Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Skrevet 5. juli 2016 Er så utrolig lei av reserverte solsenger som ingen bruker. Det er så mange som legger på håndklær og går for å spise frokost. Ser jeg dette så bytter jeg deres håndklær med mine. Legger de selvsagt pent til side. Ingen har noengang kommentert det, konfliktsky eller noe annet kanskje.. Er det frekt av meg? Hadde du blitt sur? - gitt at du faktisk legger håndklærne på solsenger for så å gå og spise. Anonymous poster hash: 1d6f1...f81
Gjest Antarctica Skrevet 5. juli 2016 #2 Skrevet 5. juli 2016 Kunne ikke falle meg inn å holde av solstoler jeg ikke brukte.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Skrevet 5. juli 2016 Ja, jeg hadde blitt sur, og det er fordi det dessverre har oppstått en ukultur rundt dette med å legge ut håndklær tidlig på dagen (før frokost). Det beste hadde vært om dette ikke var lov og folk måtte ta solsenger etter hvert som de faktisk var klar til å bade, men nå er det ikke slik på flere hotell. Dermed "må" man reservere solstoler dersom man vil ha noen samlet og nær bassenget. Jeg liker det ikke, men gjør det likevel fordi resten av dagen blir hyggeligere enn om vi må sitte langt fra hverandre og ikke ser ungene når de er i bassenget fordi de får fatt i etter frokost er så langt unna. Anonymous poster hash: f078c...792
Ylva og Mathilde Skrevet 5. juli 2016 #4 Skrevet 5. juli 2016 Er jo ikke meg du spør, siden jeg synes slik reservering er dårlig folkeskikk, men jeg applauderer det! Skulle ønske jeg turte det selv, men er i overkant konfliktsky. Bare vær sikker på at de ikke bare er og kjøper en kaffe, eller en tur på do. Nå går jeg som oftest på stranden da, og kjøper en seng, og da synes jeg det er greit å la tin ligge, selv gjennom en lang lunsj.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Skrevet 5. juli 2016 Ja, jeg hadde blitt sur, og det er fordi det dessverre har oppstått en ukultur rundt dette med å legge ut håndklær tidlig på dagen (før frokost). Det beste hadde vært om dette ikke var lov og folk måtte ta solsenger etter hvert som de faktisk var klar til å bade, men nå er det ikke slik på flere hotell. Dermed "må" man reservere solstoler dersom man vil ha noen samlet og nær bassenget. Jeg liker det ikke, men gjør det likevel fordi resten av dagen blir hyggeligere enn om vi må sitte langt fra hverandre og ikke ser ungene når de er i bassenget fordi de får fatt i etter frokost er så langt unna. Anonymous poster hash: f078c...792 Du synes ikke dette er i overkant frekt og egoistisk da? Du tror ikke det er flere familier på hotellet som også gjerne skulle ha holdt sammen ved bassenget og hatt kontroll på barna sine? Nei, jeg applauderer deg, HI! Skulle ønske jeg var like tøff som deg! Men er dessverre litt for konfliktsky... Anonymous poster hash: 43d1a...2cc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Skrevet 5. juli 2016 Du synes ikke dette er i overkant frekt og egoistisk da? Du tror ikke det er flere familier på hotellet som også gjerne skulle ha holdt sammen ved bassenget og hatt kontroll på barna sine? Nei, jeg applauderer deg, HI! Skulle ønske jeg var like tøff som deg! Men er dessverre litt for konfliktsky... Anonymous poster hash: 43d1a...2cc Jo, klart det er, men jeg vil ikke ødelegge min egen ferie bare fordi jeg skal være prinsippfast Hadde de faktisk innført regel mot reservasjon og følgt dette opp, hadde jeg blitt glad. All den tid de ikke gjør det, vil jeg ha en ferie hvor jeg har kontroll over barna mine enklere. Egoistisk ja, men sånn er det bare. Anonymous poster hash: f078c...792
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Skrevet 5. juli 2016 Ja, jeg hadde blitt sur, og det er fordi det dessverre har oppstått en ukultur rundt dette med å legge ut håndklær tidlig på dagen (før frokost). Det beste hadde vært om dette ikke var lov og folk måtte ta solsenger etter hvert som de faktisk var klar til å bade, men nå er det ikke slik på flere hotell. Dermed "må" man reservere solstoler dersom man vil ha noen samlet og nær bassenget. Jeg liker det ikke, men gjør det likevel fordi resten av dagen blir hyggeligere enn om vi må sitte langt fra hverandre og ikke ser ungene når de er i bassenget fordi de får fatt i etter frokost er så langt unna. Anonymous poster hash: f078c...792 Men det er jo ditt problem, at du skal gå vekk fra solsengen. Du hadde fått det morro om du hadde blitt sur på meg, og tatt det opp når jeg hev håndkleet ditt til side ! Anonymous poster hash: f1bc9...eb5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #8 Skrevet 5. juli 2016 Synes det er greit og ikke pakke sammen tingene for å spise litt lunsj eller is...for å så komme tilbake...men synes de er frekt av folk som legger hånkle før frokost og ikke kommer tilbake før langt etter lunsjtider Anonymous poster hash: fcfea...e5f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #9 Skrevet 5. juli 2016 Jeg synes det er greit. Gjør det selv. Tidlig oppe pga minste. Jeg spør pool gutten om stolene faktisk ER opptatt. No, it's your's - sier han og smiler lurt. Tror de er lei slike folk også. Anonymous poster hash: ad92c...383
Daquiry Skrevet 5. juli 2016 #10 Skrevet 5. juli 2016 På de hotellene jeg har vært på, henger det store skilt om at det ikke er lov til å være vekk lengre enn en time, og at de ansatte vil fjerne personlige eiendeler og legge dem i en felles kurv. Syns det er helt topp!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #11 Skrevet 5. juli 2016 Kanskje det var du som tok med håndkle her i stad? 😂 Vi har tre senger som er i bruk, mannen og jeg satt på hver vår, mens poden på 14 hoppet fra kanten. Kom en dame traskende, og rasket med seg håndkleet på guttungens seng. Hotellbadehåndkle, men må si vi stusset litt på hva hun skulle med håndkleet hans 😂 Anonymous poster hash: a4e49...2da
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #12 Skrevet 5. juli 2016 Hurra for deg! Folk som reserverer på den måten er frekke som fy. Alle vil jo selvfølgelig sitte samlet og nærmest bassenget, men å reservere for så å gå og spise frokost er en uting. Jeg blir fryktelig sint på folk som gjør det, på samme måte som charter folk reserverer seter i bussen for så å gå og ta en røyk. Folk som reserverer solsenger og seter burde blitt inndratt eiendelene sine for så å betale en bot for å få det tilbake. Anonymous poster hash: 5781a...3a1
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #13 Skrevet 5. juli 2016 Ja, jeg hadde blitt sur, og det er fordi det dessverre har oppstått en ukultur rundt dette med å legge ut håndklær tidlig på dagen (før frokost). Det beste hadde vært om dette ikke var lov og folk måtte ta solsenger etter hvert som de faktisk var klar til å bade, men nå er det ikke slik på flere hotell. Dermed "må" man reservere solstoler dersom man vil ha noen samlet og nær bassenget. Jeg liker det ikke, men gjør det likevel fordi resten av dagen blir hyggeligere enn om vi må sitte langt fra hverandre og ikke ser ungene når de er i bassenget fordi de får fatt i etter frokost er så langt unna. Anonymous poster hash: f078c...792 De fleste stedene er vel ikke dette lov, men uoppdragne folk gjør det likevel! Anonymous poster hash: 8326d...3ac
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #14 Skrevet 5. juli 2016 Der vi pleier å være la folk på håndklær sent på kvelden, så jeg sto opp supertidlig, samlet sammen alle og la de i baren. Etter tre dager var det slutt :-) Anonymous poster hash: 378fd...9b8
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 Nå går jeg mot strømmen her, men er det mindre frekt å flytte på andres ting, og stjele en annens plass, enn å reservere en solstol? Du skal være glad det ikke var mine ting du kastet unna. Anonymous poster hash: 16a2f...881
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #16 Skrevet 5. juli 2016 Å reservere solstoler er en forbanna uting! Punktum finale og ferdig snakka. Anonymous poster hash: 0d9bd...ae4
Ylva og Mathilde Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 Nå går jeg mot strømmen her, men er det mindre frekt å flytte på andres ting, og stjele en annens plass, enn å reservere en solstol? Du skal være glad det ikke var mine ting du kastet unna. Anonymous poster hash: 16a2f...881 Ja, det er mindre frekt. Med mindre du har betalt for en solstol, er det fellesområde. Du kan ikke reservere et sete på en benk i parken heller.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #18 Skrevet 5. juli 2016 Der vi pleier å være la folk på håndklær sent på kvelden, så jeg sto opp supertidlig, samlet sammen alle og la de i baren. Etter tre dager var det slutt :-) Anonymous poster hash: 378fd...9b8 Hehe...i like your style! Anonymous poster hash: 76c64...016
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #19 Skrevet 5. juli 2016 Nok en grunn til aldri å dra på charter-tur kjenner jeg. Anonymous poster hash: c4c7e...b97
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #20 Skrevet 5. juli 2016 Nå går jeg mot strømmen her, men er det mindre frekt å flytte på andres ting, og stjele en annens plass, enn å reservere en solstol? Du skal være glad det ikke var mine ting du kastet unna. Anonymous poster hash: 16a2f...881 Stjele en annens plass? Så du eier plassen? Kjøpt og betalt? Ikke? Nei, da er det ikke å stjele. Anonymous poster hash: 70f91...b4f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #22 Skrevet 5. juli 2016 Synes det er helt på sin plass, de frekke her er grådigperene som okkuperer ting de ikke bruker, for deres behov er viktigere enn alle andre på hotellet Anonymous poster hash: f400f...7f2
Øyne som ser!! Skrevet 5. juli 2016 #23 Skrevet 5. juli 2016 Har gjort det samme selv i Syden. I Sunny beach i Bulgaria sprang det folk rundt 5.30 på morningen for å okkupere en solseng nærmest mulig bassenget. 5.30??? Og det var mange folk. Når vi kom ned til bassenget i 8-9 tiden var alle sengene tatt. Vi gav bare beskjed til en vakt og han rev vekk 2 håndklær fra solsengene. De som hadde de kom 3 timer etterpå og var dritt sure for de hadde hatt de solsengene i 12 dager og de hadde vært å lagt på håndklær klokken 6.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #24 Skrevet 5. juli 2016 Nok en grunn til aldri å dra på charter-tur kjenner jeg. Anonymous poster hash: c4c7e...b97 Er ikke bare på charterstedene dette forekommer! Anonymous poster hash: 27a2f...367
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2016 #25 Skrevet 5. juli 2016 Er ikke bare på charterstedene dette forekommer! Anonymous poster hash: 27a2f...367 La meg omformulere, frøken pirkete: Dette er grunnen til at jeg ikke drar på noe slags badehotell. Overhodet. Eller på strender hvor jeg kan treffe på folk som dette. Vi drar på storbyferie. Eller leier hus med basseng. Eller blir hjemme. Anonymous poster hash: c4c7e...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå