Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #1 Skrevet 11. juli 2016 Bivirkninger? Hvor lenge kan man ta det? Jeg ser det står 10 dager, men skulle gjerne ha utsatt mens i 12-13 dager. Jeg vet ikke eksakt når mensen kommer, skal jo begynne 3 dager før. Hva skjer hvis mensen rekker å komme før jeg starter på pillene? Er det for sent å gjøre noe med det da? Når kom mensen tilbake etter du hadde tatt siste pille? Takk for svar Anonymous poster hash: 42e6a...f9f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #2 Skrevet 11. juli 2016 Brukte det nå i sommer, og legen sa jeg kunne utsette 10 dager. Jeg fikk mens den 3. dagen etter at jeg slutta. Fikk da mensenkramper ut av en annen verden :/ Anonymous poster hash: 580d5...a53
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #3 Skrevet 11. juli 2016 Jeg begynte pillene 3 dager før forventet mens, følte innimellom litt murringer men veldig fornøyd med å slippe mens på sydenferie. Jeg hadde lite med negative erfaringer, ikke noe spesielt da mensen kom 3-4 dager etter jeg sluttet på pillene. Jeg tok pillene i 8 dager, kunne brukt 2 dager til. Da ville mensen ha kommet 11-12 dager etter da jeg egentlig skulle ha fått mens. opprinnelig. jeg vet ikke om mensen kan stoppes dersom den først kommer... Anonymous poster hash: d1c1a...1fc
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #4 Skrevet 11. juli 2016 Det passer bra om den kommer etter ca. 3 dager, da holder det med de 10 dagene! Hi Anonymous poster hash: 42e6a...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå