Gå til innhold

Hvor mye gir tannfeen nå for tiden?

Anbefalte innlegg

Første tann er ute, og tannfeen kommer på visitt i natt. Hva ligger prisen på nå? :P Og hva gjør man egentlig med første tannen som faller ut? Føles litt vemodig å skulle kaste den, er den som kom først da hun var baby også :P

Anonymous poster hash: b0e10...a32

Fortsetter under...

her er det 36 kr, en av hver slags mynt, og så sender tannfeen bittesmå brev, med en liten glassperle knyttet på i tillegg til to-tre gamle glansbilder. og så kan det hende at hun søler litt glitter rundt i huset, når hun virrer rundt for å finne tanna (gjerne inn på nattbordene til søsken)

Jeg gjør kanskje litt mye ut av det, men halve gleden er det jeg som får når jeg ser hvor godt barna liker det....

Anonymous poster hash: 4f3d8...794

Annonse

her er det 36 kr, en av hver slags mynt, og så sender tannfeen bittesmå brev, med en liten glassperle knyttet på i tillegg til to-tre gamle glansbilder. og så kan det hende at hun søler litt glitter rundt i huset, når hun virrer rundt for å finne tanna (gjerne inn på nattbordene til søsken)

Jeg gjør kanskje litt mye ut av det, men halve gleden er det jeg som får når jeg ser hvor godt barna liker det....

Anonymous poster hash: 4f3d8...794

Ha ha, så kult! For en kreativ og morsom mamma du er! :-D

Anonymous poster hash: 8cc3a...3fc

Annonse

Men varer tenner? De oppløses ikke?

Anonymous poster hash: 7da06...964

Tror de holder greit. Må nok vaske dem godt først. Mamma har fortsatt mine melketenner ;)

Våre har ikke begynt å miste tenner enda. Ser at priser varierer veldig! Morsomt med glitter rundt omkring da :)

Anonymous poster hash: 332e9...059

Jeg ga 20,- så sent som i dag... Men det var ikke første tanna.

Selve tennene går i et lite skrin. Vi kaster dem ikke. Men på denne måten ble tannfeen avslørt, gitt - da noen fant skrinet!

Her tar ikke tannfeen tennene, hun tar bare magien som er i dem også ligger tannen (tom for magi) igjen sammen med pengene 😉

Anonymous poster hash: 651ae...58a

Gjest Antarctica

Tror de holder greit. Må nok vaske dem godt først. Mamma har fortsatt mine melketenner ;)

Våre har ikke begynt å miste tenner enda. Ser at priser varierer veldig! Morsomt med glitter rundt omkring da :)

Anonymous poster hash: 332e9...059

Da mamma og søsknene ryddet boet etter sine foreldre, fant de morfars melketenner fra 1922 😂

Sånn tatt i betraktning at tennene til eldste nå har kosta meg 18.000 så er jeg glad tannfeen ikke gir mer enn 10 kr pr tann!

Anonymous poster hash: f5791...450

Men da kunne du jo betalt med pengene fra tannfeen ;)

Men da kunne du jo betalt med pengene fra tannfeen ;)

Haha, ja det kunne jeg gjort! ;-) men, de får penger for gøy. De trenger ikke 300 kr tanna. De skal tross alt miste en hel del ;-)

Anonymous poster hash: f5791...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...