Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min mann og jeg har 3 barn sammen, og jeg har et barn fra før.

Jeg trives så godt som mor, og klarer ikke forestille meg å ikke få et barn til.

Føler rett og slett bare ikke at jeg er ferdig med å få barn.

Trodde jo at jeg ville føle meg ferdig etter fjerdemann, men nei, overhodet ikke.

Vi ar det fint, ungene har det fint, og vi mangler ingenting.

Poenget er at vi kan fint klare å ta oss av et barn til.

Mennen er ikke neig, og jeg føler eg brukte opp alle argumentene mine for å få et barn til med sistemann.

SÅ nå ett jeg ikke.

Finnes det i det heletatt noe argument for å få barn nummer4/5?

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt penger, stort hus, stor bil og alder til mange flere barn, så hadde jeg bare satt grensen til "vi tar det som det kommer". Altså gått uten prevensjon resten av livet :D Barn er fantastiske!!! Argumentet trenger altså ikke være mer enn et ønske om et barn til :) Hva argument er det mannen din har til å ikke ville ha da?

Anonymous poster hash: deb63...aa3

Hadde jeg hatt penger, stort hus, stor bil og alder til mange flere barn, så hadde jeg bare satt grensen til "vi tar det som det kommer". Altså gått uten prevensjon resten av livet :D Barn er fantastiske!!! Argumentet trenger altså ikke være mer enn et ønske om et barn til :) Hva argument er det mannen din har til å ikke ville ha da?

Anonymous poster hash: deb63...aa3

Han ønsker enkelt å greit ikke flere barn. Han syns det er så krevende og gleder seg stort til å bli ferdig med bleiebarn og barnehagebarn.

Nå begynner jo minsten i barnehagen neste mnd, så det er uansett noen år igjen der.

Jeg ser også alt arbeide det er med barn, det krever masse, i perioder er det nærmest umulig å få det til å gå rundt, men det har ikke forandret seg stort fra å ha 1 barn til å ha 4.

Men  jeg ser også gleden i det, og koser meg så mye med ungene som vokser så altfor fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...