Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Jeg begynner ikke ferien før 18 Juli. Kjenner det er litt sent, men så er det godt å ha noe å se frem til. Nå begynner faktisk noen av mine facebook-venner å komme tilbake fra ferieturer. Når de da skriver at de lengter tilbake, og kanskje at de ser frem til neste år osv. Så føler jeg meg heldig som fortsatt ikke har brukt av ferien enda. Flere med meg, som har det sånt? Anonymous poster hash: 1b69a...5d5
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Sen ferie er best, for da føles høsten kortere. Vi har alltid sen ferie. Anonymous poster hash: 5c830...c16
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Det er jo gjerne i slutten av juli og begynnelsen av august det er varmt her i Norge. Vi har alltid sen ferie. Anonymous poster hash: 98248...984
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 Ferie 25 juli - 22 august. Uhedig med arbeidshelg, har tidlig-sein, og får ikke begynt på ferie før mandagen. Alltid kjedelig med arbeidshelg rett før ferie Anonymous poster hash: 771bb...3c8
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Ferdig med ferie 1.aug. ut i permisjon 18 aug:-) Anonymous poster hash: 1923c...234
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Ferie i juli er ikke sent. Jeg skal ha sen ferie. 5 august til 9 september. Anonymous poster hash: 367b9...c3e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Ferie i juli er ikke sent. Jeg skal ha sen ferie. 5 august til 9 september. Anonymous poster hash: 367b9...c3e Hehe, høstferie? I min vennekrets er det sent å begynne ferien i andre halvdel av juli. De fleste av oss har skolebarn og har ferie sammen med de, og de begynner jo på skolen ca midt i august. Uansett, kjenner at begynner å glede meg til late dager i Spania Anonymous poster hash: 1b69a...5d5
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 Hehe, høstferie? I min vennekrets er det sent å begynne ferien i andre halvdel av juli. De fleste av oss har skolebarn og har ferie sammen med de, og de begynner jo på skolen ca midt i august. Uansett, kjenner at begynner å glede meg til late dager i Spania Anonymous poster hash: 1b69a...5d5 Jeg har sen ferie fordi det er da det er varmest i sjø og på land her i Norge. Om jeg skulle til Spania hadde jeg aldri villet ha sen ferie... Har familie som bor i Marbella og de kommer til Norge i slutten av juli fordi det da blir for varmt i Spania Anonymous poster hash: 98248...984
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 Begynner på mandag - men skal ha ferie frem til 23/8, så sånn sett sen ja Anonymous poster hash: c7263...651
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har sen ferie fordi det er da det er varmest i sjø og på land her i Norge. Om jeg skulle til Spania hadde jeg aldri villet ha sen ferie... Har familie som bor i Marbella og de kommer til Norge i slutten av juli fordi det da blir for varmt i Spania Anonymous poster hash: 98248...984 Har hørt flere si det er for varmt i juli og august i Spania, men vi reiser ned hvert år, og vet hva vi har i vente. Går helt fint så lenge en har ferie, og ikke har tenkt å jobbe med noe. Midt på dagen søker vi litt skygge eller dra på stranda. Deilig å kunne sitte ute langt på kveld uten å fryse. vannet i basseng og sjøen er helt lunka. Deilig. Her i Norge blir jo sjøen aldri skikkelig varm. Maks sjøtemperatur her er rett over 20 grader. Anonymous poster hash: 1b69a...5d5
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 Tar ikke ferie før 1 aug her, så syns ikke din ferie var så sen Anonymous poster hash: 947b0...9dd
Mrs. Kaizer Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 Ja, begynner ferie i uke 30. Gleder meg😎🍦🍹💃
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2016 #13 Skrevet 4. juli 2016 Hehe, høstferie? I min vennekrets er det sent å begynne ferien i andre halvdel av juli. De fleste av oss har skolebarn og har ferie sammen med de, og de begynner jo på skolen ca midt i august. Uansett, kjenner at begynner å glede meg til late dager i Spania Anonymous poster hash: 1b69a...5d5 Høstferie nei. På ingen måte. Anonymous poster hash: 367b9...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå