Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Den midterste testen har to streker, men den eine er blå. Det er vel ikkje slik det skal sjå ut. Dei andre testane er frå same urin. Eg har forresten venta på mensen i fleire dagar nå. Det kjenner ut som den skal komme, men ingenting skjer. Kva meinar dere? Og er det noen andre med erfaringar om desse testane? Eg har handla dei på e-bay

307rjbs.jpg

Endret av leahr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg brukte akkurat de samme, og fikk aldri blå strek på... Fikk 1 rosa strek når jeg ikke var gravid, og 2 rosa når jeg var gravid.

Skrevet

Eg brukte akkurat de samme, og fikk aldri blå strek på... Fikk 1 rosa strek når jeg ikke var gravid, og 2 rosa når jeg var gravid.

Må være noe feil med testen då egentlig. Kjedelig

Skrevet

Er noe feil med den testen som ble blå :/

Anonymous poster hash: 96ca8...97a

Skrevet

Har sett et liknende bilde her tidligere, likner en kulepennstrek. Har nok ingenting med hcg å gjøre.

Skrevet

Den midterste testen har to streker, men den eine er blå. Det er vel ikkje slik det skal sjå ut. Dei andre testane er frå same urin. Eg har forresten venta på mensen i fleire dagar nå. Det kjenner ut som den skal komme, men ingenting skjer. Kva meinar dere? Og er det noen andre med erfaringar om desse testane? Eg har handla dei på e-bay

307rjbs.jpg

Ble den blå eller var den blå før du brukte den?

Skrevet

Er nok noe feil med testen. Streken er vel på veil plass uansett om den skulle vært positiv?

Anonymous poster hash: fe3b5...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...