Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #1 Skrevet 9. juli 2016 Heisann! Er 20 år og har en pigmentflekk under magen. Den er lysebrun i fargen og kan ligne veldig på en cafe au lait flekk. Er det noen som hatt en slik flekk og bleknet litt av fargen med effektiv krem? Hørt mange positive tilbakemeldinger om denne blant annet, http://www.vita.no/hudpleie/dagkremer/superglandin-anti-pigment-creme Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #2 Skrevet 9. juli 2016 Spør Michael Jackson, han har peil på bleking. Evt er Smug Snut en framifrå blekeguru! Anonymous poster hash: 8a672...64f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #3 Skrevet 9. juli 2016 Spør Michael Jackson, han har peil på bleking. Evt er Smug Snut en framifrå blekeguru! Anonymous poster hash: 8a672...64f Hah, men vil gjerne ha seriøse svar. Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #4 Skrevet 9. juli 2016 Saft fra fersk ananas fjerner pigmentflekker Anonymous poster hash: 6a534...b51
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #5 Skrevet 9. juli 2016 Saft fra fersk ananas fjerner pigmentflekker Anonymous poster hash: 6a534...b51 Er dette seriøst? Du har testa selv? Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #6 Skrevet 9. juli 2016 Er dette seriøst? Du har testa selv? Anonymous poster hash: 2f042...5c3 Ja, helt seriøst. Har testet det selv og har anbefalt det til flere som også har hatt samme effekt av det. Jeg fikk en svær pigmentflekk i panna for noen år siden, veldig synlig. Smurte på fersk ananassaft på flekken flere ganger i uken, og den forsvant helt - og har aldri kommet tilbake! Husker ikke hvor lang tid det tok, men tror jeg så forskjell på et par uker. Ei jeg anbefalte det hadde tre uker på seg før hun skulle noe viktig, hadde ikke greid å fjerne sine pigmentflekker med kremer og begynte å bli desperat, de var så mørke at hun ikke greide å skjule dem med vanlig sminke. Hun gjorde det samme som jeg har gjort og tre uker senere var de mye blekere og vistes ikke gjennom sminken. Jeg har gjerne smurt på ananassaften på kvelden og så latt den sitte på en god stund. Vasker av når jeg skal legge meg og bruker god fuktighetskrem etterpå. Ananas inneholder enzymer på samme måte som også multe gjør, og de gir en fin peeling på huden i tillegg. Jeg bruker ananassaft en gang i uken eller hver fjortende dag som peeling. Huden blir fantastisk myk etterpå Billig og effektivt Anonymous poster hash: 6a534...b51
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #7 Skrevet 9. juli 2016 Kan forresten være greit å unngå å ha slik ananassaft for nær leppene, munnvikene og øynene hvis man har sensitiv hud. Anonymous poster hash: 6a534...b51
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #8 Skrevet 9. juli 2016 Ja, helt seriøst. Har testet det selv og har anbefalt det til flere som også har hatt samme effekt av det. Jeg fikk en svær pigmentflekk i panna for noen år siden, veldig synlig. Smurte på fersk ananassaft på flekken flere ganger i uken, og den forsvant helt - og har aldri kommet tilbake! Husker ikke hvor lang tid det tok, men tror jeg så forskjell på et par uker. Ei jeg anbefalte det hadde tre uker på seg før hun skulle noe viktig, hadde ikke greid å fjerne sine pigmentflekker med kremer og begynte å bli desperat, de var så mørke at hun ikke greide å skjule dem med vanlig sminke. Hun gjorde det samme som jeg har gjort og tre uker senere var de mye blekere og vistes ikke gjennom sminken. Jeg har gjerne smurt på ananassaften på kvelden og så latt den sitte på en god stund. Vasker av når jeg skal legge meg og bruker god fuktighetskrem etterpå. Ananas inneholder enzymer på samme måte som også multe gjør, og de gir en fin peeling på huden i tillegg. Jeg bruker ananassaft en gang i uken eller hver fjortende dag som peeling. Huden blir fantastisk myk etterpå Billig og effektivt Anonymous poster hash: 6a534...b51 Fordi jeg har en slik pigmentflekk over penisen. Så jeg skal bare kjøpe en hel ananas også? Litt mer detaljert. Skal jeg suge ut safta og legge den i en bomulsdott og gni mot flekken? Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #9 Skrevet 9. juli 2016 Ja, helt seriøst. Har testet det selv og har anbefalt det til flere som også har hatt samme effekt av det. Jeg fikk en svær pigmentflekk i panna for noen år siden, veldig synlig. Smurte på fersk ananassaft på flekken flere ganger i uken, og den forsvant helt - og har aldri kommet tilbake! Husker ikke hvor lang tid det tok, men tror jeg så forskjell på et par uker. Ei jeg anbefalte det hadde tre uker på seg før hun skulle noe viktig, hadde ikke greid å fjerne sine pigmentflekker med kremer og begynte å bli desperat, de var så mørke at hun ikke greide å skjule dem med vanlig sminke. Hun gjorde det samme som jeg har gjort og tre uker senere var de mye blekere og vistes ikke gjennom sminken. Jeg har gjerne smurt på ananassaften på kvelden og så latt den sitte på en god stund. Vasker av når jeg skal legge meg og bruker god fuktighetskrem etterpå. Ananas inneholder enzymer på samme måte som også multe gjør, og de gir en fin peeling på huden i tillegg. Jeg bruker ananassaft en gang i uken eller hver fjortende dag som peeling. Huden blir fantastisk myk etterpå Billig og effektivt Anonymous poster hash: 6a534...b51 Fordi jeg har en slik pigmentflekk over penisen. Så jeg skal bare kjøpe en hel ananas også? Litt mer detaljert. Skal jeg suge ut safta og legge den i en bomulsdott og gni mot flekken? Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #10 Skrevet 9. juli 2016 Skjær av en liten bit av ananasen og skvis ut litt av saften, trenger ikke mye. Ev. bare bruk innsiden av skallet og stryk det på. Anonymous poster hash: 6a534...b51
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #11 Skrevet 9. juli 2016 Skjær av en liten bit av ananasen og skvis ut litt av saften, trenger ikke mye. Ev. bare bruk innsiden av skallet og stryk det på. Anonymous poster hash: 6a534...b51 Ok. Men skal jeg gni det mot flekken? Leser at jeg må legge på pigmentflekken i 20-30 min. Hvordan skal jeg holde den så lenge? Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #12 Skrevet 9. juli 2016 Av rein nysgjerrighet, hva gjør en 20 år gammel mann på et mammaforum? Kristian med ankelen, is that you? Anonymous poster hash: 8a672...64f
Kimrune Skrevet 9. juli 2016 #13 Skrevet 9. juli 2016 Flere som har testa ananas trikset/noen kremer?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #14 Skrevet 9. juli 2016 Skjær av en liten bit av ananasen og skvis ut litt av saften, trenger ikke mye. Ev. bare bruk innsiden av skallet og stryk det på. Anonymous poster hash: 6a534...b51 Hei igjen, beklager om det blir litt mye spm men, har en sånn ananas boka hjemme. Kan jg bruke safta fra den? En slik en: http://www.gghandel.se/produkt/6003/ananas-skiv-egen-juice.html Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #15 Skrevet 9. juli 2016 Hei igjen, beklager om det blir litt mye spm men, har en sånn ananas boka hjemme. Kan jg bruke safta fra den? En slik en: http://www.gghandel.se/produkt/6003/ananas-skiv-egen-juice.html Anonymous poster hash: 2f042...5c3 Noen hjelpe her? Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2016 #16 Skrevet 9. juli 2016 Jeg prøvde ananas et par ganger, smør på saften og la den tørke inn. Smør på mer når den har tørket. Jeg ville ha dratt til legen og fått henvisning til hudlege. Jeg fikk en krem på en spesiell resept. Den virker over tid. Men alt dette styret for en flekk ingen ser? Jeg hadde i ansiktet så var viktigere å få tonet den ned Anonymous poster hash: d73bd...c06
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #17 Skrevet 10. juli 2016 Av rein nysgjerrighet, hva gjør en 20 år gammel mann på et mammaforum? Kristian med ankelen, is that you? Anonymous poster hash: 8a672...64f Ohh, noo, he's back Anonymous poster hash: 64aa8...323
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #18 Skrevet 10. juli 2016 Jeg prøvde ananas et par ganger, smør på saften og la den tørke inn. Smør på mer når den har tørket. Jeg ville ha dratt til legen og fått henvisning til hudlege. Jeg fikk en krem på en spesiell resept. Den virker over tid. Men alt dette styret for en flekk ingen ser? Jeg hadde i ansiktet så var viktigere å få tonet den ned Anonymous poster hash: d73bd...c06 Okei, fordi det jeg lurte på var om det gikk an å bruke safta fra en ananas i boka, som jeg har liggendes hjemme? Eller må det væra fra ekte og hel ananas? Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #19 Skrevet 10. juli 2016 Okei, fordi det jeg lurte på var om det gikk an å bruke safta fra en ananas i boka, som jeg har liggendes hjemme? Eller må det væra fra ekte og hel ananas? Anonymous poster hash: 2f042...5c3 Boks* Anonymous poster hash: 2f042...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå