Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Flere som har menn som absolutt vil ha lyset på under sex? Må innrømme at jeg er mer komfortabel når det er litt mørkt. Har stort sett sex når vi skal legge oss og det blir mørkt når lyset av noe som jo er naturlig. Alt blir så veldig synlig når lyset står på.. Anonymous poster hash: 58bab...d9a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Ta det som et kompliment at han tenner på å se kroppen din, og han ser den jo bedre i lyset enn i mørket. Men jeg forstår deg godt, jeg liker også best å ha sex i mørket Anonymous poster hash: 7f0cd...a18
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #3 Skrevet 10. juli 2016 Kompromiss? Stearinlys, nattbordslampe eller gardinene på gløtt? Anonymous poster hash: f11af...0bd
Ylva og Mathilde Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Hadde et forhold til en slik, ødela nesten evnen min til å få orgasme, for jeg ble så distrahert av å tenke på hvilken utsikt han måtte ha. Så glad jeg har en mann som vil ha det mørkere nå.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #5 Skrevet 10. juli 2016 Vet at samboer helst vil ha lyst på. Men nå for tida er han bare glad til om han får noe kroppskontakt i det hele tatt stakkars mann. Jeg er av de som ikke klarer å ha sex sent i svangerskapet og venter leeenge etter at baby er kommet ut. Så om lyset står på eller er av er vel underordnet for ham. Anonymous poster hash: 4d20e...10a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #6 Skrevet 10. juli 2016 Mannen min vil også helst ha lyset på. Jeg synes lys kan være greit noen ganger, men andre ganger synes jeg det er bedre i mørket. Det kan ha flere årsaker - noen ganger er jeg sliten på slutten av dagen og synes lyset er ubehagelig, noen ganger føler jeg meg bare ikke så fresh at jeg har lyst til å bli sett på, og noen ganger føles det mer intenst og intimt med lyset av. Jeg har sagt det til ham, og han slår av lyset hvis jeg ber ham om det. Jeg har satt et stearinlys på nattbordet, det gir et så dust lys at det stort sett fungerer i stedet for å slå lyset helt av. Menn er så veldig visuelle av seg, så de liker vel å se "alt". Selv synes jeg det kan bli litt turn-off når mannen stadig glaner på underlivene våre for å se seg selv jokke ut og inn. Anonymous poster hash: f065e...e18
Mari1992 Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Menn er veldig visuelle av seg,har jeg forstått ta det som et kompliment!! Det gjør jeg! Hadde begynt å lure hvis mannen kun Ville ha sex med lyset av.. Nei,de ser ikke på valker,ujevnheter osv. De ser på helheten,vår nytelse og selvfølgelig på hvordan de ser ut når de er inni vårt kjønnsorgan hva med å benytte anledningen til å faktisk se på mannen din? Det kan være ganske så turn on det også
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Min vil også ha lyset på, vi har i tillegg garderobe med speildører og han elsker det Men vi har ofte sex med lyset av, om vi feks egentlig har lagt oss til å sove, og noen ganger foretrekker han å ha lyset av for å sanse på en annen måte Men i bunn og grunn er de visuelle og liker å se Anonymous poster hash: 14545...630
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Ja, ham vil helst ha sex med lyset på, og skrur det gjerne på dersom det er av. Det er helt ok for meg, jeg vil gjerne se ham også. Jeg må presisere at kroppen min ikke er noe fruktfat, jeg har noen kilo for mye, løs hud på magen, full av strekkmerker, hvit som et laken, og puppene mine detter under armen når jeg ligger på ryggen. Likevel er det ok, for han gir meg masse bekreftelse på at han digger kroppen min og at jeg tenner han. Det eneste unntaket er på hytta. Der vil han ha det mørkt. Anonymous poster hash: 6c741...2ff
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #10 Skrevet 10. juli 2016 Her er det motsatt. Jeg er døv og trenger lys for å lese ansiktet hans og lese på hans munn. Anonymous poster hash: d4b71...743
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #11 Skrevet 11. juli 2016 Ja, ham vil helst ha sex med lyset på, og skrur det gjerne på dersom det er av. Det er helt ok for meg, jeg vil gjerne se ham også. Jeg må presisere at kroppen min ikke er noe fruktfat, jeg har noen kilo for mye, løs hud på magen, full av strekkmerker, hvit som et laken, og puppene mine detter under armen når jeg ligger på ryggen. Likevel er det ok, for han gir meg masse bekreftelse på at han digger kroppen min og at jeg tenner han. Det eneste unntaket er på hytta. Der vil han ha det mørkt. Anonymous poster hash: 6c741...2ff hvorfor vil han ha det mørkt på hytta? Anonymous poster hash: 81b75...df9
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juli 2016 #12 Skrevet 11. juli 2016 Jeg har aldri tenkt over det, men ja vi har alltid lyset på når vi har sex. Vi er 37 og 33, godt gift og kjent hverandre i 15 år om det har noe å si!? Jeg er så ofte naken rundt han at han kjenner nok hver mm av kroppen min og. Ikke har jeg fin kropp heller, men vet at han elsker meg for den jeg er uansett hvordan kroppen min ser ut ☺ Kan det være noe som blir mer naturlig når man er mer avslappet rundt hverandre?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #13 Skrevet 11. juli 2016 Nei, men her vil han alltid ha dyna av, uansett hvor kaldt det er Anonymous poster hash: ee7cc...d62
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #14 Skrevet 11. juli 2016 Alltid lyset av. Han slår av. Synes vell jeg er shtøgg da sikkert.. Anonymous poster hash: 6079d...358
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #15 Skrevet 11. juli 2016 Alltid lyset av. Han slår av. Synes vell jeg er shtøgg da sikkert.. Anonymous poster hash: 6079d...358 Eller så har han komplekser for kroppen sin. Er jo bare å spørre om hvorfor lyset er av hver gang. Anonymous poster hash: d4b71...743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå