Gå til innhold

Nye hull i ørene, bade i klorvann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta tok hull i ørene for en uke siden. Ingen verk, ikke noe vondt, ikke rød eller hovent. Kan hun bade i klorvann i dag? Bør jeg evt ta plaster over?

Anonymous poster hash: 0ca55...ce6

Gjest 5 andre
Skrevet

Jenta tok hull i ørene for en uke siden. Ingen verk, ikke noe vondt, ikke rød eller hovent. Kan hun bade i klorvann i dag? Bør jeg evt ta plaster over?

I følge Blomdahl som selger utstyr til å ta hull i ørene, skal man absolutt ikke gjøre det de første dagene, men vente så lenge som mulig. Tilhelingen av sårene tar jo 6 uker, så hvis man bader, bør man rengjøre ørene etter bading. Vi fikk med et skriv med praktisk informasjon da jentene her fikk hull i ørene. 

Skrevet

I følge Blomdahl som selger utstyr til å ta hull i ørene, skal man absolutt ikke gjøre det de første dagene, men vente så lenge som mulig. Tilhelingen av sårene tar jo 6 uker, så hvis man bader, bør man rengjøre ørene etter bading. Vi fikk med et skriv med praktisk informasjon da jentene her fikk hull i ørene.

Søren også! Fryktelig dårlig timing å ta hull i ørene på, skjønner jeg... Jaja, da får vi finne på noe annet. Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...