Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Billigere å kjøpe billetter på nett? Andre ting som bør forhåndsbestilles? Mener det var noe tog i hakkebakkeskogen? Men hvordan er det å sette fra seg vogn osv da? Andre tips? Vi skal ikke på show Anonymous poster hash: 851d8...745
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Billigere å kjøpe på nett. Kjøp billett til Hakkebakkeskogen på forhånd. Koster 25 kr. Du velger selv hvilken avgang når du bestiller. De har en egen barnevogn parkering der. Se på programmet og planlegg hva dere vil se. Vi har alltid to dager og ser bare på dyra dag to. Dag en er vi i kardemomme by, kutoppen og Sabeltannså verden. Og Hakkebakkeskogen! Pleier å ha med litt niste. Men kafeen i Hakkebakkeskogen er ok. Barna får velge en ting i butikken ved utgangen. Da slipper vi å bære på det hele dagen. Anonymous poster hash: 57b80...656
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Takk! 😊 Anonymous poster hash: 851d8...745
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Var der i dag. Beregn GOD tid til å parkere bilen! Brukte 30 min på en strekning som til vanlig tar tre minutter. Og så må du gå langt og lenger enn langt for å komme til billettluka. Det går busser men de blir fort fulle så bergn å stå i kø fra absolutt første stund. Beregn GOD tid til å stå i kø. 50 minutter på trakorslepet. 60 minutter på Den Sorte Dame. Kø i alle kiosker og toaletter. Hørte noen som parkerte ved siden av oss hadde forhåndsbestilt billetter til Hakkebakkeskogen. Den forestillingen kunne de se langt etter siden "alle" skulle til dyreparken i dag. Anbefaler egentlig å legge turen utenom fellesferien. Anonymous poster hash: 22ce1...6b2
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 Oi! Så ille? Vi skal om to uker. Kjenner jeg gruer meg litt nå. Forrige gang vi var der var i begynnelsen av juli. Da var det egentlig litt trist for det har så fint og varmt, men ganske øde. Ingenting av spisesteder var åpent og heller ikke tivoliet. HI Anonymous poster hash: 851d8...745
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 Begynnelsen av Juni mente jeg Anonymous poster hash: 851d8...745
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Super tråd, vi skal dit om 2 dager, ett spm til dere erfarne dyreparkbrukere, om vi kjøper 3 dagerspass må det brukes 3 dager på rad eller kan vi ha en dag fri midt i?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 Super tråd, vi skal dit om 2 dager, ett spm til dere erfarne dyreparkbrukere, om vi kjøper 3 dagerspass må det brukes 3 dager på rad eller kan vi ha en dag fri midt i? Dere kan ha fri! Todagersbillettene må brukes i løpet av seks dager. Sikkert likt på tredagers. Anonymous poster hash: 57b80...656
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2016 #9 Skrevet 12. juli 2016 Dere kan ha fri! Todagersbillettene må brukes i løpet av seks dager. Sikkert likt på tredagers. Anonymous poster hash: 57b80...656 Tusen takk😊 nå ble ferien min lettere.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #10 Skrevet 12. juli 2016 Var der i dag. Beregn GOD tid til å parkere bilen! Brukte 30 min på en strekning som til vanlig tar tre minutter. Og så må du gå langt og lenger enn langt for å komme til billettluka. Det går busser men de blir fort fulle så bergn å stå i kø fra absolutt første stund. Beregn GOD tid til å stå i kø. 50 minutter på trakorslepet. 60 minutter på Den Sorte Dame. Kø i alle kiosker og toaletter. Hørte noen som parkerte ved siden av oss hadde forhåndsbestilt billetter til Hakkebakkeskogen. Den forestillingen kunne de se langt etter siden "alle" skulle til dyreparken i dag. Anbefaler egentlig å legge turen utenom fellesferien. Anonymous poster hash: 22ce1...6b2 Det hørtes ille ut. Hvordan er det i månedsskiftet juni/juli da? Tenkte å dra midt i juli neste år, men lurer på om vi skal endre planer når jeg leser dette. Tror ikke Sabeltann showet er SÅ viktig. Anonymous poster hash: 24ffe...9e9
Roheryn Skrevet 12. juli 2016 #11 Skrevet 12. juli 2016 Har vært der i går og i dag, og kjenner ikke helt igjen det med kø over alt... joda, parkeringa var litt sprengt i dag, men billettkøa gjorde vi unna på et halvminutt. Stort sett unngått dokø begge dager, og ikke nevneverdig mye kø på spisesteder. Var merkbart mer folk i dag enn i går, men fortsatt helt overkommelig. Ps: halvparten av folket er til enhver tid stua sammen i Kaptein Sabeltanns verden 😂 Om barnevogn: det er mange steder man ikke kan ha med vogn, da er det stort sett "barnevognparkering" utenfor - på eget ansvar. Pakk sånn at det er lett å plukke med verdisaker 😊 Ta med mat om dere ikke driter penger. Last ned appen "dyreparken" og legg en plan for hvilke aktiviteter og dyrepresentasjoner dere vil ha med dere. Anbefaler i alle fall løvene! Ta på gode sko. Telefonen min talte nesten 20 000 skritt i går... (og om du i likhet med meg ikke er topptrent, kjennes det i beina). Det er forøvrig mye opp og ned.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 Ifølge avisa idag er det mest folk tirsdag og onsdag denne uka og neste. Når det er halvskyet så er der dyreparken vær. Er strålende sol er det ikke fullt så mange samme med regn. Idag var det kaos med parkering men der kom 11000 på to timer og de slapp inn 100 stk hvert minutt Anonymous poster hash: b9c06...943
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå