Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Hva synes dere er best? Er bare bleie ok? Eller ser det kjekkere ut for andre gjester om man "gjemmer" bleien under en badebukse? Eller er badedrakt enda bedre, holder det bleien bedre på plass? Anonymous poster hash: acc8d...87a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Det greiest er vel badebleie Anonymous poster hash: 82a3a...22e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Badedrakt+ badebleie. De er lettere å holde med badedrakt, mindre glatt baby. Anonymous poster hash: 0243c...ded
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Bruker badedrakt fordi hun blir litt glatt å holde i bare bleia. Og så klarte jeg å klore henne en gang.. 😏 Anonymous poster hash: fe2bf...aef
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Takk for svar:) Da skal vi nok se om vi finner en badedrakt. Med bleie mente jeg selvsagt badebleie:) Anonymous poster hash: acc8d...87a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Vi har brukt bare badebleie, men badedrakt kan være greit hvis barnet pleier å ta av bleia f.eks. Anonymous poster hash: 0a885...d93
Fru vims Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Vi brukte tøybadebleier når barna var babyer. Helt supre. Og de ser ut som badebukse.
Fru vims Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 http://www.jollyroom.no/barneklaer/uv-strand/badetoy/badebleier/imsevimse-badebukse-pink-dots-xl?utm_source=google&utm_campaign=Hyperdrive+(Google)&utm_content=144&gclid=CjwKEAjwkui7BRCf64DNtfDupgoSJAA_0LOofWmO7bq8N9vwUxth_hIN8aX_qXDduvZonCm5uMOiPhoCmvPw_wcB Disse har vi hatt flere av. Helt supre 😃
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 Takk for svar:) Da skal vi nok se om vi finner en badedrakt. Med bleie mente jeg selvsagt badebleie:) Anonymous poster hash: acc8d...87a Badedrakt har jeg sett "over alt" i det siste. H&M, cubus, Lindex osv, så det blir nok ikke vanskelig å finne. Anonymous poster hash: 73701...348
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 Vi kjøpte badebleie i tøy på polarn o pyret som er godkjent i svømmehallene i vår by. Vi har gutt, så badedrakt har jo aldri vært et alternativ. Men jeg har aldri tenkt over at han ble glatt. Synes ikke babyer som er bløte av vann er spesielt glatte. Med litt olje i vannet derimot... Anonymous poster hash: 4b88e...cae
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 Badebukse som er stram rundt beina. ( ikke for stram). I badet her er det forbudt med badebleie, pga drukningsfare. Bleiene blir som lodd eller søkke, de blir veldig tunge av vann. Her får du kjøpt veldig gode badebukser til en billig penge Anonymous poster hash: 505f7...643
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #13 Skrevet 4. juli 2016 Jeg ville gått for ei badebukse med strikk rundt beina. Vi brukte alltid sånne da våre var små, bortsett fra en gang... Jeg og minsten, som da var 15 mnd, skulle i spa-avdelinga på et badeland, og han bæsja mens vi var i terapibassenget. Jeg merket det ikke før han kravlet opp trappa selv, og vannet skylte gjennom hele bleia og tok med seg alt ut i bassenget. Da trodde jeg at jeg skulle dø. Men jeg måtte jo bare si til de som var i bassenget at de måtte gå ut, for så å finne en ansatt å forklare hva som hadde skjedd. De åpnet forresten bassenget igjen etter ca 20 minutter Anonymous poster hash: dd4ce...81e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #14 Skrevet 4. juli 2016 Vi brukte tøybadebleier når barna var babyer. Helt supre. Og de ser ut som badebukse. Vi også, fungerte supert! Anonymous poster hash: 38a82...c18
Appelsinpiken Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 Har kun brukt badebleie. Enten engangs eller i tøy (feks fra imsevimse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå