Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Tar det 2 uker på å få svar på nesten alle blodprøver som sendes til en lab? Sett bort fra de prøvene som haster. Jeg tok et speil for en uke siden og glemte å spørre når jeg kan forvente svar. Anonymous poster hash: a63a5...4a8
SuperFries Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Du får hos noen ikke svar hvis resultatet er ok. Bare ring og si at du vil vite resultatet, uansett.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Nei det tar knapt en dag, hvertfall for de fleste vanlige prøver. Serumspeil tar ikke noe stort lenger.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Avhenger av hvilke prøver de har tatt, hvor langt prøvene må sendes, hvor ofte laben de sendes til gjør de aktuelle analysene (noen prøver kjøres feks bare et par ganger i uken), hvor mye laben ha å gjøre, og om en lege må involveres for å gi et svar på resultatet. Og til slutt, hvilke rutiner legekontoret ditt har for svar. Det kan godt være at svarene har kommet, men at du ikke har fått beskjed. Anonymous poster hash: 57339...eb5
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2016 #5 Skrevet 16. juli 2016 Vet godt at man ikke får beskjed om at alt er i orden, mente når legekontoret mitt har fått svar, så jeg kan ringe og høre. Er ganske viktig å vite om jeg kan øke dosen el ikke og fastlegen har ferie nå så hun ser ikke på det før om ca en mnd. Men om jeg ringer så må jo noen se på det. Takk for svar! HI Anonymous poster hash: a63a5...4a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå