Gå til innhold

Tusenfryd spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg og min mann har tenkt å ta med mine to tantunger på 8 og 12 til Tusenfryd.

Har ikke vært der på mange år.

Leser på deres Facebook side masse negative erfaringer, så blir litt usikker.

Maten er dyr og veldig dyr.

Kan dere dele deres erfaringer?

Må vi bestille billetter på nettsiden deres eller gjør man det der når man ankommer?

Anonymous poster hash: 4a69a...f0b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144283710-tusenfryd-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er de som har noe å klage over som skriver på facebook :)

Men, ta gjerne med engangsgrill og pølser og grill sjøl, eller annen form for niste, for maten er så som så - og dyr. 

Kos dere på Tusenfryd! 

Anonymous poster hash: 3f14d...00f

Tusenfryd er supert! Er der masse da vi bor rett i nærheten. Billigere å kjøpe på nett.

Maten er dyr, så ta gjerne med litt niste.

Det er veldig fint i badefryd, så ta med badetøy hvis dere vil ha en pause fra karuseller.

Synes maten oppe ved kanofarten er best, der kan man kjøpe sandwich ol.

Kos dere!

Anonymous poster hash: 51a8d...a64

Jeg synes det er en ordentlig dårlig fornøyelsespark, men vi har jo ikke all verdens å velge i i Norge. Den er generelt sliten, bemannet av fjortiser som ikke eier begrep om service og det er stadig ting som er ute av drift. Maten er temmelig ille.

...men altså, ta med matpakke, dra på en dag det er meldt litt regn (så slipper du de mest vanvittige køene), og vurder å droppe badelanddelen. Det er fullt av kvapsete, bøllete tolvåringer på selvstyr, og livsfarlig for småunger. Badevakter er - i den grad de i det hele tatt er der - samme ukvalifiserte fjortiser som ellers i parken.

Anonymous poster hash: a45f8...0ca

Annonse

Jeg syns parken er grei å ungene storkoser seg der, men jeg syns maten er dårlig å dyr så vi pakker bestandig med oss niste.

Anonymous poster hash: e6ee3...84b

Enig i dette!

Noe man kan spise "i farta" er genialt, da ungene sjeldent har tålmodighet til å sitte lenge og spise.

Tusenfryd er gøy!! Ja maten er ikke den billigste men er du der for maten eller andre ting? Maten er ikke billig på peppes eller MCDONALD'S heller. Går du og spiser bufe er det jo dyrt. Men det ligger en burger plass, og en Taco plass det går Ann å bare spise litt. slush er kjempe dyrt, softis er kjempe dyrt. Det går Ann å være litt økonomisk.

Ser en skriver ta med engangsgrill nei ikke gjør det, ikke lagt opp til å grille noen sted. Om pølser er viktig ta da med pølser på termos

Jeg tar gjerne med pizza snurrer

Jeg har med minst mulig, orker ikke å gå og bære så mye.

Anonymous poster hash: 0f8c5...2d4

Som voksen syns jeg stedet er helt grusomt, null sjarme som f.eks tivoli i København og Stockholm som begge er nydelige steder. Tusenfryd er div attraksjoner slengt rundt i en bratt skråning, null atmosfære, maten er elendig og det er ikke en eneste hyggelig plass å sitte. Men, ungene koser seg glugg og har jo helt andre preferanser enn oss voksne, så som aktivitet for tantebarn antar jeg det er helt topp. Våre barn koste seg veldig der, og det er vel hovedpoenget m en tivoli-tur 😊

Anonymous poster hash: 2e34f...adf

Tusenfryd er gøy!! Ja maten er ikke den billigste men er du der for maten eller andre ting?

Ser en skriver ta med engangsgrill nei ikke gjør det, ikke lagt opp til å grille noen sted. Om pølser er viktig ta da med pølser på termos

Jeg tar gjerne med pizza snurrer

Jeg har med minst mulig, orker ikke å gå og bære så mye.

Anonymous poster hash: 0f8c5...2d4

Jeg må først kommentere den første setningen der, for jeg må si at jeg synes det er synd at de ikke har mer fokus på maten enn det de har på Tusenfryd. Hvis man ser på steder som Tivoli og Dyrehavsbakken i København, så er det fantastiske steder både sånn fornøyelsespark-messig og matmessig. Det er koselig å gå der, og det er ikke bar attraksjonene/karusellene som er det eneste fokuset. Det blir dermed en bra opplevelse for alle i en gruppe, ikke bare barna og de med barnslige sjeler. Skulle ønske det var litt mer sånn på Tusenfryd også.

Ang grillingen så sjekket jeg nettopp hjemmesiden deres, og ikke bare er det ikke lagt opp til det slik du så korrekt påpeker, det står at det ikke er lov pga brannfaren. Det er jo tross alt nært en stor skog, og ingen dedikerte grillsteder.

Anonymous poster hash: 362e6...c38

Annonse

Så det lønner seg å kjøpe billetter på nettsiden deres?

Når man kjøper billett, så kan man kjøre alt inne og så mange ganger man vil?

Og et spm til:

Finnes det en slags "hule" der? Slik det er på Hunderfossen? Man setter seg inn, så kjøres du gjennom hulen og får oppleve historier?

Og et spm til:

Finnes det en slags "hule" der? Slik det er på Hunderfossen? Man setter seg inn, så kjøres du gjennom hulen og får oppleve historier?

Ja, det lønner seg å kjøpe på nett.

De aller meste er inkludert, og man kan kjøre så mye man vil. Space shot koster ekstra.

Alt står på hjemmesiden deres.

Anonymous poster hash: 51a8d...a64

Og et spm til:

Ja, det er en hule som heter Tors hammer.

Anonymous poster hash: 1eea9...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...