Gå til innhold

Hotell i Norge for barn. Tips noen?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til at barna skal få en "luksus"ferie, der de kan sove i gode hotellsenger, få god frokostbuffet, bade i basseng ol. Noen tips?

Vi skal på camping også, men de ytret et ønske om dette etter å ha hørt om min og faren deres sin hotelltur i vår ;)

Anonymous poster hash: 804fa...b5c

Skrevet

Røros hotell:-) flott badeanlegg og lekeland, samt deilig middags/dessert-buffet.

Anonymous poster hash: 4f8a8...69b

Skrevet

quality skjærgården, kjempefint for barn. masse å gjøre og store basseng (ute/inne) :-) deilige senger også. (langesund ligger dette)

Anonymous poster hash: a36ee...0f3
Skrevet

Enig i Røros hotell! Nytt flott badeanlegg og dessuten en opplevelse å gå i "byen".

Anonymous poster hash: 35dd2...df5

Skrevet

Var på Røros i helga. Supert med badeanlegget, men rommene tror jeg ikke har vært pusset opp siden OL i 94. Veldig bonderomantisk.

Anonymous poster hash: 92871...b77

Skrevet

Scandic Bystranden i Kristiansand.

Fine rom, bra frokost, stort badeland vegg i vegg, lekeplasse og sandstrand rett utenfor døren.

Skrevet

Var på Røros i helga. Supert med badeanlegget, men rommene tror jeg ikke har vært pusset opp siden OL i 94. Veldig bonderomantisk.

Anonymous poster hash: 92871...b77

Helt enig i at rommene er skikkelig gammeldagse, men det la ingen demper på vår opplevelse 😊 Var forøvrig veldig positivt overrasket over service-nivået på hotellet, det var noe av det beste jeg har opplevd i Norge.

Anonymous poster hash: 4f8a8...69b

Skrevet

Takk for svar!:-) Kristiansand er mer aktuelt for oss pga avstand. Skal sjekke det ut.

Anonymous poster hash: 804fa...b5c

Skrevet

Vi hadde overlykkelige barn på hunderfossen hotellet

Anonymous poster hash: 09179...56d

Skrevet

Hotell bystranda krsand. Badebaseng, stor lekepark, nærme strand , god mat, fine rom

Anonymous poster hash: 94121...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...