Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #1 Skrevet 7. juli 2016 får jeg med sånne små eplejuice kartonger, en pakke kjeks og skyr klemmepose til 2,5 åringen gjennom sikkerhetskontrollen? Irriterende om de skal kaste det.. Da kan jeg likee godt kjøpe noe på andre siden men ikke såå mye på vigra akkurat. Anonymous poster hash: a5b24...8cd
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2016 #2 Skrevet 7. juli 2016 Du får med mat og drikke til barnet for turen. Det betyr at du kan ta med deg ganske nøyaktig det man trenger akkurat for den flyvningen, du kan ikke bunkre opp. Det var nå hvertfall det min onkel som jobber i sikkerhetssjekken sa når vi skulle fly med ungene
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #3 Skrevet 7. juli 2016 Jeg måtte kaste ut juskartongen til treeåringen. Hun var for stor ifølge den meget serviceinnstilte og hyggelige securitasen. Du kan jo forestille deg ungens reaksjon; ragnarok brøt ut. Anonymous poster hash: b5395...d46
Tipp topp Skrevet 7. juli 2016 #4 Skrevet 7. juli 2016 Det at man får ta med mat og drikke til barn gjelder vel bare babyer som ikke kan spise vanlig mat. Kjeks er uansett ikke noe problem siden det ikke er flytende, men juce og skyr blir du nok fratatt. Flytende kan vel max være 100 Ml.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #5 Skrevet 7. juli 2016 Max 100 ml. Kjøp på innsiden. Anonymous poster hash: 53fbb...0fb
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #6 Skrevet 7. juli 2016 Vigra har små juicekartonger. Ta med skyr. De er ofte grei å sender gjennom juice. Men ingen garanti😀 Anonymous poster hash: 2e4b9...ebc
Minimei00 Skrevet 7. juli 2016 #7 Skrevet 7. juli 2016 Jeg fikk med 2 juicekartonger, en skyr på pose, en sprett yougurt, 2 smootieposer og et middagsglass til 1 åringen mellom Bergen og Trondheim, begge veier uten problem. Men lurer på om "babygrensen" går på 2 år.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #8 Skrevet 7. juli 2016 Det er vel i utgangspunktet for babyer ja, men det er veldig forskjellig hvordan de håndhever det. Jeg hadde en del drikke i sekken til 3-åringen (ble til overs etter en lang kjøretur til flyplassen) og var forberedt på å kaste det. Fikk beskjed om at så lenge det var til barnet kunne jeg ta med så mye jeg ville. Men det var vel ikke heeelt etter boka. Anonymous poster hash: 57b97...b0a
Luksusdyret Skrevet 7. juli 2016 #9 Skrevet 7. juli 2016 Det at man får ta med mat og drikke til barn gjelder vel bare babyer som ikke kan spise vanlig mat. Kjeks er uansett ikke noe problem siden det ikke er flytende, men juce og skyr blir du nok fratatt. Flytende kan vel max være 100 Ml. Skyr og klemmeposter a la Nestle er vel på 90 gram?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #10 Skrevet 7. juli 2016 Vi reiste hjem fra Hellas og skulle akkurat kaste drikken rett før sikkerhetskontrollen. Da sa de: "No, no, it's okay, it's for the baby" og jeg slapp å kaste. Glad for at "the baby" ikke kunne så godt engelsk, hun var nemlig nesten sju! (Riktignok liten for alderen, da...) Varierer nok hvor strenge de er, ja. Anonymous poster hash: d107b...76e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2016 #11 Skrevet 7. juli 2016 Sjekk på nettsidene til flyplassen. Vi reiste fra Gardermoen i går og hadde med MASSE mat til vår 8 mnd gamle baby. Trengte ikke å være mindre enn 100 ml, trengte ikke legges i plastpose. Vi bunkret opp fordi vi hadde 4 timer å kjøre etter flyturen. Anonymous poster hash: d352d...1a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå