Gå til innhold

Dildo med til syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle overraske mannen og ta med litt leketøy på turen. Vi er en familie på 4 som reiser (to små på 3 og 5). Leiligheten vi skal bo i har to soverom, så dreier seg selvsagt ikke om høylytt sex eller sex foran ungene (dette må selvsagt presiseres for mange av dere som skal vri og vende på alt).

Så damer, yey or ney?

Første som slo meg var evt. gjennomgang av bagasjen på flyplassen🙊).

Anonymous poster hash: f6ae9...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjør på! De på flyplassen har garantert sett verre ting enn en dildo i løpet av tiden de har jobbet der. :)

Anonymous poster hash: f288c...a59

Skrevet

Haha, det har de garantert sett før på flyplassen, ikke noe stress! Men alt med batteri bør dere ta ut batteriene på før dere reiser. Hvis de skrur seg på under flyreisen, risikerer dere at sikkerhetspersonell tror det er en bombe. (Yesss, det har skjedd - heldigvis ikke med meg!)

Anonymous poster hash: 2a6ce...ca6

Skrevet

Formen på dildoen gjør at du trolig blir stoppet, tatt til side og må åpne bagasjen bak et avlukke.

Jeg hadde ikke giddet akkurat det. Så nei fra meg.

Anonymous poster hash: b45d5...569
Skrevet

...skal jo ikke ha den med i håndbagasjen da?

Skrevet

Haha, det har de garantert sett før på flyplassen, ikke noe stress! Men alt med batteri bør dere ta ut batteriene på før dere reiser. Hvis de skrur seg på under flyreisen, risikerer dere at sikkerhetspersonell tror det er en bombe. (Yesss, det har skjedd - heldigvis ikke med meg!)

Anonymous poster hash: 2a6ce...ca6

Smart tips med batterier, takk! :-)

Skrevet

...skal jo ikke ha den med i håndbagasjen da?

Den var til ..569.

Ved innsjekkingen på Gardermoen sender de vel bare bagasjen avgårde? Hm..

Skrevet

Kjør på! De på flyplassen har garantert sett verre ting enn en dildo i løpet av tiden de har jobbet der. :)

Anonymous poster hash: f288c...a59

Enig! Blir kult med en hemmelighet i kofferten 😁

Skrevet

Den var til ..569.

Ved innsjekkingen på Gardermoen sender de vel bare bagasjen avgårde? Hm..

Den blir kjørt gjennom røntgen den også. Først en datamaskin som ser på den, så ti poster med mennesker som ser på bildene. Dataen plukker ut alt med batterier, tror jeg.

Anonymous poster hash: ca3b3...682

Skrevet

Formen på dildoen gjør at du trolig blir stoppet, tatt til side og må åpne bagasjen bak et avlukke.

Jeg hadde ikke giddet akkurat det. Så nei fra meg.

Hva i all verden har formen på dildoen med saken å gjøre?😂 Er da selvsagt en sjanse for å bli stoppet, det er det alltid. Men sjansen øker ikke om man har med seg en dildo😂

Anonymous poster hash: f4e61...0c1

Skrevet

Den blir kjørt gjennom røntgen den også. Først en datamaskin som ser på den, så ti poster med mennesker som ser på bildene. Dataen plukker ut alt med batterier, tror jeg.

Fikk tips om å ta ut batteriene! Wæ, føler jeg skal gjøre noe alvorlig, men herregud - dildo er jo helt vanlig!

Skrevet

Sjekk at det faktisk er lovlig å ta det med + ta ut batteriene. Dratt til noen muslimske ferieland der det ikke er lov til slik (bøter). Også tatt med til Belgia. Der fikk sikkerhetsvakten litt sjokk da han åpnet bagasjen min (i full offentlighet) og dro frem en vibratorkopi av min daværende elskers utstyr. Har aldri sett en mørk mann være SÅ rød før. Er du klar over følgene så kan du selvsagt ta med deg leketøyene dine :P

Anonymous poster hash: 0ac0e...9f8

Skrevet

Fikk tips om å ta ut batteriene! Wæ, føler jeg skal gjøre noe alvorlig, men herregud - dildo er jo helt vanlig!

Unnskyld, jeg mente to, ikke ti poster med menneskelig sjekk.

Men den dataen tar ut all bagasje med batterier selvom batteriene ikke befinner seg inni dildoen din. Den blir så sendt til post to der et team med vektere vurderer bildene, og så til enda et team. Dersom alle vurderer det som mistenkelig blir du ropt opp og du må åpne bagen. Det skal litt til, jeg regner med at vekterene som sitter der kjenner igjen en dildo på bildet. Og ikke mistenker det for å være en bombe

Skrevet

Lett å kjenne igjen en dildo på rtg-maskina! Men ta ut batteriene, så går det bra

Anonymous poster hash: 841c2...3f3

Skrevet

Huff nei. Du blir stoppet. Kjøp en der nede😘

Anonymous poster hash: 22dca...8e6

Skrevet

Så definitivt nei fra meg :-D

Skrevet

Hva i all verden har formen på dildoen med saken å gjøre? Er da selvsagt en sjanse for å bli stoppet, det er det alltid. Men sjansen øker ikke om man har med seg en dildo

Anonymous poster hash: f4e61...0c1

Jeg har ikke hatt med meg dildo i baggasje selv, men har blitt stoppet pga. andre ting med "mistenkelig form", hvor vekterne sa at selv om de gjerne er rimelig sikre på at det er noe helt ufarlig så må de sjekke det ekstra siden det kan være våpen osv. som er kamuflert som helt vanlige ting. Så det med formen har jeg da fra sikkerhetskontrollen på Gardermoen.

En annen ting jeg ville tenkt over, det var å ta med et slikt apparat til syden hvor det er en helt annen bakterieflora enn her hjemme. Jeg hadde ikke villet ta sjansen, men om Hi gjør det så går det mest trolig bra.

Hi må gjøre seg opp sin egen mening, hva vi andre mener eller ville gjort betyr egentlig ikke noe.

Skrevet

Spennende. Og jeg liker ideen din, men jeg hadde nok aldri turt 😂

Blir liksom en ting man må lure unna barn, hushjelp og evt flyplasspersonale.

Men jeg hadde satt pris på å kunne tatt med en slik til min mann. Han hadde tent veldig.

Anonymous poster hash: 0b68b...ba4

Skrevet

Jeg har ikke hatt med meg dildo i baggasje selv, men har blitt stoppet pga. andre ting med "mistenkelig form", hvor vekterne sa at selv om de gjerne er rimelig sikre på at det er noe helt ufarlig så må de sjekke det ekstra siden det kan være våpen osv. som er kamuflert som helt vanlige ting. Så det med formen har jeg da fra sikkerhetskontrollen på Gardermoen.

En annen ting jeg ville tenkt over, det var å ta med et slikt apparat til syden hvor det er en helt annen bakterieflora enn her hjemme. Jeg hadde ikke villet ta sjansen, men om Hi gjør det så går det mest trolig bra.

Hi må gjøre seg opp sin egen mening, hva vi andre mener eller ville gjort betyr egentlig ikke noe.

Annen type bakterieflora greit nok. Men skal det ha noe betydning for dildoen? Da må det også gjelde for mannens penis...

Anonymous poster hash: 5c42a...dfc

Skrevet

Har aldri tenkt over noe av det enkelte her over har erfart. Jeg har de siste 5 årene hatt med dildo i kofferten uten å ta ut batteri eller tenke at det er flaut. Ble stoppet en gang, måtte åpne kofferten men vi hadde leketøyet i ei fin toalettmappe som de ikke åpnet :D Tenker de så hva som var inni den da kofferten ble skannet ;)

Anonymous poster hash: 342af...761

Skrevet

Tenker at det er helt greit. Hadde nok selv syntes det var litt flaut om kofferten ble åpnet, men de har nok sett verre ting😄

Kanskje greit å ta ut batteriene da. Husker jeg en gang skulle ut å reise med tog. Hadde pakket ned et vibrerende egg. Rett før toget kom begynte det å dere noe helt innmari. Skjønte ikke hva det var. Og alle kikket rundt seg. Tok en liten stund før jeg skjønte at det kom fra kofferten min. Og da kom toget. 😄 Fikk fortet meg å slå den av diskré. Men i der jeg kom inn på toget så jeg ledningen stakk ut av kofferten. Herregud så flau jeg var.😂 Passer altid på å ta ut batteriene nå.

Anonymous poster hash: 97650...4e9

Skrevet

Tenker at det er helt greit. Hadde nok selv syntes det var litt flaut om kofferten ble åpnet, men de har nok sett verre ting😄

Kanskje greit å ta ut batteriene da. Husker jeg en gang skulle ut å reise med tog. Hadde pakket ned et vibrerende egg. Rett før toget kom begynte det å dere noe helt innmari. Skjønte ikke hva det var. Og alle kikket rundt seg. Tok en liten stund før jeg skjønte at det kom fra kofferten min. Og da kom toget. 😄 Fikk fortet meg å slå den av diskré. Men i der jeg kom inn på toget så jeg ledningen stakk ut av kofferten. Herregud så flau jeg var.😂 Passer altid på å ta ut batteriene nå.

Dure ikke dere 😄

Skrevet

Må bare presisere at en dildo er uten batterier. Har den batterier og vibrerer, så er det en vibrator. En viss forskjell...

Anonymous poster hash: 1473b...e3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...