Gå til innhold

Fant ut for sent at jeg felte av for stramt, hvordan rekke opp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må du rekke opp igjen, gjerne en rad ekstra, skjøte tråden der og strikke på nyttigken og felle av en gang til.. Mange oppskrifter tipser om å felle av med større pinne for å ikke få det for stramt, så kan jo også være en ide om du syntes det er vanskelig å felle løst nok😀

Da må du rekke opp igjen, gjerne en rad ekstra, skjøte tråden der og strikke på nyttigken og felle av en gang til.. Mange oppskrifter tipser om å felle av med større pinne for å ikke få det for stramt, så kan jo også være en ide om du syntes det er vanskelig å felle løst nok😀

Takk for tips!:) Men har aldri rekt opp felte masker før, og sliter med å få det til. Må jeg klippe?

Hi

Anonymous poster hash: be7d3...39e

Du må strikke baklengs. Altså løfte masken du felte over den siste tilbake på pinnen liksom og gjøre det hele veien tilbake.... Vet ikke om det finnes en film om du googler det jeg.. Googler stadig vekk strikkking enten det er det ene eller andre.. Masse gode videoer der ute..

Du kan rekke opp fellinga akkurat som du rekker opp noe annet på et strikketøy, du trenger ikke klippe. Eneste du må gjøre er å "pirke løs" den aller siste maska der du har dratt tråden gjennom, og så kan du bare dra i enden av tråden hele runden rundt. Så må du få satt maskene på pinnen igjen, og så feller du på nytt løsere.

Anonymous poster hash: 05f6b...79f

Annonse

Du må strikke baklengs. Altså løfte masken du felte over den siste tilbake på pinnen liksom og gjøre det hele veien tilbake.... Vet ikke om det finnes en film om du googler det jeg.. Googler stadig vekk strikkking enten det er det ene eller andre.. Masse gode videoer der ute..

Bruk heklekrok, det er lettere!

Anonymous poster hash: 968d5...f66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...