Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Vår første fikk samme bokstav som oss fordi vi likte navnet så godt. Nå til nummer to liker vi så godt et navn som tilfeldigvis har samme bokstav. Blir dette rart? Enn om vi får en til en gang, da mååå dette barnet og ha bokstav på det navnet sant? Anonymous poster hash: 2a495...74f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Her har barna samme forbokstav, men det tenkte jeg faktisk ikke over før etter at nr 2 fikk navnet sitt. Har ingen problemer med å gi nr 3 et navn med annen forbokstav. Anonymous poster hash: 7724e...979
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Her har barna samme forbokstav, men det tenkte jeg faktisk ikke over før etter at nr 2 fikk navnet sitt. Har ingen problemer med å gi nr 3 et navn med annen forbokstav. Anonymous poster hash: 7724e...979 Har dere foreldre og samme bokstav på navn som de? For hvis ikke er det en annen sak? Anonymous poster hash: 2a495...74f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Vet om en familie hvor mor,far og begge barna har samme forbokstav. Jeg hadde syntes det var rart om et evt. barn nr. 3 fikk en annen bokstav. Men at de har like bokstaver tenker jeg ikke akkurat på sånn ellers... Anonymous poster hash: a8a6e...fc4
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Kjenner en familie der både foreldre, begge barna og begge kattene har samme forbokstav. Er så innmari teit! Men hadde de fått en unge til (eller en hund), så må de jo nesten gi den samme forbokstav. Anonymous poster hash: 9c1dd...e6e
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Med to er det ikke rart i det hele tatt. Er de veldig like ellers synes jeg det er litt rart (som Kristian og Kristina, Martin og Marte osv.). Med nummer tre vet jeg at en del reagerer litt og synes det er litt teit, men jeg ville nok valgt samme på nummer tre hvis mulig, fordi jeg har hørt at de som har annen en søsknene kan synes dette er leit/føle seg litt utenfor. Selv om mange kanskje ikke bryr seg. Uansett snakkes de fleste ikke så mye om i samme setning som søsknene sine gjennom livet, så synes ikke det er en stor bekymring hva folk mener om det. Har tenkt litt på det selv, faktisk. Har bare et barn enda, planlegger to. Synes det er et ganske fint navn på samme bokstav, men usikker på om vi vil bruke det (hvis det kjønnet) da det ikke er flere navn på den bokstaven vi synes er så fine (som ikke likner for mye på de andre), hvis vi plutselig vil ha tre.. Mye man skal tenke på;P Anonymous poster hash: f497c...083
Gjest Antarctica Skrevet 11. juli 2016 #7 Skrevet 11. juli 2016 Mormor og de 8 ungene kan ha samme bokstav alle. Men ikke vanlige folk.
beef sister Skrevet 11. juli 2016 #8 Skrevet 11. juli 2016 Jeg hadde valgt det navnet jeg liker best.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #9 Skrevet 11. juli 2016 Like forbokstaver syns jeg er skikkelig teit. Sånn kardemomme by-den lykkelige familie-kosemose-teit. Jeg ville ha sørget for å gi tredje barnet et annen forbokstav for å rette opp fadesen med like forbokstaver. Anonymous poster hash: 367f3...d87
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #10 Skrevet 11. juli 2016 Jeg vet om fem søstre som har navn som begynner på C. Jeg syns det er tøft og hadde reagert om nr 5 fikk en annen bokstav. Anonymous poster hash: c39b0...070
TinaK 1990 Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 Her har alle samme forbokstav, men det er ikke bevisst overhodet - men de navnene vi likte best. Aldri om noen har kommentert det!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #12 Skrevet 11. juli 2016 Her har alle samme forbokstav, men det er ikke bevisst overhodet - men de navnene vi likte best. Aldri om noen har kommentert det! Hvor mange er dere i familien da? Anonymous poster hash: 2a495...74f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #13 Skrevet 11. juli 2016 Like forbokstaver syns jeg er skikkelig teit. Sånn kardemomme by-den lykkelige familie-kosemose-teit. Jeg ville ha sørget for å gi tredje barnet et annen forbokstav for å rette opp fadesen med like forbokstaver. Anonymous poster hash: 367f3...d87 Skikkelig teit og?😁😁 Anonymous poster hash: 2a495...74f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #14 Skrevet 11. juli 2016 Har aldri tenkt over slikt før noen bekjente av meg gjorde slik at alle fikk navn på samme forbokstav. Her hadde mor og 3 barn navn med samme forbokstav. Far hadde et navn som begynte på en annen bokstav. Det som ble teit var at far skiftet navn fra Ola til per for å få samme forbokstav han også som resten av familien ( eksemplene på navn er fake) Anonymous poster hash: 2bd17...6d5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #15 Skrevet 11. juli 2016 Har aldri tenkt over slikt før noen bekjente av meg gjorde slik at alle fikk navn på samme forbokstav. Her hadde mor og 3 barn navn med samme forbokstav. Far hadde et navn som begynte på en annen bokstav. Det som ble teit var at far skiftet navn fra Ola til per for å få samme forbokstav han også som resten av familien ( eksemplene på navn er fake) Anonymous poster hash: 2bd17...6d5 Det var litt dumt ja. Huff vi er så usikre på hva vi skal gjøre... Anonymous poster hash: 2a495...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå