Gå til innhold

Er det veldig rart å dra på restaurant å spise alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

? Typ

Anonymous poster hash: cd08b...235

Skrevet

? Typ

Postet for tidlig visst. Mener type big horn, Egon.. osv.

Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke rart at du går alene.

Men rart at du klarer å få i deg maten de selger der 😝

Skrevet

Ikke rart at du går alene.

Men rart at du klarer å få i deg maten de selger der 😝

Hihi.. mente bare en sånn type restaurant. 😊 Tenkte jeg skulle på hard rock cafe. Men så blir det bare meg. Hvor vanlig er det å sitte på restaurant alene å spise liksom?

Skrevet

Jeg gjorde det noen ganger før. Før jeg fikk mann og barn. Jeg var sånn som kunne nyte en helaften ute uten følge. Middag og barrunde. Jeg likte det kjempe godt. Kunne egentlig tenke meg å gjort det igjen ;) kom alltids i snakk med noen utover kvelden og nye bekjentskaper er aldri galt. Noen synes kanskje det er rart. Jeg synes det er fint. Hadde kanskje synes det hadde vært rart å gjøre det i byen jeg bor i nå da den er ganske liten.

Skrevet

Jeg gjorde det noen ganger før. Før jeg fikk mann og barn. Jeg var sånn som kunne nyte en helaften ute uten følge. Middag og barrunde. Jeg likte det kjempe godt. Kunne egentlig tenke meg å gjort det igjen ;) kom alltids i snakk med noen utover kvelden og nye bekjentskaper er aldri galt. Noen synes kanskje det er rart. Jeg synes det er fint. Hadde kanskje synes det hadde vært rart å gjøre det i byen jeg bor i nå da den er ganske liten.

Hørtes koslig ut. Jeg gjør det uansett. Blåser i hva andre synes. 😊

Gjest Antarctica
Skrevet

Hihi.. mente bare en sånn type restaurant. 😊 Tenkte jeg skulle på hard rock cafe. Men så blir det bare meg. Hvor vanlig er det å sitte på restaurant alene å spise liksom?

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg gjør det mye, og liker det kjempegodt!

Skrevet

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg gjør det mye, og liker det kjempegodt!

😊 Jeg ser så fram til litt alenetid.

Gjest Antarctica
Skrevet

😊 Jeg ser så fram til litt alenetid.

Nyt!

Kelnerne er ekstra snille mot damer som kommer alene!

Skrevet

Jeg kan finne på å gjøre slike ting, jeg tar gjerne med en bok :) Og koser meg med mat og vin :)

Skrevet

Nyt!

Kelnerne er ekstra snille mot damer som kommer alene!

Som jeg gleder meg😊 noen gode tips til hva man kan gjøre alene i Oslo i to dager?😊 Vil dra til frisøren bl.a men aner ikke hvor.

Skrevet

Tenker det er rart å reagere på at noen spiser alene. Mange er alene, reiser alene i jobben osv, må jo ha mat for det!

(Men ville også styrt unna Egon/Big Horn/Fridays/Hard Rock osv)

Skrevet

Tenker det er rart å reagere på at noen spiser alene. Mange er alene, reiser alene i jobben osv, må jo ha mat for det!

(Men ville også styrt unna Egon/Big Horn/Fridays/Hard Rock osv)

Er det fordi maten er dårlig? Eller hvorfor må man styre unna?

Skrevet

Kred til dere... Er for feig til å gjøre det selv:(

Anonymous poster hash: 5e607...174
Skrevet

Er det fordi maten er dårlig? Eller hvorfor må man styre unna?

Ja, overpriset og dårlig.

Skrevet

Ja, overpriset og dårlig.

Synes hard rock var fantastisk sist jeg var der. (Er ikke så ofte ute og spiser)

Skrevet

Kred til dere... Er for feig til å gjøre det selv:(

Hvorfor tør du ikke? Hva er du redd for?

Skrevet

Jeg har noen dager helt alene hjemme, mens mannen har tatt barna med på pappa-og-barn-tur (med en venn og hans barn). Jeg nyter å ha litt alenetid, og har spist ute to dager. Ikke de stedene du nevner, men en gang på sushisted, den andre gangen på italiensk restaurant. Hadde med meg en bok, og nøt å spise godt, lese og se ut av vinduet helt uten å bli forstyrret. Ble behandlet veldig godt av de ansatte. Om noen så på meg og tenkte at jeg var en ensom og stakkarslig kvinne, så bryr jeg meg veldig lite.

Anonymous poster hash: 3be88...809
Skrevet

Hvorfor tør du ikke? Hva er du redd for?

For å se ensom ut. For å tiltrekke meg oppmerksomhet. For å få oppmerksomhet jeg ikke ønsker...

Skrevet

Jeg gjør det uten problem på jobbreiser, kurs o.l., når jeg er utenbys og bor på hotell. Da jeg var yngre synes jeg det var forferdelig ubehagelig, men nå synes jeg det er greit. Leser gjerne ei bok. Men jeg "koser" meg ikke særlig verken med å vente på mat eller spise.

Men hjemme i egen by kjøper jeg heller med meg rikelig med sushi hjem, strekker meg ut i sofaen, ser film og nyter fred og ro i tomt hus.

Shopping, frisør, massasje, rusletur osv gjør jeg derimot gjerne alene, og nyter å ha god tid og bare meg selv å tenke på!😊

Anonymous poster hash: 3c65a...4c3

Skrevet

Nei, det er ikke det minste rart. Det er faktisk veldig koselig. Jeg gjør det rett som det er. Hvis du har problemer med "feste blikket" eller slappe av, de første gangene du er på restaurant alene, så kan du jo ta med en bok..hvis det er et sted det passer seg å sitte og lese da. Kos deg.

Skrevet

Ikke rart. Men gå et annet sted, så får du god mat også!

Vil du holde deg i nærheten av hard rock kafé? Kanskje prøve Ett glass; det er ikke langt unna.

Ellers ville jeg gått på tavernan på Youngstorget. Der hadde jeg gått alene uten problem og bedt om bord innerst, da sitter du nesten for deg selv.

Anonymous poster hash: 63a2f...369

Skrevet

Det er ikke rart, og jeg har gjort det flere ganger selv. Når jeg er på jobbreise langt hjemmefra og bor på hotell, når jeg er på lange bilturer og er sulten. Jeg koser meg ikke med det, men det er sant som mange sier: Kelnerne er ekstra oppmerksomme og hyggelige. Jeg tar alltid med meg et blad eller en bok, for jeg synes det er fryktelig kjedelig å bare sitte der. Spesielt når man venter på maten.

Og i motsetning til alle andre her inne, så synes jeg Egon, Big Horn og Fridays er helt ålreit. I tillegg er det jo alltid fullt der, så det er tydeligvis flere som er enige i det ;) .

Skrevet

Jag går också ut själv ibland och äter, känner inte så många här och min man vill inte alltid gå ut och äta. Jag har gått till Big Horn flera gånger själv eftersom jag tycker det är jättegott, men min man är inte så förtjust i det :).

Har aldrig brytt mig om vad andra tycker. Jag kanske är på jobbresa och mat måste man ju få i sig :).

Skrevet

Jeg er mye på jobbreise, og gjør det ofte. Mat må jeg jo ha. Ikke noe rart i det, og hvis du legger merke til det, er det faktisk en del som gjør det :)

Anonymous poster hash: c6bdb...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...