Gå til innhold

Har dere søppelbøtte på toalettet? Er det noe man "skal" ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av griser uten bøtte på badet har jeg en rull bleieposer i veska. Ikke kjekt å gå rundt med brukte bind, men bedre enn å svinse rundt i huset med de for å kaste i påsyn av andre.

Anonymous poster hash: 41d23...7b4

Amen!

Anonymous poster hash: b71eb...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, kanskje du blør lite.. Kan fort være på besøk hos noen i mange timer, da går det jo ikke an å ikke bytte? Uansett hvor stor tampong eller bind eller hva, de første dagene må jeg bytte etter 3-4 timer.

Synes det er ekkelt når man må kaste slik på kjøkkenet, men er ikke krise. Tenker at det er jo deres problem når de ikke har søppel på badet, men litt feil er det. Pakker inn i masse papir og prøver å skjule det..

Synes det er kjekt til tomme toalettpapirruller og diverse ting. Når shampoo osv. blir tomt, også. Har en bøtte som står/begynner innvendig litt opp fra gulvet, synes det er litt kjekt når varmekabler. Bytter oftere når mensperiode.

Anonymous poster hash: db75b...b39

Resirkulerer du ikke papp og plast?

Anonymous poster hash: d17a7...af5

Skrevet

Stusser på at så mange ikke resirkulerer jeg også . Skulle jeg hatt bøtte på badet nede hadde det kun blitt brukt til gjesters mensenavfall. Er det greit egentlig? Må jo være greiere for gjestene også å hive det i søplet på kjøkkenet som alle vet hvor er.

Ellers lurer jeg litt på hvor beskytta liv folk lever som greier å gjøre dette til en stor sak.

Greier ikke å se dere for meg hverken på telttur eller på hytte uten vann og strøm dere som hyler dårlige verter om de som ikke har søppelspann på hvert et bad.

Skrevet

Stusser på at så mange ikke resirkulerer jeg også . Skulle jeg hatt bøtte på badet nede hadde det kun blitt brukt til gjesters mensenavfall. Er det greit egentlig? Må jo være greiere for gjestene også å hive det i søplet på kjøkkenet som alle vet hvor er.

Ellers lurer jeg litt på hvor beskytta liv folk lever som greier å gjøre dette til en stor sak.

Greier ikke å se dere for meg hverken på telttur eller på hytte uten vann og strøm dere som hyler dårlige verter om de som ikke har søppelspann på hvert et bad.

Nå er det vel heller dere som ikke orker tanken på litt lukt og søppel i en bøtte som sliter på telttur og i hytte uten vann... Vi andre synes jo ikke at slikt er så himla ekkelt. Utedass på dere? Jeg dauer!!! Lol!

Anonymous poster hash: 4e906...6cb

Skrevet

Nå er det vel heller dere som ikke orker tanken på litt lukt og søppel i en bøtte som sliter på telttur og i hytte uten vann... Vi andre synes jo ikke at slikt er så himla ekkelt. Utedass på dere? Jeg dauer!!! Lol!

Ja, lol du.

Har faktisk utedo på hytten, men kommer til å tenke meg om to ganger før jeg inviterer folk dit etter denne tråden. Må vel sette inn pedalbøtte med lokk der også.

Skrevet

Ja, lol du.

Har faktisk utedo på hytten, men kommer til å tenke meg om to ganger før jeg inviterer folk dit etter denne tråden. Må vel sette inn pedalbøtte med lokk der også.

Kaster dere bind og tamponger nedi hullet bare?

Skrevet

Kaster dere bind og tamponger nedi hullet bare?

Vet ikke med tamponger, men jeg ihvertfall pakker bindet pent inn og tar det med meg opp til hytta. Der kastes det enten i vedovnen eller søppebøtta.

Etterpå vasker jeg hendene i vaskevannfatet.

Aldri tenkt over at jeg er uhygienisk .

Skrevet

Brukte bind dom brenner i peisen må jo være det ekleste

Anonymous poster hash: 71723...96d

Skrevet

Vet ikke med tamponger, men jeg ihvertfall pakker bindet pent inn og tar det med meg opp til hytta. Der kastes det enten i vedovnen eller søppebøtta.

Etterpå vasker jeg hendene i vaskevannfatet.

Aldri tenkt over at jeg er uhygienisk .

Nei, de som er det tenker vel ikke over det. Da hadde de nok ikke vært det vil jeg tro?

Skrevet

Nei, de som er det tenker vel ikke over det. Da hadde de nok ikke vært det vil jeg tro?

Hva mener du at man skal gjøre med avfallet da? Hvordan kan det være uhygienisk å kaste det og så vaske hendene?

Anonymous poster hash: 1cdc2...f9b

Skrevet

Hva mener du at man skal gjøre med avfallet da? Hvordan kan det være uhygienisk å kaste det og så vaske hendene? Anonymous poster hash: 1cdc2...f9b

Vaske hender i et vaskevannsfat? Det er jo ekkelt.

Skrevet

Hvorfor det, hun bytter sikkert vannet etterpå.

Gjest Antarctica
Skrevet

Tømmer alle restsøpla daglig? Jeg tømmer ikke restavfall på kjøkkenet daglig (der en tampong ville blitt lagt). Hos meg kunne den fint blitt liggende der i dagesvis før søpla ble tømt.

Anonymous poster hash: 6a477...3a3

... Og så da?

Søpla lukter neppe rosenvann fra før av, så en tampong eller to vil neppe forpeste huset.

Gjest Antarctica
Skrevet

Resirkulerer du ikke papp og plast?

Anonymous poster hash: d17a7...af5

Det er omtrent like mange resirkuleringssystemer som det er kommuner i Norge. Hos oss skal papp og plast i samme, og dit skal bleier og bind også (kategorien heter "brennbart avfall").

Skrevet

Når man er på hytte uten innlagt vann er det faktisk eneste mulighet da?

Gjest Antarctica
Skrevet

Når man er på hytte uten innlagt vann er det faktisk eneste mulighet da?

Skal tro hvor man vasker menskoppen da...?

Skrevet

Når man er på hytte uten innlagt vann er det faktisk eneste mulighet da?Anonymous poster hash: 1cdc2...f9b

Lett å kjøpe og installere et system for rennene vann da, om ikke annet ei kanne med tappekran.

Skrevet

... Og så da?

Søpla lukter neppe rosenvann fra før av, så en tampong eller to vil neppe forpeste huset.

Ehhh, du missa poenget mitt helt

Skrevet

Skal tro hvor man vasker menskoppen da...?

Er det ikke fri flyt på hytta?

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å tømme (små) søppelspann fulle av andres mensgreier, og foretrekker at gjestene tar med seg søppelet sitt til hovedsøppelbøtta. Jeg har også et lite stativ/rull med småposer lett tilgjengelig på badet, så de kan pakke inn før de kaster.

Anonymous poster hash: 8a2b8...653
Gjest Antarctica
Skrevet

Ehhh, du missa poenget mitt helt

Ja, beklager, jeg gjorde nok det.

Jeg syns ingen av delene er så veldig ekkelt, egentlig. Verken å tømme baderomssøpla eller å kaste ting i kjøkkensøpla. Det er bare søppel. Jeg skal ikke beføle det.

Skrevet

Jeg er ikke intrisert i og ha mens blodet dems hverken i søpple bøtta eller i vasken.Er dere ikke voksene menesker?Usj!

Anonymous poster hash: f21da...002

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er ikke intrisert i og ha mens blodet dems hverken i søpple bøtta eller i vasken.Er dere ikke voksene menesker?Usj!

"Jeg er ikke interessert i å ha mensblodet deres verken i søppelbøtta eller i vasken. Er dere ikke voksne mennesker? Usj!"

10 av 10 mulige burde nesten gi poeng.

Skrevet

Jo vi er det og flesteparten av oss menstruerer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...