Gå til innhold

Noen som har vært i Hunderfossen familiepark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en på 2 og en på 4 og vurderer å være der oppe fra ons til lør, men synes det var vedig dyr inngang på parken. Blir 1000kr for en dag på oss 4. Har ikke stort budsjett i år (skal på annen ferie også) også kommer jo mat i tilegg.

Er det verdt det? Er det noe annet man kan gjøre i området de andre dagene?

Event forslag til andre småferier man kan gjøre som ikke blir så dyrt?

Anonymous poster hash: df963...b1e
Skrevet

Jeg mener at de er for små. 4 åringen er ok, men 2 åringen er for liten. Ville heller ventet ett år eller 2. Spesiellt hvis dere i tillegg har dårlig råd.

Anonymous poster hash: 19a93...409

Skrevet

Barnas gård er i tilknytning til Hunderfossen og bedre tilpasset den alderen. ☺️

Skrevet

Ville heller dratt til lilleputthammer og venteta med hunderfossen til barna er større.

Anonymous poster hash: 42db3...6a5

Skrevet

Ville heller dratt til lilleputthammer og venteta med hunderfossen til barna er større.

Anonymous poster hash: 42db3...6a5

Barnas Gård og Lilleputthammer passer bedre for barn på 2 og 4 år.

Ikke helt billig på Lilleputthammer heller da, men flere aktiviteter barna kan delta på.

Er også Lekeland vegg i vegg med Lilleputthammer, ikke det aller beste, men greit nok.

Anonymous poster hash: 781fe...52b

Skrevet

Enig med alle som sier at dere bør velge Lilleputthammer istedet for Hunderfossen. Er veldig lite aktiviteter for små barn i Hunderfossen, så det er ikke verdt 1000 kroner og bare nesten få se på alt uten å få prøve selv 😕

Skrevet

Er 2-åringen over 90 cm? Hvis ikke går han/hun gratis. Jeg er uenig med de over, vi var der med barn på 1,5 og 5 og det yngste barnet storkoste seg. Var mange nok karuseller og slikt å prøve så lenge det var med en voksen. Flott park!

Samme år var vi på Lilleputthammer, der kjeder vel alle i grunn seg...så jeg ville uten tvil valgt Hunderfossen!

Anonymous poster hash: 60b1f...bd3

Skrevet

Er 2-åringen over 90 cm? Hvis ikke går han/hun gratis. Jeg er uenig med de over, vi var der med barn på 1,5 og 5 og det yngste barnet storkoste seg. Var mange nok karuseller og slikt å prøve så lenge det var med en voksen. Flott park!

Samme år var vi på Lilleputthammer, der kjeder vel alle i grunn seg...så jeg ville uten tvil valgt Hunderfossen!

Der KJEDET alle seg skulle det stå...altså alle vi fire.

Skrevet

Har akkurat vært i Hunderfossen og Lilleputthammer med en som akkurat har fylt tre, to dager i Hunderfossen og en i Lilleputthammer. Mer enn nok å gjøre i begge parkene for fire-åringen hvertfall.

Anonymous poster hash: 2e9cf...baa

Skrevet

har vert der en gang, da var jeg nesten 8,mens min bror var 3, passet veldig fint for begge,men vet jo ikke hvordan det er der idag,kan jo forandret seg mye på 20 år

Skrevet

Vi var der i fjor med en 3-åring og en 5-åring (fyllte 6 på høsten). 3-åring er liten av vekst og kom inn gratis. Hun ville heller ikke være med på noe så det var i grunn helt greit. 5-åringen storkoste seg :)

Var i Lilleputthammer dagen etter. Det var midt i blinken for 3-åringen (som kom inn gratis der også🙈).

Skrevet

På Hunderfossen er det aktiviteter som passer "alle". Det har nå også kommet et innendørs lekeland for de aller minste. Lilleputthammer er kjedelig!! Dit hadde jeg ikke giddet å reise og bruke penger.

Skrevet

Var i fjor med min på 3, synes begge parkene var bra vi da. Masse å gjøre begge steder og vi koste oss veldig hele tiden. Ikke enig i de over her da som sier at lilleputthammer var kjedelig! Han på 3 var i ekstase hele tiden, kjørte karuseller og biler og koste seg mer enn nok!

Anonymous poster hash: 1cb56...89f

Skrevet

Hunderfossen er ekstremt dyrt i forhold til hva en faktisk kan gjøre i parken.uten å stå i særlig mye kø,så gjør man parken fort unna på 3-4 timer og for oss så betalte vi 1890kr i inngang.det er galskap.

Så ikke verdt det,ikke på budsjett og med såpass små barn.

Enn annen ting er at folk gikk å røykte over alt.

Skrevet

Vi var der i fjor med barn på rundt samme alder. De hadde nye større urbytte av lilleputthammer (var der faktisk i 2,5 dag fordi de likte seg så godt der), og barnas gård.

Skrevet

Vi hadde tenkt oss dit i år, men fant ut i siste liten at det faktisk var like dyrt å reise ril danmark å feriere der 😊 Så da var ikke valget så vanskelig. Danmark med alle parkene er vel ontrent 40 000 ganger bedre enn Norge på alle punkter 😛

Anonymous poster hash: 78989...174

Skrevet

Vi hadde tenkt oss dit i år, men fant ut i siste liten at det faktisk var like dyrt å reise ril danmark å feriere der 😊 Så da var ikke valget så vanskelig. Danmark med alle parkene er vel ontrent 40 000 ganger bedre enn Norge på alle punkter 😛

Anonymous poster hash: 78989...174

Enig

Skrevet

Har vært i hunderfossen 1 gang da med en 5 åring. Syntes hele parken var en stor skuffelse.

Anonymous poster hash: e8ae4...e7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...