Gå til innhold

Har du prøvd 69 stillingen?

Anbefalte innlegg

Er det en stilling som er vanlig at par prøver ut? Og hvor god synes du den er og hvor ofte bruker du den? Er det han som er på topp eller ligger dere på siden? Vi har liksom ikke kommet helt til den stillingen ennå, og lurer på hvor vanlig den egentlig er å bruke :)

Anonymous poster hash: 2daac...503
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144283921-har-du-pr%C3%B8vd-69-stillingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort den en del ganger ja..men er ikke vanlig at vi gjør den. Synest det er helt ok, ikke favorittstillingen, klarer ikke helt konsentrere meg om å nyte når jeg samtidig skal gjøre det godt for han. Er nok mest vanlig at dama er på toppen,ja 😄

Anonymous poster hash: f27dd...f84

Annonse

Sliter som flere av de andre med å konsentrere meg om to ting på én gang, så gir meg ikke så mye. Vil ligge underst, for tanken på at han/hun skal se rett inn i rumpa mi, gjør det umulig å slappe av.

Ser man mindre inn i rumpa hvis man ligger øverst? 🤔 hele rumpa er jo delt av skrævingen og han har øynene bak rumpa du og munnen foran...

Anonymous poster hash: a3bb6...a9e

Annonse

Ser man mindre inn i rumpa hvis man ligger øverst? 🤔 hele rumpa er jo delt av skrævingen og han har øynene bak rumpa du og munnen foran...

Anonymous poster hash: a3bb6...a9e

Man ser mer om man ligger nederst, derfor foretrekker jeg det. Altså, mannen på topp. Du må nesten bare bruke fantasien, hvis det er uklart.

Og jeg har hatt damer oppå, så rett inn bakdøren, så jeg vet av erfaring akkurat hvordan det ser ut.

Endret av Ylva og Mathilde

Jeg har litt samme erfaring som noen over, at det blir vanskelig å fokusere på å både gi og motta samtidig. Dessuten har jeg litt problemer med at jeg fylles opp av luft om jeg står slik på alle fire. Ikke så hyggelig å gi han bakoversveis der han ligger, stakkar! 

Anonymous poster hash: d8828...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...