Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #126 Skrevet 11. juli 2016 Har alltid vært søppelbøtte både på badet og oppholdsrommet i de suitene jeg har overnattet i. "Suite"? Hva er egentlig en "suite" i en privatbolig? Anonymous poster hash: b1968...294
Gjest Antarctica Skrevet 11. juli 2016 #127 Skrevet 11. juli 2016 "Suite"? Hva er egentlig en "suite" i en privatbolig? Anonymous poster hash: b1968...294 Tror det er en misforståelse. En bruker sa hun hadde badet "en suite", dvs vegg i vegg med soverommet og tilhørende akkurat det.
Hjertefru Skrevet 11. juli 2016 #128 Skrevet 11. juli 2016 "Suite"? Hva er egentlig en "suite" i en privatbolig? Anonymous poster hash: b1968...294 Det er vel et større soverom med sittegruppe og tilgang til eget bad? Litt Kardashian-style.Aldri vært borti jeg heller unntatt på hotell.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #129 Skrevet 11. juli 2016 Det er vel et større soverom med sittegruppe og tilgang til eget bad? Litt Kardashian-style. Aldri vært borti jeg heller unntatt på hotell. Så egentlig... et soverom da? Jeg har også et soverom hvorfra jeg ikke er avskåret fra husets bad/toalett. Har jeg da en "suite"? 😂 Anonymous poster hash: b1968...294
Hjertefru Skrevet 11. juli 2016 #130 Skrevet 11. juli 2016 Så egentlig... et soverom da? Jeg har også et soverom hvorfra jeg ikke er avskåret fra husets bad/toalett. Har jeg da en "suite"? 😂 Anonymous poster hash: b1968...294 Ja det syns jeg absolutt at du kan. Ingenting er som å kunne skryte på seg ltt glamour.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #131 Skrevet 11. juli 2016 Så egentlig... et soverom da? Jeg har også et soverom hvorfra jeg ikke er avskåret fra husets bad/toalett. Har jeg da en "suite"? 😂 Anonymous poster hash: b1968...294 Ikke en suite som i én suite men "en suite" uttalt omtrent ansuitt. Altså eget bad i direkte tilknytning til soverommet, med inngang via dette soverommet og tilhørende bare dette. Anonymous poster hash: d17a7...af5
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #132 Skrevet 11. juli 2016 Jeg er ikke vant med å ha søppelbøtte på badet, men vi har det her. Jeg glemmer den helt ti det lukter. Mannen mener det er livsnødvendig og jeg ahr sagt at han får tømme den ofte, og da menere jeg før det lukter. Men han er en mann.... Jeg er "heldig" som har mensen sjeldent og kort, så ikke mange ober jeg kaster i søpla. Ungene har gjerne hatt mensen to-tre ganger mellom jeg har. De to dagene jeg har mensen tømmer jeg søpla hver dag, også glemmer jeg den igjen frem til den lukter eller jeg har mensen igjen. Helt greit med søppeldunk på badet, men det er en ting alle i huset som bruker den bør ah ansvar for. Alle vet jo hva som kan lukte når de kaster noe, dermed klarer de å tømme søpla også mener jeg. Vi har ikke småbarn i hus. Anonymous poster hash: 038b5...db9
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2016 #133 Skrevet 11. juli 2016 Men det var egentlig poenget med tråden. Ikke bruker jeg q-tips, bruker sjelden sminke, men når jeg først gjør det går det en pad i do. Tomme shampoo/balsen/dorullhylster osv er fort gjort å gå med til kjøkkenet. Bruker ikke vaskeservietter og sluket tar mannen ved behov. Jeg har ikke behov for å samle søppel på badet og det er uansett lite og trangt til en søplebøtte. Så om jeg skulle hatt det hadde det kun vært for gjesters mensavfall. Anonymous poster hash: a809e...d9b Du trenger jo tydeligvis søppelkasse på badet når du kaster søppel (pads) i do. Anonymous poster hash: 91b86...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå