Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere Vonde og regelmessige kynnere/maserier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt vonde og regelmessige kynnere eller maserier i fler dager før fødsel, hvor mange dager hadde dere det? Er på min 3: dag nå. Det gjør så utrolig vondt nederst i mage og korsrygg. Regelmessige.mførst ti minutter og etter noen timer er det nede i 7 minutter mellomrom.mkan vare i 6-7 timer før det stopper opp helt. Blir gal. Har termin denne uken.

Sist graviditet hadde jeg kun slike smerter en dag,mog det var dagen jeg fødte.

Anonymous poster hash: b7aa8...cb1

Skrevet

Med nr 2 hadde jeg det sånn i to netter (ingenting på dagtid) før jeg gikk i fødsel tredje natta. Helt likt med nr 4. Fordelen var at fødselen var unnagjort på noen timer når de først startet.

Skrevet

Fikk kynnere først i uke 15 men ikke så vonde, de ganske vonde så jeg trodde at fødselen startet begynte i uke 33 og jeg trodde at det var modningsrier fordi det var så vondt, varte i 1-3 timer hver gang men ikke daglig. 39+0 gikk vannet og jeg ble undersøkt og var ikke moden i det hele tatt. Så det var antakelig kynnere jeg hadde, men de kom når jeg lå i ro og de var veldig vonde. Kynnere skal ikke være så vonde og skal roe seg når man er i ro. Jeg fikk ikke rier av at vannet gikk så ble satt i gang, hadde da rier i 24 timer før ungen kom ut.

Maserier og modningsrier er det samme og gjør livmora moden for fødsel. Mens kynnere er at livmora trener på å føde og det kan man ha fra tidlig i svangerskapet mens maserier er på slutten. Så maserier og kynnere er ikke det samme :)

Anonymous poster hash: 2421d...7a7

Skrevet

Okei, takk for svar. Jeg har hatt kynnere siden sånn ule 8 ca. Men nå er de regelmessige og utrolig vonde. De går ikke over ved at jeg ligger. Må ligge helt rolig de timene de varer. Men de bare stopper opp etter 5-6 timer. Utrolig frustrerende fordi de er så vonde. Skulle ønske at jeg slapp det. At når de først skal være så vonde at det skal være en ekte fødsel slik at jeg kan bli ferdig med det. Slik var det forrige svangerskap. 13 timer med rier og baby var ute. Denne gangen er det ekstremt vondt og så bare stopper det opp

Skrevet

Kan jo være maserier, fødsler kan være veldig forskjellige for en person. Håper du føder snart, lykke til! 😊

Anonymous poster hash: 2421d...7a7

Skrevet

Tusen takk :) håper maleriene slutter. jeg vil heller komme rett i fødsel enn å ha maserier fordi de er jo like vonde som vanlige rier, bare totalt bortkastet :) synd man ikke kan velge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...