Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med sea band i forbindelse med svangerskaps kvalme?

Begynner å bli desperat. Kaster ikke opp, men får ikke i meg mat eller drikke. :(

Anonymous poster hash: 94a9e...6a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg vært gravid og prøvd ut det, men funker fenomenalt mot bilsyke -og nerveproblemer i hendene :)

Anonymous poster hash: 5080e...0a4
Skrevet

Funker ikke på meg, men nå var kvalmen ekstrem. Fikk afipran av lege som hjelp litt, og vitamin b6

Skrevet

Jeg har prøvd men har ikke hatt noe effekt på meg. Jeg har fått postafen men den gjør meg så trøtt at jeg føler meg ikke så mye bedre...

Skrevet

Har ikke hatt effekt mot ekstrem svangerskapskvalme her hvertfall

Skrevet

Heilt avhengig!hadde eg visst om dei armbanda i forrige SV.skap så hadde eg nok sluppet å ligge grønn i senga i månedsvis.

Skrevet

Misunner de dette faktisk virker for! En så enkel løsning!

Skrevet

Prøvde først i dag, og kvalmen ble nesten helt borte. Tar jeg den av så kommer kvalmen tilbake. Tror jeg skal ha disse på døgnet rundt fra nå av

Anonymous poster hash: 19852...5e6

Skrevet

Har hatt noe effekt av disse, men usikker på om det er psykisk eller om de faktisk funker. Går med de 24/7. 

I perioder er jeg fortsatt døende kvalm, men 90 prosent av tiden er det mulig å fungere med båndene på.

Anonymous poster hash: 94a9e...6a7
Skrevet

Tok mine på igjen i håp om at det skulle fungere likevel siden andre sier det fungerer, men kjenner ingen forskjell 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...