Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Hvilket sted er best og hvorfor? Ser det skiller en del i pris. Det er ca lik avstand til begge stedene fra oss og vi tenkte besøke én av parkene nå i sommer. Aldri vært i noen av dem. Anonymous poster hash: c5f9b...d11
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Hei, jeg har bare vært i den lille dyrehagen, så kan bare svare for den. Den er ikke stor og jeg vil ikke si den er verd å kjøre langt for. Det passer å innom om man kjører forbi den veien. Jeg bor i nærheten, og har årskort. Den lille dyrehagen er kjempekoselig og vi reiser ofte dit. Jeg kan sitte å slappe av mens ungene ser på dyrene og leker. Anonymous poster hash: 2bb27...ea2
skinnfilla Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Den lille dyrehagen er, vel, liten . Koselig plass og gøy å komme nær dyrene, men ikke verdt å kjøre langt for.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Den lille Dyrehage er liten. Men stor nok for vår lille 3 åring. Ungen koste seg veldig. Stas å mate dyr og klappe de. Og ikke minst å få holde slange. Vi var der i lavsesong, så det var ikke stint av folk der. Den lille Dyrehage så vi på som en test før Dyreparken i Kristiansand. Har vært i Akvariet i Risør med 3 åringen også. Er lite der også. Men veldig ålreit og ungen storkoste seg og prater om akvariet enda 6 måneder etterpå. Er en fin restaurant steinkast unna som heter Kast loss. Anonymous poster hash: aee10...600
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Har kun vært i bjørneparken. Fin park, mange spennende dyr og leker for barna. Absolutt verdt et besøk. Anonymous poster hash: 6ecaa...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå