Gå til innhold

tre dager med svakt svakt positive tester, pcos og redd for falsk graviditetstestsvar.

Anbefalte innlegg

har i tre dager nå hatt veldig svak positive tester. syns ikke di har blitt sterkere. vist ikke den i kveld var det. har pcos og ustabile sykluser. dag 32 no. noen med erfaringer????  har hatt utslag en gang tidligere, så negativt dagen etter. de forige graviditetetne har jeg liksom ikke tvilt. blitt sterkere og sterkere tester.   bruker de billigtestene som måler 25. og fikk et svakt utslag på de butikk testene rfus som måler 15. har såre brystvorter og murring i magen og kvalme. men kan jo og være pms. tenkte kontakte evt legen i morgen vist det er samme ståa. men håper noen har erfaringer??

Anonymous poster hash: 8ba04...c61

post-42-0-54092800-1468175679_thumb.jpg

Fortsetter under...

Får ikke sett testene dine.. Når tror du/ vet du hadde el da? Kjenner til ustabile sykluser, og det er fryktelig slitsomt å forholde seg til..  Og når har du tatt testene? Tre dager - ser jeg, og den siste var på kveldsurin?!

Får ikke sett testene dine.. Når tror du/ vet du hadde el da? Kjenner til ustabile sykluser, og det er fryktelig slitsomt å forholde seg til..  Og når har du tatt testene? Tre dager - ser jeg, og den siste var på kveldsurin?!

siste var på kveldsurin. testoman, så har testa 4 tester om dagen. og ser ut som den på kvelden no er sterkere enn di andre. så har kansje fått nytt håp. siste mens var 8.juni. lurere på om jeg hadde el-smerter rundt den 22 +- . har liksom tatt det som det kommer siden har hatt sykluser på 31-47-55 dager. 

kjenner igjen å være testoman ;) I og med testene er positive, så er det iallefall en positiv start - selvom det ikke er garantier.. Om du hadde el 22, så er det ikke så stor sannsynlighet for kjemisk tenker jeg.. Ta en ny test på morgenurin.. da vil du få bedre svar.. Hva slags tester bruker du? Og, positive flere dager på rad er jo også bra.. Det tar jo noen dager for hcg å stige også

bruker billigstrimler. har brukt de ved alle graviditetene. får ikke lasta opp bilder. :(   har så dårlig tolmodighet vettu.  bør e prøve digital med ukeindikator??

Annonse

Har ikke noe godt svar, mine er like. Tok test 10 dpo og 14 dpo. Har nå mindre symptomer på graviditet. Men mye murringer og ingen blødning. Er over ikm. Tipper kjemisk hos meg.

Håper du er gravid!

Har ikke noe godt svar, mine er like. Tok test 10 dpo og 14 dpo. Har nå mindre symptomer på graviditet. Men mye murringer og ingen blødning. Er over ikm. Tipper kjemisk hos meg.

Håper du er gravid!

har du testa hvær dag? og likens strek heile tia?

har du testa hvær dag? og likens strek heile tia?

Nei, kun 10 og 14 dpo. Ikke mellom der. Hadde mye symptomer også. Har mindre nå.

Annonse

Jeg tenker det kan være lurt å teste med en annen test.. Mener noen av de billig-testene gir dårligere strek enn andre tester.. At den "svake" streken egentlig er fullgod.. Jeg hadde testet med en annen test om kanskje 2 dager eller noe.. 

http://i67.tinypic.com/2bpczk.jpg

Helt klart positiv :-) Min var svakere enn dette og fikk dagen etterpå gravid 1-2 på cbd. Har også pcos. Er 15 uker på vei i dag :-) Så eg sender deg et gratulerer <3

tok en cbdigital og fikk gravid 1-2 idag :) men tror ikke jeg heilt klare slippe jubelen løs enda, med vanlig  billigstrimmel var som vanlig like svak strek i 4 dager no... men er ca 4+3

Med den cb - vil jeg også si gratulerer.. Kjenner altfor godt følelsen din.. Er der selv.. Men vi får ikke gjort noe til eller fra med å bekymre oss, og ting kan skje også senere i svangerskapet.. Jeg tenker for meg selv (selvom jeg ikke helt klarer det enda) at det er nå det gjelder å nyte dette - og ikke bruke tiden på bekymringer.. Er det noe som går galt nå eller senere, må vi bare håndtere det uavhengig av om vi er bekymret eller ikke.. Så slipp jubelen løs - kos deg med tanken på at det vokser et nytt liv og evt nedturer får vi ta som de kommer.. Tror ikke det blir noen mindre nedtur om vi er bekymret enn om vi tillater oss å glede oss over et nytt liv :) Jeg kjøper CB i morgen - viser den gravid - lover jeg meg selv å senke skuldrene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...