Gå til innhold

Hva er det som feiler meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter mye med hodepine, svimmelhet og kvalme.

Jeg tåler ikke å se på at ting rører seg. Jeg tåler ikke så mye bevegelser og jeg tåler ikke å se på aktive barn med stripete klær i sterke farger. Jeg føler meg sånn som man gjør når man ligger i senga etter en hard natt på byen og senga bare snurrer. Jeg reagerer på flimrende lys. Om jeg snur hodet for å se bak meg blir jeg dårlig. En snurr med sånne turnringer og jeg blir dårlig.

Må jeg kjøre langt med vindusviskerne i full gang er jeg ødelagt i flere dager etterpå.

Var på en butikk i går som hadde en liten, rar skjerm som var koblet til overvåkingskameraet. Denne skjermen var ved kassen så det var vanskelig å unngå å se på den. Det var flimrende skjerm og jeg slet med å ikke kaste opp. Ble skjelven i kroppen og synet ble rart. Var hardt å sette seg i bilen for å kjøre videre. Dette er så slitsomt! Føler det hemmer meg ganske mye. Hva kan det være?

Anonymous poster hash: 2e4c4...88a

Skrevet

Hvor lenge har du hatt det sånn? Hva sier legen? Hvis du ikke har oppsøkt lege, hvorfor har du ikke gjort det? Oppsøk lege, de kan ta bilder av deg osv for å finne årsak og behandling :)

Anonymous poster hash: 7d42b...967

Skrevet

Jeg har hatt det omtrent som deg i mange år. Det eneste som hjalp meg var å komme til en kiropraktor med spesialisering innen nevrologisk rehabilitering. Det er svært få av de som har denne spesialiseringen i landet (en del begynner nå å få en light-versjon av dette, men det er ikke like bra).

Kan på det varmeste anbefale kiropraktor Kim Lauvring i Oslo. Om det er nevrologi som bør undersøkes videre eller det bør tas bilder kan kiropraktorer også henvise videre.

Jeg har lite eller ikke noe av dette lenger. Kan med noen år mellom få det delvis tilbake, men da fikser noen behandlinger der meg.

Anonymous poster hash: 53808...075
Skrevet

Bare en lege kan finne ut av det....

Krystallsyke kan bli kronisk, det samme kan virus på balansenerven. Noe galt med syn/samsyn kanskje? Nerver i klem i nakken. Svulst på hjernen. Noe nevrologisk..

Anonymous poster hash: 614d7...de8

Skrevet

Kanskje på tide å ta en tur til legen?

Og kanskje ikke så lurt å kjøre selv..

Anonymous poster hash: ff8f1...032

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til optiker også for sikkerhets skyld (legen først åpenbart).

Anonymous poster hash: 46023...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...