Marriet Skrevet 13. juli 2016 #1 Skrevet 13. juli 2016 Verdens beste mann har snart bursdag og tradisjon tro venter en goodiebag. Nå sliter jeg derimot litt. Jeg har ikke lyst til å fylle den opp med sokker og godteri! Jeg har kjøpt kurven, men trenger tips til hva jeg kan ha oppi Jeg har forresten også kjøpt en bok han ønsker seg, men det blir litt lite med bare en bok i den store kurven synes jeg Har dere tips? Og før dere vulgære damer tar helt av, det er ikke kondomeri her vi bor og jeg rekker ikke bestille noe
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #2 Skrevet 13. juli 2016 T-skjorter (hvis han er litt geek, så er det flust av GOT og Star Wars og slike motiver), favoritt ølene hans, en dusjsåpe for menn som lukter godt, filmer/serier han liker. Anonymous poster hash: 6136a...7b0
tante grusom master of law Skrevet 13. juli 2016 #3 Skrevet 13. juli 2016 Deodorant Parfyme Boxere Hårprodukter Ansiktskrem Gavekort Klokke Hvis han liker å lage mat: god olivenolje, balsamico, krydder, sauser
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2016 #4 Skrevet 13. juli 2016 Massasjeolje Billetter til kino/teater etc Gavekort på bj😉 Anonymous poster hash: 0b9ec...15f
MammantilNurket Skrevet 13. juli 2016 #5 Skrevet 13. juli 2016 Vin / whiskey / spennende (import)øl Dusjsåpe Deodorant Fin barbersåpe m/kost Sokker Boksershorts God ost Skinke Spekepølse Skjorte Sjokolade DVD / kinobilletter / spill Blader ("Men's Health", amerikansk "Playboy", "Våpenjournalen", "Guns and Ammo" ...) Bok
Marriet Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2016 Vin / whiskey / spennende (import)øl Dusjsåpe Deodorant Fin barbersåpe m/kost Sokker Boksershorts God ost Skinke Spekepølse Skjorte Sjokolade DVD / kinobilletter / spill Blader ("Men's Health", amerikansk "Playboy", "Våpenjournalen", "Guns and Ammo" ...) Bok Vet du hva MTN, på kortet kommer det til å stå klem fra bla, bla, bla, bla (og med miniskrift) mtn.
Marriet Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2016 Deodorant Parfyme Boxere Hårprodukter Ansiktskrem Gavekort Klokke Hvis han liker å lage mat: god olivenolje, balsamico, krydder, sauser Takk 😊 Noen ganger stopper altså fantasien og kreativiteten min helt opp!
Marriet Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #8 Skrevet 13. juli 2016 T-skjorter (hvis han er litt geek, så er det flust av GOT og Star Wars og slike motiver), favoritt ølene hans, en dusjsåpe for menn som lukter godt, filmer/serier han liker. Anonymous poster hash: 6136a...7b0 Han er ikke så nerdete av seg, men han trenger en ny penskjorte, du satte meg på ideen 😁
Marriet Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2016 Massasjeolje Billetter til kino/teater etc Gavekort på bj😉 Anonymous poster hash: 0b9ec...15f Kinobilletter skal bli!
MammantilNurket Skrevet 13. juli 2016 #10 Skrevet 13. juli 2016 Vet du hva MTN, på kortet kommer det til å stå klem fra bla, bla, bla, bla (og med miniskrift) mtn. Fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå