tenker at jeg bare må ha en orgasme. Synes ikke orgasme er spesielt godt, engang. Jeg kunne nok fint levd resten av livet uten å få orgasme. Det virker som om jeg mangeler noe som kunne vært til stor glede. 

Anonymous poster hash: 6ad80...fa8
Skrevet

Ikke onanert, men hadde sex med mannen min i et kloster i utlandet faktisk. Var invitert i brylupp, og brudeparet hadde faktisk ordnet med overnatting i et kloster, det ligna mye på et hotell invendig. Vi var brisne og kåte etter festen og greide ikke å la være😄

Anonymous poster hash: cf5d4...5da

Skrevet

Jeg begriper faktisk ikke hva folk snakker om når de sier at de bare ble så kåte at de ikke kunne vente. Og det er ikke ekkelt ment, jeg bare forstår det ikke. Det skjer aldri med meg at jeg tenker at jeg bare må ha en orgasme. Synes ikke orgasme er spesielt godt, engang. Jeg kunne nok fint levd resten av livet uten å få orgasme. Det virker som om jeg mangeler noe som kunne vært til stor glede.

Anonymous poster hash: 6ad80...fa8

Vi er alle forskjellige.

Jeg kan fremdeles i godt voksen alder bli så kåt at jeg gjerne finner meg et egnet sted å få orgasme. Heldigvis klarer jeg å styre meg og bruke vettet så jeg tar ikke så store sjangsene lenger😁. Elsker likevel å kjenne på den ekstra opphisselsen det gir å kunne bli oppdaget.

Dessverre er jeg gift med en som absolutt ikke vil ta slike sjangser. Han får helt noia bare vi tar en kjappis langt inne i skogen når vi går tur😂.

Skrevet

Dette var en morsom tråd som lokker frem glemte opplevelser.

Jeg har også onanert når jeg satt bakpå motorsykkelen til eksen. Det ristet så godt og jeg fikk lurt hånda ned i buksa og onanerte uten at han merket det tror jeg😂. Det var ikke helt enkelt, men jeg var så kåt av hele settingen at det gikk på et blunk.

Har også kost meg i en sånn gummibåt midt utpå vannet mens foreldrene mine og mange andre solte seg på stranden😂. Tror ikke noen la merke til det, men det er uansett tusen år siden nå....

Vet ikke hvilken av mine opplevelser som kan kalles mest klein, men jeg er glad jeg fremdeles er kåt og kan finne på å kose meg både her og der.

Likte godt ideen om å bruke en fjernstyrt vibrator på de underligste steder. Det gjør jo det hele mye enklere😄

Skrevet

Jeg pleide også å late som jeg klatret da jeg gikk på barneskolen. Var sikkert mange som så meg, og jeg har lagt merke til at det er flere småjenter nå som har oppdaget det samme. (Inkl min egen datter som så stolt proklamerer til alle at "det kiler i tissen!")

Har også onanert en hel masse i skogen. Husker en gang jeg fant en gammel trestokk som hadde noen passe tykke avkuttede greiner. Tredde meg på og red stammen til jeg kom.

I samme skogen, på en gammel traktorvei, sto det en hvit plaststol. Satte meg der, tok hånda nedi buksa, og gnei meg til jeg kom.

Har også onanert på toget. Jeg har en egen evne til å kunne tenke meg til orgasme, og fikk det for meg at jeg skulle gjøre det en kveld da toget var smekkfullt. Var deilig det.

Jeg har onanert en hel masse ganger ute på verandaen. Gjerne mens folk har gått fordi nedenfor. Moro å høre andre snakker, mens jeg driver med mitt.

Anonymous poster hash: 8d30f...95a

Tredde deg på en trestamme og red den :sjokkert: :sjokkert:

Anonymous poster hash: aa134...a67

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...