Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har opplevd festeblødning? I så fall; hvordan så den ut, hvor lenge varte den og hvor lenge etter festeblødning fikk du en positiv test?

For tre dager siden kom det plutselig litt brunt blod på papiret da jeg var på do. Det var snakk om veldig små mengder. Tenkte det kanskje var mensen som var på vei, men har ikke blødd noe mer etter det. Før i går kveld, hvor det plutselig kom bittelitt lyserosa blod på papiret når jeg var på do. Det har igjen ikke kommet noe mer etter det. Har ikke testet meg, men lurer på om det kanskje kan være en festeblødning. Hva tror dere? Bør jeg gå til innkjøp av en test? Jeg har ikke opplevd dette før (småblødninger med flere dagers mellomrom). Jeg hadde ingen festeblødning med nr 1. Håper på svar! Vil gjerne høre deres erfaringer når det kommer til dette temaet, ettersom at jeg ikke har særlig mye kunnskap om det selv.

Det skal forresten også sies at jeg har opplevd mye stikking i høyre side av magen. Utenom det har jeg ingen symptomer på verken menstruasjon eller graviditet.

Endret av alma90
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144283080-opplever-jeg-en-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg kan ikke gi deg noe fasit men det kan være en festeblødning. Hvilken dag er du på i syklusen?

Selv har jeg nå nylig opplevd at jeg fikk lys rosa utflod på søndag, litt blodtråd i utflod mandag og brun utflod på tirsdag! Så jeg er like forvirret som deg og håper selvsagt at det er festeblødning vi opplever nå. Hehe. Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...