Gå til innhold

Ørepynt til barn 7-10 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene mine ønsket hull i ørene, så for 6 uker siden fikk de det. De øredobbene de tok hullene med kan derfor byttes, noe de ønsker. Hvor og hva slags pynt fikk deres barn når de byttet øredobb første gangen. Vil jo at det skal tåles godt og ikke være for barnslig eller voksent :-)

Anonymous poster hash: 849b1...f5c

Fortsetter under...

Skrevet

De har bare øredobber i sølv som de bruker hele tiden, kjøpt på gullsmed, glitter o.l

De har noe glitrende bling som de bruker i bursdag og når de pynter seg. Det er juggel og ikke ekte

Anonymous poster hash: ab039...73c

Skrevet

Datteren min på bruker bare en ensfarget dobb/stein fra glitter nå, men det første året brukte hun div øredobber fra serien Pia og Per fra Bjørklund..

Anonymous poster hash: 4c6ac...326

Skrevet

De har også flere stykker som ligner disse, dingler og henger litt.

http://www.bjorklund.no/produkter/smykker-flervalgsliste/oerepynt/oerepynt-i-soelv-bse20028

Jentene mine er 7 og 9 år

Anonymous poster hash: ab039...73c

Takk. De så fine ut :-) Fant ikke disse da jeg satt og kikket tidligere.  Det er viktig at de tåles godt, og sølv skal vel være bra nok for det? 

Annonse

Skrevet

Vi bruker bare Blomdahl sine øredobber til barn. Har vært så fornøyd!

Anonymous poster hash: 7bd31...817

Skrevet

Takk. De så fine ut :-) Fant ikke disse da jeg satt og kikket tidligere. Det er viktig at de tåles godt, og sølv skal vel være bra nok for det?

Bare pass på at sølvet er rent nok. Mye sølv har uheldige ingredienser som nikkel.

Anonymous poster hash: 6a03f...bef

Skrevet

Jeg synes at perleøredobber er utrolig delikat på småjenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...