Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #76 Skrevet 10. juli 2016 Trollemor ja! Eller er du så uvitende? Eller voldsomt navlebeskuende? Første dag i mens må jeg skifte største tampong annenhver time, for det blir jo fullt! Ikke unormalt det altså... Det har ikke med hygiene å gjøre, eller jo, for gjør jeg det ikke blør det jo gjennom klærne, og det er vi enige om at er nasty eller? Når man ammer så røyter man mye ja, og det blir synlig hår når håret er langt. Ikke unormalt det heller. Selv om det ikke er en problemstilling der, så burde du ha innsikt nok til å se at ikke alle er som deg? Mistenker du ikke omgås andre så mye? Anonymous poster hash: 4e906...6cb Trollemor, uvitende, eller bare hvordan du ordlegger deg? Du skriver at man skal ikke gå med tamponger så lenge, da må jeg nesten stille spm til din kunnskap om hygiene og tampongbruk. For du vet vel hvor lenge man kan gå med tamponger? Om ikke så kan jeg informere deg om at du kan faktisk sove med de om ønskelig. Så å si at du skal ikke bruke de mer enn ett par timer fremstår veldig uvitende. Og at du ammer og røyter ekstremt i dusjen din gjør da ikke meg ekkel som ikke tar opp mine 3 stakkars lyse hårstrå i sluket hver dag. Snakk om å hisse seg opp og skjære alle under en kam pga egne utfordringer. Du snakker tross alt selv om å ha innsikt nok til å se at ikke alle er som deg. Litt morsomt at du klarer å dra konklusjoner om mitt sosialliv basert på ditt kroppsavfallsmengder. Anonymous poster hash: a809e...d9b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #77 Skrevet 10. juli 2016 Trollemor, uvitende, eller bare hvordan du ordlegger deg? Du skriver at man skal ikke gå med tamponger så lenge, da må jeg nesten stille spm til din kunnskap om hygiene og tampongbruk. For du vet vel hvor lenge man kan gå med tamponger? Om ikke så kan jeg informere deg om at du kan faktisk sove med de om ønskelig. Så å si at du skal ikke bruke de mer enn ett par timer fremstår veldig uvitende. Og at du ammer og røyter ekstremt i dusjen din gjør da ikke meg ekkel som ikke tar opp mine 3 stakkars lyse hårstrå i sluket hver dag. Snakk om å hisse seg opp og skjære alle under en kam pga egne utfordringer. Du snakker tross alt selv om å ha innsikt nok til å se at ikke alle er som deg. Litt morsomt at du klarer å dra konklusjoner om mitt sosialliv basert på ditt kroppsavfallsmengder. Anonymous poster hash: a809e...d9b Haha! Nå må trollemor ta med sine elleve små... Jeg var i tvil i stad, det er jeg ikke lengre! Anonymous poster hash: 4e906...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #78 Skrevet 10. juli 2016 Hvor ofte tror du man må skifte tamponger? Du vet at overdreven hygiene ikke er bra for kroppen? Jeg planlegger ingenting, men skifter før jeg drar ut så alt er på stell, og har da ikke behov for skift før jeg er hjemme igjen. Man kan fint gå en del timer med tampong. Jeg et veldig koselig jeg altsa. Men nei jeg har aldri tømt sluket her. Mannen min gjør det før jeg rekker når vannet begynner å renne tregt. Er ikke lei meg for det. Det ligger jo ikke masse synlig hår i dusjen, det forsvinner litt nedi der. Kroppen min har tydeligvis ikke like mye avfall som din om du blør så mye og etterlater deg masse synlig hår i dusjen? Ikke noen problemstillinger her ihvertfall. Anonymous poster hash: a809e...d9b Det anbefales å skifte tampong hver 3.-4. time... Hvis man da er på et middagsbesøk som tar noen rimer må man fort skifte, spesielt dersom man er i den delen av mensen hvor man blør mest.., Anonymous poster hash: f4895...fb8
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #79 Skrevet 10. juli 2016 Haha! Nå må trollemor ta med sine elleve små... Jeg var i tvil i stad, det er jeg ikke lengre! Anonymous poster hash: 4e906...6cb Er det det nye når man ikke ikke kan argumentere mer nå? ☺ Anonymous poster hash: a809e...d9b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #80 Skrevet 10. juli 2016 Er det det nye når man ikke ikke kan argumentere mer nå? ☺Anonymous poster hash: a809e...d9b Sikkert! Er det noen vits å helle mer bensin på bålet da? Du har da fått moret deg en god stund nå? Moret oss andre også Anonymous poster hash: 4e906...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #81 Skrevet 10. juli 2016 Ganske sikker på at det var et ironisk svar...(Hun du svarte på, altså) Anonymous poster hash: 01cb9...2ae Jeg sa meg enig med Superdolly. Det er ikke akkurat uvanlig at kvinner må skifte bind/tampong i løpet av 4-5 timer.. Anonymous poster hash: 43f79...c2d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #82 Skrevet 10. juli 2016 Ja ok. Da tenker nok jeg litt annerledes. Brukte bind/tamponger lukter fort, og går rett i restavfall som tømmes daglig. Når jeg skal bort bytter jeg før jeg drar så jeg ikke trenger å legge igjen slikt hos andre. Q-tips bruker jeg ikke, renser ørene på andre måter så voksen faktisk kommer ut. Sminkepads går i do og håravfall i restavfallet. Ellers bruker jeg klut og vann til å vaske meg med som går i klesvasken. Syns det er ekkelt å skulle ha egen søplebøtte for mensensøppel til besøkende. Legger dere virkelig igjen sånt hos andre? Anonymous poster hash: a809e...d9b Jeg tenker som deg. Søplebøtte på badet med mensavfall i er en avskylig tanke. Bruker kopp selv, så har aldri noe avfall. Anonymous poster hash: 11a76...790
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #83 Skrevet 10. juli 2016 Sikkert! Er det noen vits å helle mer bensin på bålet da? Du har da fått moret deg en god stund nå? Moret oss andre ogsåAnonymous poster hash: 4e906...6cb Jeg skjønner godt at af5 sluttet å svare deg, og tenker det er lurt å gjøre det samme for meg nå. Kommer lite konstruktivt ut av dette skjønner jeg, og tar for gitt at du er ganske ute etter å provosere med de andre kommentarene dine. Jeg tar gjerne en diskusjon, men da må den være litt mer konstruktiv enn dette. Litt usikker på hva du morer deg over her, men tror ikke jeg trenger svar på det heller. Anonymous poster hash: a809e...d9b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #84 Skrevet 10. juli 2016 Det er ekkelt og vitner om dårlige manerer å legge igjen blodig avfall hos andre. Æsj. På badet vil jeg ha det rent. Ta det i det minste i en pose og ta det med i avfallet ute. Legger dere igjen bæsjebleier inne også? Hos andre? Anonymous poster hash: d17a7...af5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #85 Skrevet 10. juli 2016 Det er ekkelt og vitner om dårlige manerer å legge igjen blodig avfall hos andre. Æsj. På badet vil jeg ha det rent. Ta det i det minste i en pose og ta det med i avfallet ute. Legger dere igjen bæsjebleier inne også? Hos andre? Anonymous poster hash: d17a7...af5 Går utifra det ikke er greit å drite i doen din heller? Hjelpes! Anonymous poster hash: 4e906...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #86 Skrevet 10. juli 2016 Går utifra det ikke er greit å drite i doen din heller? Hjelpes! Anonymous poster hash: 4e906...6cb Du trekker vel ned etter deg, regner jeg med? Anonymous poster hash: d17a7...af5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #87 Skrevet 10. juli 2016 Du trekker vel ned etter deg, regner jeg med?Anonymous poster hash: d17a7...af5 Det kan jo fort henge igjen lukt.. På det rene badet som det ikke er lov å legge igjen noe som kan lukte... Anonymous poster hash: 4e906...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #88 Skrevet 10. juli 2016 Det kan jo fort henge igjen lukt.. På det rene badet som det ikke er lov å legge igjen noe som kan lukte... Anonymous poster hash: 4e906...6cb Nå kverulerer du Anonymous poster hash: d17a7...af5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #89 Skrevet 10. juli 2016 Så er spørsmålet, hva gjør dere den dagen dere får vesøk av noen som ikke vil traske forbi masse folk med et brukt bind i hånda , men heller legger det igjen på badet? Den 13 år gamle venninnen til datteren, som ikke vil hele familien deres skal vite hun har mensen? Selv er jeg ikke så fisefin at jeg ikke takler å hive en lukket pose med andres bind, bæsjebleier og annet ymse. Eller, det rette ordet er vel ikke fisefin, men voksen. Anonymous poster hash: 71723...96d
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #90 Skrevet 10. juli 2016 Nå kverulerer du Anonymous poster hash: d17a7...af5 Det var jo lukt som var problemet? Eller er det søppel-på-badet-fobi? Anonymous poster hash: 4e906...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #91 Skrevet 10. juli 2016 Det var jo lukt som var problemet? Eller er det søppel-på-badet-fobi? Anonymous poster hash: 4e906...6cb Det var blodig avfall på badet for min del. Anonymous poster hash: d17a7...af5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #92 Skrevet 10. juli 2016 Så er spørsmålet, hva gjør dere den dagen dere får vesøk av noen som ikke vil traske forbi masse folk med et brukt bind i hånda , men heller legger det igjen på badet? Den 13 år gamle venninnen til datteren, som ikke vil hele familien deres skal vite hun har mensen? Selv er jeg ikke så fisefin at jeg ikke takler å hive en lukket pose med andres bind, bæsjebleier og annet ymse. Eller, det rette ordet er vel ikke fisefin, men voksen. Anonymous poster hash: 71723...96d For min del handlet ikke dette nødvendigvis om å kaste andres bind, men om selve søplebøtta. Jeg har ikke søplebøtte på badet da jeg syns det er enklere å kaste det rett i restavfallet med en gang. Kjøkkenet er vegg i vegg med badet med inngang fra badet begge to. Stussa da på at folk foretrakk å putte slikt i en søplekasse som er satt opp ene og alene for deres mensavfall, fremfor å diskre kaste det på kjøkkenet om de skulle blø så ekstremt mye den ene dagen de var hos meg. Og når søpla er så lett tilgjengelig klarer vel en voksen å kaste det der det er søppel, uten at jeg må tilrettelegge og kaste det fot dem? Om en ungdom ved ett sjeldent tilfelle skyller det i do er det jo ikke krise det heller. Anonymous poster hash: a809e...d9b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #93 Skrevet 10. juli 2016 For min del handlet ikke dette nødvendigvis om å kaste andres bind, men om selve søplebøtta. Jeg har ikke søplebøtte på badet da jeg syns det er enklere å kaste det rett i restavfallet med en gang. Kjøkkenet er vegg i vegg med badet med inngang fra badet begge to. Stussa da på at folk foretrakk å putte slikt i en søplekasse som er satt opp ene og alene for deres mensavfall, fremfor å diskre kaste det på kjøkkenet om de skulle blø så ekstremt mye den ene dagen de var hos meg. Og når søpla er så lett tilgjengelig klarer vel en voksen å kaste det der det er søppel, uten at jeg må tilrettelegge og kaste det fot dem? Om en ungdom ved ett sjeldent tilfelle skyller det i do er det jo ikke krise det heller. Anonymous poster hash: a809e...d9b Har ikke søppelbøtte på badet kun for tamponger og bind, men alt søppel fra badet. Tomme shampoo, ,balsamflasker, qtips, pads, Vaskeservietter og hår fra dusjen ( ja har langt tykt og mørkt hår og røyter) Anonymous poster hash: 2991d...c27
*Miss Marple* Skrevet 10. juli 2016 #94 Skrevet 10. juli 2016 Hvor mye stanker dere egentlig, dere som har så problemer med avfall på badet? Og jeg spør også hvorfor det er bedre at bind og tamponger ligger og stinker på kjøkkenet?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #95 Skrevet 10. juli 2016 Har ikke søppelbøtte på badet kun for tamponger og bind, men alt søppel fra badet. Tomme shampoo, ,balsamflasker, qtips, pads, Vaskeservietter og hår fra dusjen ( ja har langt tykt og mørkt hår og røyter)Anonymous poster hash: 2991d...c27 Men det var egentlig poenget med tråden. Ikke bruker jeg q-tips, bruker sjelden sminke, men når jeg først gjør det går det en pad i do. Tomme shampoo/balsen/dorullhylster osv er fort gjort å gå med til kjøkkenet. Bruker ikke vaskeservietter og sluket tar mannen ved behov. Jeg har ikke behov for å samle søppel på badet og det er uansett lite og trangt til en søplebøtte. Så om jeg skulle hatt det hadde det kun vært for gjesters mensavfall. Anonymous poster hash: a809e...d9b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #96 Skrevet 10. juli 2016 Hvor mye stanker dere egentlig, dere som har så problemer med avfall på badet? Og jeg spør også hvorfor det er bedre at bind og tamponger ligger og stinker på kjøkkenet? De digger sikkert rå biff;) Anonymous poster hash: 4e906...6cb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #97 Skrevet 10. juli 2016 Hvor mye stanker dere egentlig, dere som har så problemer med avfall på badet? Og jeg spør også hvorfor det er bedre at bind og tamponger ligger og stinker på kjøkkenet? Søpla på kjøkkenet tømmes jo hver kveld, og vi har ikke varmekabler i kjøkkenskapet, så det blir lite lukt. Anonymous poster hash: d17a7...af5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #98 Skrevet 10. juli 2016 Hvor ofte tror du man må skifte tamponger? Du vet at overdreven hygiene ikke er bra for kroppen? Jeg planlegger ingenting, men skifter før jeg drar ut så alt er på stell, og har da ikke behov for skift før jeg er hjemme igjen. Man kan fint gå en del timer med tampong. Jeg et veldig koselig jeg altsa. Men nei jeg har aldri tømt sluket her. Mannen min gjør det før jeg rekker når vannet begynner å renne tregt. Er ikke lei meg for det. Det ligger jo ikke masse synlig hår i dusjen, det forsvinner litt nedi der. Kroppen min har tydeligvis ikke like mye avfall som din om du blør så mye og etterlater deg masse synlig hår i dusjen? Ikke noen problemstillinger her ihvertfall. Anonymous poster hash: a809e...d9b Du er utrolig lite sympatisk.Hvis man må skifte tamponger ofte betyr vel ikke det at man har overdreven hygiene? Jeg anser meg selv for ganske normal,men er så uheldig at jeg noen ganger blør så mye at jeg må bytte tampong etter bare en time. Kjenner faktisk flere som har samme problem. Løsningen din er vel kanskje at vi bør sitte på do hjemme hele den uka vi har mensen? Vi har jo tross alt så mye avfall vi må kvitte oss med. Anonymous poster hash: b71eb...319
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #99 Skrevet 10. juli 2016 Ja ok. Da tenker nok jeg litt annerledes. Brukte bind/tamponger lukter fort, og går rett i restavfall som tømmes daglig. Når jeg skal bort bytter jeg før jeg drar så jeg ikke trenger å legge igjen slikt hos andre. Q-tips bruker jeg ikke, renser ørene på andre måter så voksen faktisk kommer ut. Sminkepads går i do og håravfall i restavfallet. Ellers bruker jeg klut og vann til å vaske meg med som går i klesvasken. Syns det er ekkelt å skulle ha egen søplebøtte for mensensøppel til besøkende. Legger dere virkelig igjen sånt hos andre? Anonymous poster hash: a809e...d9b Ehh, kanskje du blør lite.. Kan fort være på besøk hos noen i mange timer, da går det jo ikke an å ikke bytte? Uansett hvor stor tampong eller bind eller hva, de første dagene må jeg bytte etter 3-4 timer. Synes det er ekkelt når man må kaste slik på kjøkkenet, men er ikke krise. Tenker at det er jo deres problem når de ikke har søppel på badet, men litt feil er det. Pakker inn i masse papir og prøver å skjule det.. Synes det er kjekt til tomme toalettpapirruller og diverse ting. Når shampoo osv. blir tomt, også. Har en bøtte som står/begynner innvendig litt opp fra gulvet, synes det er litt kjekt når varmekabler. Bytter oftere når mensperiode. Anonymous poster hash: db75b...b39
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #100 Skrevet 10. juli 2016 Hvor mye stanker dere egentlig, dere som har så problemer med avfall på badet? Og jeg spør også hvorfor det er bedre at bind og tamponger ligger og stinker på kjøkkenet? Hvis jeg hadde kastet mine brukte bind og tamponger i søpla på badet og ikke tømt det ganske umiddelbart, hadde stanken bredt seg ganske fort!Jeg har svært store blødninger og bruker medisiner som får blodet til å koagulere. Jeg vet at det ikke er normalen ( heldigvis) men det finnes noen sånne som meg der ute også. Og vi går også på besøk. Og da blir det fort stank hvis vi legger ting i din søppelbøtte. Særlig på badet med varmekabler.. Anonymous poster hash: 4a658...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå