Gå til innhold

Hvir tidlig er det tidligste du har fått graviditetssymptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk du symptomer før positiv test? Hvilke og når? Forrige svangerskap fikk jeg positiv test 11dpo, men hadde allerede da hatt symptomer i flere dager (overfølsom for lukt, bekkensmertene fra forrige svangerskap var plutselig tilbake).

Er så spent når jeg kan merke noe hvis jeg blir gravid denne syklusen...

Anonymous poster hash: 7a900...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalmen kom fire-fem dager før forventet mens, og gav seg ikke igjen før i femte måned....

Anonymous poster hash: 1d2c7...b22

Skrevet

Kvalmen kom fire-fem dager før forventet mens, og gav seg ikke igjen før i femte måned....

Anonymous poster hash: 1d2c7...b22

Huff da, hørtes slitsomt ut!

Flere?

Anonymous poster hash: 7a900...00e

Skrevet

Ingen merkbare før 2-3 dager etter ikm. Da har puppene blitt sykt ømme, trettheten slår inn, magen oppblåst, skikkelig kviseutbrudd.

Anonymous poster hash: 45d1d...f7f

Skrevet

Kvalmen kom den dagen jeg ventet mens. Hadde da allerede litt ømme bryst.

Anonymous poster hash: 7e54a...9be

Skrevet

Fikk veldig tidlig ømme bryster og dagen før jeg tok test gikk jeg med metallsmak i munnen. Det var da jeg bestemte meg for å teste var også 3 dager forseint med mens.

Anonymous poster hash: a65c4...d14

Skrevet

Ja raskt. Fikk stikkinger i livmor når jeg gikk... Positiv test 11 dpo

Anonymous poster hash: fc8e1...334

Skrevet

Jeg fikk symptomer en uke før forventet mens. Gikk til lege pga at jeg hadde hatt en liten blødning ved eggløsning, var kvalm, hetetokter og krampe i underlivet og korsrygg. Jeg trodde jeg hadde fått en infeksjon.

Legen informerte i legetime om at de hade tatt en graviditetstest, men at denne var negativ. Enå time etter legetime ringte legen og sa at de hadde sett på prøven på ny og at den nå viste forhøyet hcg. Jeg måtte vente en uke og komme tilbake for å ta ny test - og det var starten på det som skulle bli en vidunderlig datter.

Legen sa at det var veldig tidlig å få symptomer så tett på befruktning..

Anonymous poster hash: 60c02...d87

Skrevet

Jeg er en av de få heldige som faktisk kunne kjenne at "egget festet seg", jeg ble varm og kjente at hormonene bruste inni meg. Underlivet og helt opp i livmora svulmet litt opp og jeg kunne kjenne en svak murring(en aaanelse menssmerter).

Dette var første forsøk på å bli gravid, og hendte formiddagen etter vi hadde hatt sex ved eggløsning. Kjente meg tydelig tidlig "gravid" og at kroppen jobbet.

Fikk etterhvert som dagene gikk flere tegn, blant annet:

-at jeg fikk intens omsorgsfølelse for de rundt meg(kjæresten, hunden, kattene).

-Var rødlig i huden og generellt varmere i kroppen

-Hele tiden fram til graviditetstesten var jeg litt hoven i underlivet og oppover livmora

Men jeg ventet til det var gått ca 2-3 uker før jeg tok første test, og den var da positiv :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...