Gå til innhold

Ferie...dødsfall..sykemelding.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle reist på ferie denne helgen men nå ser det dessverre ut til at min mor ikke lever mer enn en dag eller to. Har jeg noen mulighet til å få igjen ferien? Nå går den med til å sitte på sykehus og så begravelse.

Anonymous poster hash: acfdc...0f4

Nå er det faktisk slik at ferien skal være litt KOSELIG tid med familie, og jeg tenker at det å sitte på sykehuset og deretter planlegge begravelse for sin egen mor ikke er så koselig? Tenk dere litt om. Gjør det som føles rett for deg HI, ville kontaktet nav. Klem til deg forresten! 

Anonymous poster hash: 59eda...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for mange svar. Jeg skjønner at dette kan virke kaldt fra min side, men min mor har vært syk lenge så dette kommer ikke som noe sjokk - bare litt raskere enn vi hadde regnet med.

Vi har tre barn som har gledet seg veldig i et halvt år til ferien vi skulle reise på, så ja oppi alt tenker jeg at når alt er over og begravelsen er ferdig så vil vi ta ungene med på ferie. Og det går ikke om min ferie blir oppbrukt på sykehus og begravelse.

Jeg har snakket med legen min i dag og er sykemeldt ut neste uke i utgangspunktet nå og diagnosen der bryr jeg meg ikke om oppi alt.

Takk til dere med gode ord.

HI

Skrevet

Man har gjerne en lang ferie i løpet av et helt år, og det er en ferie som brukes sammen med familien. Skjønner godt at HI spør om ferien. Det er ikke gøy å måtte bruke opp hele ferien på å sitte på sykehus og ordne med begravelse.

Jeg regner med at du får det meste igjen på reiseforsikring. Snakk med jobben ang feriedagene.

Anonymous poster hash: 9e6ff...375

Så sant så sant.

Man trenger og sørge og så kan man ta ferie for og komme seg ytteligere til kreftene og ha noe og glede seg til. Være sammen med de man er glad i, få tankene på andre ting.

Anonymous poster hash: d94c5...e78

Skrevet

Takk for mange svar. Jeg skjønner at dette kan virke kaldt fra min side, men min mor har vært syk lenge så dette kommer ikke som noe sjokk - bare litt raskere enn vi hadde regnet med.

Vi har tre barn som har gledet seg veldig i et halvt år til ferien vi skulle reise på, så ja oppi alt tenker jeg at når alt er over og begravelsen er ferdig så vil vi ta ungene med på ferie. Og det går ikke om min ferie blir oppbrukt på sykehus og begravelse.

Jeg har snakket med legen min i dag og er sykemeldt ut neste uke i utgangspunktet nå og diagnosen der bryr jeg meg ikke om oppi alt.

Takk til dere med gode ord.

HI

Så bra HI. 

Man tenker praktisk og spesielt når man har barn som også lider under tapet av din mor.

Kos dere masse på ferien, hvil ut og kom til hektene igjen.

Dypeste medfølelser for deg og dine. <3

Anonymous poster hash: d94c5...e78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...