Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 Fortalte hun han så fint i fylla i forrige uke. At han var helt fantastisk osv osv. Og jeg kjenner faktisk at jeg blir irritert. Ville du konfrontert henne eller sagt noe? Man kan selvsagt ikke styre hvem man blir forelsket i, men når man forteller det til vedkommende stiller det seg litt annerledes. Vet at mannen ikke bryr seg noe om henne, men jeg har i mange år hatt en dårlig magefølelse på henne. Vi har to små barn på 2 og 3 år, så jeg trenger ikke stress med andre damer som legger seg oppi han i tillegg til dette😂😅 Anonymous poster hash: 48941...575
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Du skal ikke si noe.. Hvis du har normal selvtillit og stoler på mannen din er ikke dette et problem Anonymous poster hash: 472cf...c22
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Jeg stoler på mannen min og vet at hun er den siste han ville rørt om han måtte. Men så utrolig respektløst overfor meg å fortelle han dette. Vi har møttes flere ganger. Og mannen min synes det er utrolig klient på jobb med henne. Men det får han styre selv. Mest min egen reaksjon som satt meg litt ut, hvem faen er hun til å legge seg etter en gift mann med to barn liksom. Hi Anonymous poster hash: 48941...575
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Jeg stoler på mannen min og vet at hun er den siste han ville rørt om han måtte. Men så utrolig respektløst overfor meg å fortelle han dette. Vi har møttes flere ganger. Og mannen min synes det er utrolig klient på jobb med henne. Men det får han styre selv. Mest min egen reaksjon som satt meg litt ut, hvem faen er hun til å legge seg etter en gift mann med to barn liksom. Hi Anonymous poster hash: 48941...575 Da lar du det være. Ikke lag mer styr av dette enn nødvendig, det er hennes problem uansett. Liten vits i å bruke tid på bli irritert på henne, spør du meg. Hun var full og sa noe hun garantert angrer veldig på nå. Det holder det. Anonymous poster hash: 89916...2e2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Jeg stoler på mannen min og vet at hun er den siste han ville rørt om han måtte. Men så utrolig respektløst overfor meg å fortelle han dette. Vi har møttes flere ganger. Og mannen min synes det er utrolig klient på jobb med henne. Men det får han styre selv. Mest min egen reaksjon som satt meg litt ut, hvem faen er hun til å legge seg etter en gift mann med to barn liksom. Hi Anonymous poster hash: 48941...575 Jeg ser ikke det store problemet her. Ingen styrer sine følelser 100%. Legger hun seg ut etter mannen din.? Tja.. Anonymous poster hash: 472cf...c22
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Da lar du det være. Ikke lag mer styr av dette enn nødvendig, det er hennes problem uansett. Liten vits i å bruke tid på bli irritert på henne, spør du meg. Hun var full og sa noe hun garantert angrer veldig på nå. Det holder det. Anonymous poster hash: 89916...2e2 Det som kom fram nå var at hun sa det til han forrige gang de var ute med jobben også. Altså to ganger har hun kastet ut snøre. Det gjør det ikke mindre provoserende. Skjønner argumentene deres veldig godt og trodde ikke selv jeg skulle reagere slik. Vanskelig for meg å styre mine følelser også. Hi Anonymous poster hash: 48941...575
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Det som kom fram nå var at hun sa det til han forrige gang de var ute med jobben også. Altså to ganger har hun kastet ut snøre. Det gjør det ikke mindre provoserende. Skjønner argumentene deres veldig godt og trodde ikke selv jeg skulle reagere slik. Vanskelig for meg å styre mine følelser også. Hi Anonymous poster hash: 48941...575 Men tror du at det vil hjelpe deg noe i det hele tatt å skjelle henne ut fordi hun har sagt dette til mannen din? Ellers: Hvis hun har sagt dette til mannen din før, og hun nå har gjort dette igjen er det kanskje på tide at mannen din er litt mer tydelig når han responderer på dette overfor henne? Være tydelig på at han ikke er interessert og at han ikke ønsker den type kontakt med henne. Det er godt innenfor og kan gjøres uten å være drittsekk. Anonymous poster hash: 89916...2e2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Men tror du at det vil hjelpe deg noe i det hele tatt å skjelle henne ut fordi hun har sagt dette til mannen din? Ellers: Hvis hun har sagt dette til mannen din før, og hun nå har gjort dette igjen er det kanskje på tide at mannen din er litt mer tydelig når han responderer på dette overfor henne? Være tydelig på at han ikke er interessert og at han ikke ønsker den type kontakt med henne. Det er godt innenfor og kan gjøres uten å være drittsekk. Anonymous poster hash: 89916...2e2 Han sa at han følte seg beæret (!!?) men var lykkelig gift med meg og at han aldri hadde tenkt tanken på at hun var forelsket i han. Han spør meg om råd for hvordan han kan håndtere dette nå- han prater nesten ikke med henne og gir absolutt ingenting av seg, men han synes det er klein og vil på en høflig måte gjøre henne 100% klar over at han ikke er interessert. Noen tips til han da? Sånn nå i ettertid. Selv om han svarte klumsete når hun fortalte det til han, pga sjokk nesten😂 Hi Anonymous poster hash: 48941...575
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 PS jeg er ikke typen til å skjelle ut noen. Hadde bare lyst å fortelle henne at han faktisk fortalte meg det og at det kanskje var unødvendig av henne å fortelle han det. Hi Anonymous poster hash: 48941...575
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 Jeg ville sagt noe. Det er vanvittig frekt og uhøflig å si noe slikt til en annen kvinnes mann. Hun håpet vel at han skulle hoppe på henne. Dersom en annen kvinne hadde forsøkt seg på mannen min, hadde jeg latt henne høre hva jeg mente om slik oppførsel. Anonymous poster hash: 79ee5...bb9
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. juli 2016 #12 Skrevet 7. juli 2016 (endret) Jeg har opplevd noe lignende, men det var en kollega av meg som la inn aksjer hos mannen min en gang jeg ikke var i samme sosiale lag. Han fortalte meg hva hun hadde sagt til ham, og jeg kunne glatt ha sagt dette videre til henne. Men jeg gjorde ikke det, rett og slett fordi at jeg ikke ser noen hensikt i det. Via det min mann fortalte meg, så ble hun grundig plassert hos meg. Jeg vet nå hvilken type hun er. Og jeg føler henne hverken som noen trussel eller verdt bryet å vise seg sjalu på. Synes du skal la dette ligge, og stole på at mannen din forteller henne nøyere neste gang at hun må gi seg med det der. Direkte flaut - skjønner ikke hva sånne kvinnfolk tenker med. Endret 7. juli 2016 av Kari Mari
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #13 Skrevet 7. juli 2016 Vært borti noe lignende her. Vært to tilfeller hvor mannen har blitt bedt på et glass vin kos kvinnelige kolleger. Han har bare svart høflig nei, og også forklart at det ikke passer seg å ha slik kontakt med kvinnelige kolleger når han er godt gift. De har heldigvis forstått det og ikke kontaktet han på den måten igjen. Hadde de ikke gitt seg hadde jeg nok sagt i fra til dem at jeg synes det hadde vært respektløst ovenfor meg og oss som familie. For det er det jo. Anonymous poster hash: d0f2d...3ed
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #14 Skrevet 7. juli 2016 Er det sånn at han burde slette henne på snap osv, for å vise at han tar avstand da? Eller bare late som ingenting?? Hi Anonymous poster hash: 48941...575
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. juli 2016 #15 Skrevet 7. juli 2016 Er det sånn at han burde slette henne på snap osv, for å vise at han tar avstand da? Eller bare late som ingenting?? Hi Anonymous poster hash: 48941...575 Jeg synes han bare skal late som ingenting. Så hvis hun er så teit at hun fortsetter med tilnærmelser, så må han jo være mer direkte med henne. Slik at hun skjønner at hun blir avvist. For siden hun forteller ham at hun er forelsket i ham for andre gang, så virker det jo som om hun har et håp. Det er dette mannen din må kvele.
Leeloo76 Skrevet 7. juli 2016 #16 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er absolutt ikke av den sjalu typen, men selv jeg mener at i dette tilfellet bør han slette henne fra alle sosiale medier det ikke er naturlig å ha henne på (i mitt hode er det alt annet enn muligens LinkedIn, som er et jobbnettverk, det er der jeg legger til alle kolleger/jobbkontakter jeg ikke har et personlig forhold til). Mest for å gi henne signal om at det er null håp; det er utrolig hva et forelsket menneske kan oppfatte som oppmuntring ("...men han har jo ikke slettet meg fra Snap, så noe må det jo være"). Jeg har selv både hatt interesserte kolleger og vært den som var interessert, og fra begge vinkler er det det mest fornuftige.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #17 Skrevet 7. juli 2016 Hadde tatt det som et kompliment. Så lenge hun ikke prøver å forføre han så gjør det vel ingenting? Anonymous poster hash: 20ba2...7db
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #18 Skrevet 7. juli 2016 Jeg har opplevd det samme. En kollega av mannen flørtet hemningsløst med ham ved alle anledninger, det inkluderte å slikke ham i øret og knipe ham i rumpa. Da sa han klinkende klart fra til henne at hun måtte slutte. Og det gjorde hun. Det plager ikke meg. Jeg stoler på mannen. Anonymous poster hash: ea390...1b3
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #19 Skrevet 7. juli 2016 Jeg er absolutt ikke av den sjalu typen, men selv jeg mener at i dette tilfellet bør han slette henne fra alle sosiale medier det ikke er naturlig å ha henne på (i mitt hode er det alt annet enn muligens LinkedIn, som er et jobbnettverk, det er der jeg legger til alle kolleger/jobbkontakter jeg ikke har et personlig forhold til). Mest for å gi henne signal om at det er null håp; det er utrolig hva et forelsket menneske kan oppfatte som oppmuntring ("...men han har jo ikke slettet meg fra Snap, så noe må det jo være"). Jeg har selv både hatt interesserte kolleger og vært den som var interessert, og fra begge vinkler er det det mest fornuftige. Jeg er enig i det du skriver, det er utrolig hva enkelte kan ta som en oppmuntring. Men det er også et poeng at det blir lettere for henne å glemme forelskelsen om hun ikke også får påminnelser om ham på fritiden. Da får hun små glimt av hans liv stadig vekk, og da er det lettere for henne å dyrke forelskelsen. Om hun sier noe enda en gang og/eller gjør tilnærmelser, da bør mannen din bli mye tydeligere. Nå har hun sagt dette til ham to ganger, så neste gang bør han være forberedt. Jeg tror det nå bare er klar tale som gjelder. "Jeg har sagt det før, jeg er lykkelig gift, jeg har ikke noen interesse av andre damer, og jeg kan ikke gi deg det du ønsker deg, for jeg har ikke slike følelser for deg. Jeg setter pris på deg som en hyggelig kollega, men utover det må du bare akseptere at det aldri blir noe mer mellom oss to. Jeg håper du kan respektere dette og slutte å ta dette opp med meg. Jeg håper at du snart finner deg en mann som kan gjengjelde følelsene dine, for jeg er ikke den mannen." Noe omtrent som dette... Jeg ville kuttet henne ut fra sosiale medier som bare vil være med på å gi henne flere innblikk i hans liv og dermed dyrke ham mer. Mannen kan også bli mer bevisst på at han ikke setter seg ved siden av henne i møter, sosiale jobbsituasjoner osv. hvis han kan unngå det uten å lage noe nummer ut av det. Jeg ville ikke sagt noe om jeg var deg, Hi. I verste fall kan hun da tenke "stakkars mann som har en sånn bitch til kone, han fortjener bedre..." og så blir det at du blander deg inn bare enda en grunn for henne å ikke gi slipp på forelskelsen. Det er vondt å være ulykkelig forelsket, men hun bør jo snart forstå at det ikke er håp og heller begynne å fokusere på andre ting og andre menn og ikke dyrke forelskelsen. Det mulig om hun går inn for det. Anonymous poster hash: ec26b...092
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2016 #20 Skrevet 8. juli 2016 Hvorfor skal han fortsette å ha henne på snap? Anonymous poster hash: 9fc7a...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå